Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Kasım 2012

Bu çizimde biraz karamsar kusura bakmayın ^^
Moralimin çok bozuk olduğu bi gün çizmiştim bunu, maksat stresini biraz olsun resime dökebilmek... Sanırım yeterince dökmüşüm :D

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bütün digital cizimlerinize baktim tek tek cevap yazamadim özür. gercekten basarili bende cizmek isterdim gercekten böyle kim bilir neler cizerdim. Özel bir yetenek bu bence kolay is degil. Ellerinize saglik cok daha sevimli cizimlerde görmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmenize çok sevindim :) Sevimli çizimlerde gelecektir ;)

      Sil
  2. Yazık nan o güzelim bebek ağlatılır mı ;)

    YanıtlaSil
  3. belki bebenin anasıda ağlıyordur babası kızmıstır ツ

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları