Yazan / Çizen : Admin Panpa 15 Kasım 2012

Nan arkadaş geçen televizyonu saatlerce kurcaladım, ülkede neler oluyo, bakalım ne haberler var falan diye... Bir tane haber bulamadım ya la. Tüm kanallara izdivaç programları tecavüz eder oldu ülkemde.
Mülteci akımına uğramış ülkelerden birinde yaşıyo gibi hissettim kendimi hacı...

Neyse bundan bir saat kadar sonra mutfağa gittim, kahve yapmaya.

Türk kahvesi en az günde 1 kere içer oldum , elimde çay kaşığı ile cezveyi "Ohh yeaaah beybi, yu ar mayn" edalarıyla karıştırırken bi yandan da kanallarda haber aramaya devam ediyorum. Kanalları gezerken bi manşet gördüm, öyle bi anda görüp durdumki saniyenin zart zurtta biri yani. Toplamışlar klasik işe yaramaz insanları bi programa, sunucu desen kekolayzırın önde gideni. Nan tv de insanlık dersi veriyolar iyimi :D

M.E.B. yeni eğitim şekli başlattı da haberimiz mi yok? Manşete bak "Böyle baba mı olur"  1 dakika içinde baktığım ekrandan anladığım olaysa babanın kızını bi konuda desteklemiyo olması, heee neyse ne, banane nan milletin cinsel probleminden... oldum olalı uyuzum böyle milletin duyguları üzerinden rant yapıp Türk annelerini ekranlara bağlıyan programlara. Neyse asıl işin komik yanı şuydu.  Sonra programa bi adam bağlandı, oda babaymış :D   Hemide profeyşınıl fadır :)

İşte efem kızına her konuda destek olmuş, onun yolunda ölürmüş falan, amcam alkış almak için nasıl yardırıyo telefonda varya anlatılmaz hacı.

Programda toplanan evde kalmış kızlar kurusu başladı diğer kötü baba dedikleri adamla bu adamı kıyaslamaya... Hani çocukken annelerimiz bizi hep "Bak Kadir amcanın oğlu taktir almış, sen ne aldın ? babayı" , "Naci amcanın oğlunun pipisi daha büyükmüş, seninkine bak... görmek için mikroskop lazım" , "Duydun mu Hüsmen amcanın kızı birinci olmuş, senden bi b-k olmaz, anca oyun oyna" tarzı büyüttü ya, sanırım bunlar o büyütülme şeklinin yan etkileriydi.

Bi başladılar sidik yarışına, kim daha uzağa işer gibisinden, midem bulandı arkadaş... O an dedimki tamam Türk olmaktan mutluyum, gururluyum ama keşke şu insanlarla aynı oksijeni soluyacağıma afrikada bi gergedanın hayaları altında ölseydim... Daha iyiydi be...
Dayanamadım 2 dakika baktığım kanalı direk değiştirdim. Bana en çok koyansa biçok kanal şehit haberleri ile yankılanırken bu kanallarda "Ooooo yeaaah, vur patlasın çal oynasın, gel kız çalkala, oooohhh, babaya küfret, kötüle babayı, hangi baba daha iyi? benim babam dodge gibi adam" şeklinde pervasızca eğlenilmesiydi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Duygu sömürüsüyle bir yerlere gelmeye çalışan olduğu gibi böyle insanlar da var..
    Cidden tv programları iyice saçma bir hal aldı..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları