Yazan / Çizen : Admin Panpa 1 Kasım 2012

Dün bir olaydan mütevellit, vaktince yatayım dedim sevgili okur. (muahahaha Mülent Ersoy gibi oldu)
Normalde ben gece 3-4 den aşağı yatmam, fakat dün akşam nedense böyle Nirvana'ya ulaşmış bi havam vardı :D


Bi ara dedim acaba Sunshine parçasını bağırarak söylesem mahalleliler polisi çağırır mı? :) Neyse tabii saat 22:30 gibi yatmayı deneyince benim için bir hayli zor oldu :D  Abartmak gibi olmasın  5 yıldır bu saatte yatmamıştım ^^

Yatağa uzandığım ilk bir saat sadece tiyatral bi gösteri sergilermiş gibi sağa sola döndüm, poz verdim, kafamı kaşıdım falan... Bi yandan da salak salak sırıtıyorum, kendi kendime de "Acaba uyuyabilecek miyim?" diye soru soruyorum ^^

Velhasılkelam (Ne demekse)
2 saatlik süren savaştan sonra savaşı uyku kazandı, fakat böyle birşey yok. Şerefsiz bitane sinek çıkıverdi ortaya  :)  Ya Mossad ajanıydı, ya İsrail göndermişti, yada bu şerefsiz sinek benim dün geceki huzur ve mutluluğumu baltalamak istiyodu  ^^
Sinek kulak dibine gelip ajdar gibi sesler çıkarttıkça ben kafamı biraz daha yorganın altına kaydırıyorum falan... Lan arkadaş kafayı kaydıra kaydıra "Yeteneksizsiniz Türkiye" programına çıkan jimnastikçiler gibi oldum :D  Az daha kafamı aşağı götürebilirsem belki popoma uzanabilirdim hacılar :D  Neyse sonunda dayanamadım, Cisıs Kırayst diye bağırıp ayağa kalktım :D   Saat gece 4 dü.  Sinek ilacı kalmamıştı. Düşman hedefi vurulabilecek yükseklikte de değildi.  O an yine gelişmiş olan fantazi dünyamdan olsa gerek gözüme Saç Spreyim ilişti :D   Zaten hiç sevmemiştim bu saçma saç spreyini, aldığımdan beri babaannem gibi oturuyodu öyle sehpanın üzerinde.

Aldım spreyi elime, milkshake hazırlar gibi çalkalamaya başladım :D  Bi ara PC yi açıp "Milkshake" parçasını çalasım da geldi :)  Fakat zaman savaş zamanıydı. Kısık gözlerle sineği radara kaptırdıktan sonra tavana doğru spreyi "Tssssstttt" lattım... Neticesi mi ?

Bampi jamping yaparken lastiği kopmuş adam gibi yere çakılmakta olan cibiliyetsiz sinek ve içinde yapıştırıcı madde olan spreyin hacminin ağır olmasından dolayı yere doğru hızla ineceğini akıl edemeyip tavana mal mal bakarken gözlerine gelen sprey sonucu ağlamaklı olan ben :D

Neticede kim kazandı  ? Orasını anlayabilmiş değilim :D
Resmen kendi silahımla hem onu hem kendimi vurdun nan iyimi :)

Sonra tekrar yattım, fakat bu seferde akşam erken yattığımı unutup, kendimi herzamanki gibi gece 3 de falan yatmış zannediyodum, uyandıkça kendi kendime "Yat dinlen lan geç yattın" gibisinden telkinde bulundum :D  Bi uyandım anam anam saat 12:00    O kadar fazla süre yatakta uzanmışım ki ayağa zor kalktım bel ağrısından şerefsizim :D

Neyse daha fazla rezil olmadan bırakıyorum yazmayı, bu kadar yeter kanımca :)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. O sinekler zaten ölüm gibi cidden kaç kere o sinelkler yüzünden kendimi tokatlamışlığım var :D
    Saç spreyini yapmışlığımız da var :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi saç spreyi konusunda tek değilmişim :D
      Kolonya dökmüşlüğüm de var ayrıca :)

      Sil
    2. Ya da çakmakla kovalamak :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları