Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Kasım 2012

akılsız adam, fobiler, hijyen sorunu, İstanbul trafiği, iğrenç olaylar, ketçap, Ketçap veriyim mi?, otobüs anıları, pis adam, pis herif, pislik, tırnak yeme alışkanlığı, toplumu rahatsız eden,
Bi ara otobüsteyim, Mecidiyeköyden binmişim... Fakat boğazköprüsünde acayip trafik var. Otobüsün ortasına girip "Ulan şu kalabalıktan sıyrılayım" diyip asosyalliğin verdiği içgüdü ile suratımı cama dayadım, başladım yolculuğa. Fakat hani şu hep anlatılan bahtsız bedevi vardır ya, çölde bile kutup ayısı çıkar kaşısına. Heh işte, çok düşünme o benim panpa.
Tam yanıma ayakta benim gibi malak malak dikilen bi herif geldi, otobüste acayip kalabalık kim kime dum duma durumları var.

Benim de hiç dayanamadığım şeyler vardır hacı, acayip
gerilirim onlar olunca. Mesella yanımda birinin sakızı sürekli caklatarak çiğnemesi, balon yapıp patlatması, leş gibi kokması, burnunu karıştırırken "yok lan vallahi karıştırmıyorum" imajı takınıp burun deliklerinde Marmaray çalışması yapması gibi... Fakat bu seferki beterinde beteriydi...

Nan bi baktım yanımdaki heriften şöyle bi ses geliyo "Çıt çıt çıt, yımm yımmm, hımm , tüüüü, tüüü, tüppt, tüptt" Sanki hemen yanımda bi fare var da birinin kıçını kemiriyo gibi. Yanıma dönüp herife bi baktım, bakmaz olaydım işte o andan sonra psikolojim bidaha hiç eskisi gibi olmayacaktı panpa... Adam tırnaklarını öyle bi yiyo öyle bi yiyoki, artık ereksiyona geçicek neredeyse, son haza ulaşmış, ağzından salyalar akıyo böyle...Şimdi bunu bi kere gördüm ya, kafamı diğer taraflara çeviriyorum ama adamın tırnağını yiyip sağa sola lama gibi tükürme sesinden kurtulamıyorum; fredinin kabusu 4...

Etrafımdakilere şöyle bi baktım hepsi hayatlarından o kadar bezmişki "Amaaaan banane be yaaa" diyip hepsi adama dötünü dönmüşler; adam 4 tarafı dötlerle çevrili bi adada yaşıyo. İşin b-ktan kısmı ise trafik uzuyoda uzuyo fakat adamın tırnaklar hiç bitmiyo mübarek, yedikçe yeniden mi çıkıyo?  Bu 2 günde 1 tırnaklarının dibini mi gübreliyo daha verimli büyüsünler diye? bilmiyorum... Ben stresten terlemeye başlıyorum çünkü bende acayip fobi var bu duruma karşı panpa.
Bi ara dönüp "Ketçap da veriyim mi abi? yanında iyi gider, tırnakların üstüne sıkayım ben daha lezzetli olur" , "Bunlar bitince ayak parmaklarına geçmezsin inşallah" , "tırnak makasının icadından haberin yokmu lan insanus moronus!" gibi söylemlerde bulunasım geldi adamın suratına suratına... Sonra durdum "hiçkimse sesini çıkarmıyo anasını satayım, ben niye papaz olayımki?" diyerek yola devam ettim.

Otobüsün belirli aralıklarla yaptığı "Tıssss tısss" fren sesleri ve "Aaaaaavvnnnn" tarzı gaz köklemeleri ile adamın tırnak yeme sesleri ahenkle zihnimi becermeye başladı panpa... Artık melodi gibi duymaya başladım hepsini, aldım pembe gözlüğü taktım gözüme, başladım ritmi dinlemeye;

Tırnak beatbok 2012, mikrofon başında totoş yiyici;
"Çıt çıt çıt Aaaavvnn avvvnn çıt yımm yımmm tıs tıssss yım tıs yım yım tısss tüpt avvn tüpp tüppt avnnn avnn a-a-avvvnnnn tüptttt!"

Otobüsten indiğimde stresten öyle bi terlemiştimki parfüm reklamlarındaki seksi pozlardan birini veresim geldi indiğim durakta; kim bilir belkide kurtulmuş olmanın verdiği sevinçtendir...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok tuhaf insanlar var cidden :D
    O değil de ben cidden kalabalık ortamlara tahammül edemiyorum hepsi bi çeşit oluyo :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları