Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Kasım 2012

Yıllardır çevremden duydugum bi masal var :) Fakat bu kırmızı donlu kız, hanselle grendır, yamuk prenses ve tornacı cüceler tarzı bi masal değil. Masal şu, çevremde gördüğüm tüm kilolu bayanlara bi arkadaşı:

"ayyy kızzzz kilo almışsııın" dediğinde verilen cevap hep şu hacı:
"Doğum yaptım ondan"

İnsanlar kendilerini pembe yalanlarla kandırmayı hep sevmiştir zaten ^^  Geçen gün Avrupa'da ki insanların resimlerine bakıyoruz netten,mesela birinin 3 çocuğu var, birinin 5, diğerinin de 2. Fakat bakıyosun hepsi bakımlı, fizikleri düzgün. Yaşları neyse onu gösteriyolar yada daha genç gösteriyolar.
Fakat bizim ülkemizde nedense bayanlar doğum yaptıktan sonra öyle bi koyveriyoki 25 yaşında doğum yapan biriyle 80 yaşında babaannemi yan yana koysan babaannemle aynı görünüyo.

Sonra yine şu cevabı veriyo "E çocuk doğurdum ben kolay değil"  Vay arkadaş ya.
Bu avrupada ki kadınlar doğum yapmıyo sanki, onlar eşeyli ürüyolarmış :)  Yada erkekler yatakları polenliyo, kadınlar polenleri aldıktan sonra çocukları larvalar şeklinden çatıdan aşağı sallandırıyolar, çocuklar kendileri çıkıyomuş :)
Bide şey varmış mesella, devlet bunlara kota vermiş, download kotası. Çocugu doğurmayıp netten download ediyolarmış. Masala bak imana gel :)  Doğum yaptım ondandır ^^

Gerçeği söyleyin, koyuverdim, ne bulduysam yedim, üşendim yüzümü bile yıkamadım, dişlerimi de aylardır fırçalamıyorum diyin olsun bitsin :D  Açık olun ^^

Şimdi eminim ki ben bunları yazıyorum diye bazı bayan okurlar önyargıyla yaklaşıcak, fakat yapacak bişey yok, ben söylemem gerekeni söylerim. İnsanlar bakımı çok boşvermemeli. Kadın erkek farketmez.
Tuvalet fayansı gibi dişlerle gezmenin, 3 katlı kremalı kek gibi bir göbeğe sahip olmanın, tesisatçıların borular su kaçırmasın diye etrafına sardıkları saç gibi karman çorman saçlara sahip olmanın doğumla alakası yoktur be hacım. Bende isterdim size burada oturup duymak istediklerinizi söylemeyi fakat anlayın işte; "Ayyy Kaaanttt Okeyyy?  Ayyy kanttt"

Bakıyosun bi kadın doğum yapmış, fakat kendine bakmayı bırakmamış; diğeri de doğumdan sonra terkedilmiş otomobil gibi kalmış yıllarca. Yan yana bi koyuyosun ikisini diyelim ki, ikiside 30 yaşında ama birisi Dodge kamyonet gibi görünürken diğeri Pegout 306 gibi görünüyo. Biri 50 görünürken diğeri 25-30 görünüyo. Baktığın zaman aslında ikisi de aynı yalanı söyleyebilir "Doğum yaptık ondaaaaaaaan"
Fakat bakımlı olanın, kendini koyvermeyenin bunu söylemeye ihtiyacı yok hacı :)

Heee şimdi sanmayınki bunları sadece kadınlar için diyorum; erkeklerde aynı. Burada özellikle kadınlar hakkında yazmamın sebebi şu doğum yaptım ondan geyiği. Bilmeyenlerde kadınlar sadece Türkiye de doğum yapıyo sanıcak :))

Erkeklerimizde evlendikten sonra götü başı bi güzel salıp ortada jöle kıvamında geziyolar. Eski bakımı bırakıyolar. Güneş doğmadığı halde bi bakıyosun karşıda bi sarı ışık, böyle gözlerini kamaştırıyo. Sonra dikkat ediyosunki meğerse amcanın çorbadan sararan bıyıkları ve yanındaki elemanın sigara + çay kombosundan sararan dişlerinin sarı asitik parıltısıymış be hacım...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bu yazınla Amerikan değil İngiliz aksanının farkına varmış olduk. =) "Ayyy Kaaanttt Okeyyy? Ayyy kanttt"

    Herkes ingiliz aksanıyla konuşmalı zaten. Çok kötü olur "Amerikanca"; "Ayyy Keeentt Okeyyy? Ayyy Kenttt"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ingiliz aksanı daha bi hoş :D

      Sil
  2. Doğum yapan yeni annelere (parantez açıyorum yeni anne yani henüz bebeği 6 ay civarı olanlara) da kilo almışsın diyen densizler var ne yazık ki. O yüzden de hanımlar doğum yaptım ondandır diyebiliyorlar. 9 aylık bir süreç ani kilo alımı, doğum sonrası şişlikler vs.. doğurur doğurmaz gitmiyor tabi. En az bir yıl geçmesi gerekiyor vücudun toparlanması için. Biraz anlayış gerek annelere.

    Bakım ve kendini salma hakkında dediklerinize de katılıyorum. Çirkin kadın yoktur, bakımsız kadın vardır. Bakımlı olmanın da kadını erkeği olmaz. İnsan olan herkes insanca yaşamalı ve kendine bakmalı. Yanından geçerken lağım çukuruna düşmüşsünüz hissi veren insanlar var. Kardeşim evinde hiç mi sabun yok. Suyla tanışmadın mı henüz dedirten cinsten insanlar var maalesef.

    Neyse ben de iki doğum yaptım :) Hem de 15 ay arayla. Üstüme alınmadım keza kılavuz istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna tabiki katılıyorum, zaten benim dediğim bunu kulp amaçlı kullananlar yada bunun arkasına sığınanlar. Kadın doğum yapalı 5 sene olmuş, kilosu için "doğum yaptım ondandır" diyor, e yuh yani :D Çocuğun yarısı hala içinde sanki :) Erkek te aynı kadında, kendilerini salmamalılar.
      (Allah bağışlasın)

      Sil
  3. Demek ki, erkeklerin " o göbek değil, Türk kası " söylemleriyle, bayanların " doğum yaptım ondandır " söylemleri fena kapışıyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle :D Dünyanın en büyük 2 yalanı :DDD

      Sil
  4. Valla insan kendini kandırmayıp doğruyu söylese herşeyi geçtim kendine değer verse böyle yalanlar hiç olmayacak :)
    Tabi kadınlarda hata yok demek yalan olur ama erkeklerde kel ve göbekli oluyo yaşlandıkça ve bir kadın istediği an tekrar toparlanıp çıtırlaşabiliyo kadın şeytan gibidir dikkat şart :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Genelleme yapmamak lazım :) Ben fitnes eğitmeniyim sporla uğraşıyorum ne kel olucam ne şişman :D He bişeye yarıyomu yok :) Tüm kızlar o kel ve şişmanlarla birlikteler...

      Sil
    2. O iş hiç belli olmaz kilo almazsın da kel olursun :D
      O dediğin kızların genel amacı belli ama :D

      Sil
  5. Hobaaaa!hooop dur bakalım orda panpa! Bak seni ünlemler le uyarıyorum,şimdi bana önyargı trasi yapma ve beni dinle. Bak ben hamile kaldığım 9 ay 17 gün sonra tam 81 kiloydum. 31 kilo almıştım ye babam ye o 31 kilonun 3.5 kilosu çocuk 1.5 kilosu plesenta geriye kaldı 26 kilo. 10 kilosu da vücudun topladığı suydu sis bacaklardan adım atamiyordum geriye kaldı 16 kilo. 6 yı da verdim geriye kaldı 10 kilo ee çocuk buyutuyoruz hareketsiz yaşam evdesin ye babam ye çocuk olduktan sonra insanın yaşam şekli hayata bakış açısı değişiyor huzursuz mutsuz ruh halleri koca dirdiri çocuk yüzünden kavgalarda başladı mi tamam, parasız bir eş kocaya muhtaç bir kadın istediğini yapamama hem parasızlıktan hem çocuktan hareket alanın kısıtlaninca ee geriye kilolar kalıyor al bi de burdan yak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman dırdırcı bir kocayla evlenmeyeceksin olacak bitecek :) dogumdan sonra bebeginin önünde spora sarılıp fit olan annelerde var :)

      Mutsuzlukla ilgili dedigin kısma katılıyorum fakat en başta mutsuz olacagın kisiyle evlenmeyeceksin zaten.

      Sil
    2. O zaman dırdırcı bir kocayla evlenmeyeceksin olacak bitecek :) dogumdan sonra bebeginin önünde spora sarılıp fit olan annelerde var :)

      Mutsuzlukla ilgili dedigin kısma katılıyorum fakat en başta mutsuz olacagın kisiyle evlenmeyeceksin zaten.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları