Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Kasım 2012

aşk kırıntıları, aşk yarası, cizimlerim, iki yüzlülük, kalbinden bıçaklanmak, kandırılanlar, oyuna getirilmek, sırtından bıçaklananlar, yıkılan düşler, çıkar ilişkileri, aşk, ihanet,
Hep bayanların erkekler hakkında dırdır yapmasına alışmışızdır aslında, yani "tüm erkekler öküz, tüm erkekler aldatır, tüm erkekler şöyledir, böyledir" falan diye. Ne yazıkki "tüm erkekler" diye bir şey yoktur; kişiler vardır... Resimdeki duruma maruz kalan herkese hediyem olsun bu çizim arkadaşlar, kusura bakmayın size kırmızı donlar, ferrari'ler, yatlar katlar hediye etmek isterdim ama elden birşey gelmez...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. O zaman % 99.9 aldatır diyorum yüzde birlik kesmi bulmakta zor oluyor dolayısıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anarşi yanlış anlama ama %99.9 fazla abartılı bir oran olmadı mı ? =)))

      Sil
    2. Evet belki % 99 abartı ama artık erkekler o kadar yüzsüz olmuş ki kendini melek gibi gösterip arkadan iş çeviren ben aldatmam ben şunu yapmam deyip. Hem yapan kadın hem de erkek benim gözümde değersizdir. Ama kadınlarının oranının erkekler kadar yüksek olduğunu düşünmüyorum. Blogta bile geçen gün arkadaşlardan birinin yaşadığı olayda olduğu gibi seviyorum deyip.... Bir de şunu ekleyim her kadın sandığınız gibi para peşinde değildir. :) Ayrıca erkeklerin cinsel zafiyetlerine yenik düşüyorlar galiba. Bunun açıklaması olamaz.

      Sil
  2. İnsanın canı yanınca bir kişiyi tüm erkeklere mal edebiliyo bakınız sende yapmışsın :D
    Ama çok da güzel olmuş :)
    Tabi kişiye göre değişir. Ama dediğim gibi bir daha kimseyi tanımak istemeyedebilir insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İster istemez bazı şeylerden korkar oluyosun... Bu arada ilk cümlende anlam düşmesi var, sanki bende olan bişeyi erkeklere mal ediyomuşum gibi olmuş, topmuyum nan ben deli etme adamı :D o araya , falan koyup sende bayanlara mal etmişsin falan demen gerekirdi =)

      Sil
    2. Anlamışsın ama sonuçta :D
      Hiç öyle bişey der miyim ben :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları