Yazan / Çizen : Admin Panpa 2 Kasım 2012

Hani eskiden insanlara dayata dayata zorla bi kadın yada bi erkek verir, sonrada zorla evlendirirlermiş ya; ahan bu arama motorları da onun gibi bişey.

Bi program indiriyim diyosun, hemen soruyo yüklerken "Yanında zart bar hediye abi, onuda kuralım mı?"
"Yok" diyosun, bi bakıyosun toolbarına ekstra şeyler yapışmış. Birde bunları yapan totoşlar yazılımlarını öyle enteresan yapmış ki öyle internet açılış adresini değiştirmekle, yada ekle kaldırda aramakla kurtulamazsın. Hani gerçek hayatta bi motor bi insana nasıl yapışıyosa, bunlarda aynen öyle yapışıyo toolbarlara...

Sonra bi siteye giriyosun, daha PC yi yeni temizlemişsin, toolbarı düzenlemişsin falan. Annen evde bayram temizliği yapıyomuş gibi özenmişsin düzeltmişsin Pc ni. Sonra bi bakıyosun , karşıdan bi motor koşa koşa geliyo, dötüyle tüm koltuklara oturup koltuk örtülerini bozuyo :D  İşte bazen giriyosun bi siteye, aynısı senin toolbarına oluyo yine. Yeni sayfa açıyım diyorum bi bakıyorum Mask bar, dadexa bar bilmemne... Lan arkadaş bana sordunuz mu bu toolbar ı kullanmak istiyo musunuz? diye...

Aslında bunların firmalarına yasal suç duyurusunda bulunulamaz mı hacı ?  Bana mantıklı geliyo yani, çünkü bunun insan malına tecavüzden pekte farkı yok (insan malına tecavüz derken, tutupta hayalinizde evinizdeki bi adamın en sevdiğiniz yastığınızla aşk yaşadığını düşünmeyin)

Yalnız bu arama motorlarının çoğu o kadar çok motora bağlamışlar ki, daha "nasılsın deliğğaaaaanlııı ?" demeden bi bakıyosun çocugunuz olmuş :D  Ben acaba bu kurduğum program bilgisayarıma yine bişeyler ekledi mi?, toolbarımı pisuvar niyetine kullandı mı? diyene kadar bi bakıyorum, ohoooooo.... Çoluğu çocugu yapmış, çayı demlemiş ailecek toolbarıma "LÖP" diye oturmuş bile...

Arkadaşıma gittim bi ara. Fakat kendisi acemi vinç operatörleri gibi, yani pc hakkında pek bilgisi yok, sadece direksiyonu kullanıyo. Neyse bi internete girelim dedik :D   Hani bu 6 katlı 7 katlı bisküvi reklamları varya , Allah seni inandırsın explorer ı bi açtım ekranın yarısı toolbar eklentileri ile doldu :D  Dedimki "La annen ben geliyom diye kekmi yaptı?"  Fakat arkadaşın bunu anlaması bayağı uzun sürdü...
O kadar çok Motor gelmiş ki adamın toolbarına salça olmaya, onları kaldırmaya çalışırken geçen sürede kalçamdan oldum hacı ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bende onları devamlı kaldırıyorum sonra bi bakıyorum hop yine ordalar :D
    Bol bol küfür eşliğinde kaldırıyorum :)
    Eminim o arkadaşın kadardır bilgisayar bilgim ne var cahilsek :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları