Yazan / Çizen : Admin Panpa 26 Kasım 2012

amatör çizim, cizimlerim, cs5, dış görünüş, görünüşe göre yargılamak, photoshop, tanımadan ahkam kesen, çizim yapmak, ön yargının doğuracağı sonuçlar, önyargılar üzerine,
Herkes bi şekilde istemediği halde milletin ön yargılarına, etiketlerine maruz kalır. Görünüşüne, tipine, sesine ve bi ton zamazingosuna bakıp önyargıda bulunurlar. Gerçi daha önce bu konuyu "Ön yargı" başlıklı yazımda ele almıştım. Fakat bu konuyu anlatan bir çizimde yaptığım için paylaşmak istedim.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. ön yargılar ne yazık ki hayatımızı mahvediyor.
    ama ne kadar şikayet etsekte onlardan kurtulmayı bir türlü beceremiyoruz ne yazık ki :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası ben hep aklıma getirmeye çalışıyorum bu durumu ve neredeyse ön yargılarımın tümünden kurtuldum :) Çabalamaya devam :)

      Sil
    2. ben de sürekli bu iç savaşı yaşıyorum ne yazık ki (:
      umarım bir gün tümünnndeeennnn kurtulabilirim ben de :)

      Sil
  2. Önyargılı olmanında dozu var aslında
    Şöyle düşün bit sürü manyak da var şu dünyada dikkat etmezsen ne olur ;)
    Tabi önüne gelene önyargılarınla yorum yap demiyorum :)
    Çizim di miiii çok güzel olmuş :D
    Yakındır git nan diyeceğin günler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin dediğin ön yargı değilde süzgeçten geçirmek oluyo. Ön yargıda süzgeçten geçirmez karşındakini direk etiketlersin ikisi farklı :)
      Çizim :) Teşekkürler ^^

      Sil
    2. Herşeyi de bil :D
      Neyse yavaş yavaş öğreniyorum :D

      Sil
  3. oha daha önargısı mı var bu adam cehennemden fırlamış :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen olayı çok yanlış anlamışsın :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları