Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Kasım 2012

beta, boktan anlar, dertlerden sıyrılmak, inadına gülümsemek, Kişisel terapi, knock out, mutlu olma yolları, olumlama, olumlu düşünme, psikiyatri, stresten kurtulma yolları, terapi, yaşam mücadelesi,
Hepimizin b-ktan anları olur, olmuştur... Fakat hayatın cilveleri gereği bazılarımız çok fazla b-ktan an yaşarız, örneğin benim gibi... Bazen işler birden gördüğünüzün aksine döner hacı, hani ailenle komedi filmi izlemek için CD yi takarsın, sonra bakarsın ki film erotiğe dönüyo, rezil olursun... İşte onun gibi.

Ne yazık ki medyum yemiş'in akrabası olmadığımızdan geleceği görme gibi yeteneklerimiz yok hacılar. Hatta önümü zor görüyorum...

Fakat her ne kadar b-ka batsam, her ne kadar yaşadıklarımdan sonra aralıksız 1 hafta boyunca ajdar dinlemiş gibi çöksem de, sonunda bi yolunu bulup kendi kendime terapiye başlıyorum. Benim psikolağa ihtiyacım yok, hatta psikolog terapi istiyosa bana gelebilir. Belki ileride kaçak çalışan taksiciler gibi kaçak bi psikiyatri ofisi açarım bodrum katta falan...

Günümüzde artık iyi olanlar hiçbişey kazanmıyo, biraz yalaka, biraz ukala, biraz şerefsiz, biraz düzenbaz, biraz öküz,biraz kro, biraz egoist, biraz yalancı,biraz kaşar, birazda hıyar olmazsanız bişey kazanamazsınız, sonrasında kişisel terapiye muhtaç kalırsınız. Ben artık moralim çok bozulduğunda bu b-k çukurundan çıkabilmek için terapi uyguluyorum. Mesela:

Makara müzikleri, sevdiğim klipleri açıp biraz yüzümü gülümsetmeyi deniyorum. Knock out'un "Eşşoğlu eşşek" şarkısını, Beta'nın "Pişti" parçasını, Flört'ün "Eski dostum" parçasını yada Snoop Dogg'un parçalarını dinlemek gibi... Ajdar dinleyip gülmek isterdim fakat onu izleyince daha çok üzülüyorum :)

Sonra ilk iş bi komedi filmi bakarım internetten, maksat bişeylere dalıp aklıma tecavüz eden düşüncelerden kurtulup onları hapse tıkmak...

Bunlarda yetmezse çizim yapmaya başlıyorum, Trt deki kıvırcık saçlı adam kadar olmasa da, afro saçlara, bronz bi tene sahip olmasam da, deli hayal gücüne, ruhunu resme dökebilen ellere ve güneş altında G.Bush un poposu gibi parlayan tene sahibim bende :)   (Övünmek gibi olmasın   ö-hö  ö-hö)

Terapinin diğer aşamasında direk evdeki halterlere, dambıllara bakıp "Yeaaaa my bitçıs" edasıyla sarılıyorum. Başlıyorum spora. Tabi kan basıncından dolayı kızarana kadar. Kolay değil bu terapi, o stresi atmam lazım. Bir yandan da açıyorum dubstep müziklerimi, oohhh yardır beybi, drive for hell...

Genelde çok geç yattığımdan  benim terapi sürem şu tvlere çıkan enteresan bi doktor var, ablalarım şöyle yapın, çocugunuz dübürüne krem şanti sürün, boynunuza eşek kakası koyun falan diyen; heh işte onun programı kadar sürüyo hacılar. Gece yastığa başımı koymadan önce üzerime bi his oturuyo, böyle hafif "Mal mıyım lan ben?" , "Neden herşey benim başıma geliyo?"  gibi...  Bazende makarasına kendi kendime konuşup sonra kendi dediklerime kikirdediğimi, kendimle alay ettiğimi bilirim; fakat başkalarının seninle alay etmesinden iyidir  ;)

Dün birşeyi açıkca öğrendimki, herkes eşit yollara sahip değil. Kimimizin yolları asfalt, kimimizinki çakıl kimimizinki ise b-ktan oluşmakta. Kimimizinki pürüzlü, kimimizinki pürüzsüz...
Adios amigos, patos,çitos,çerezos...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok mu karamsar bir yazı olmuş ne? Neler yaşanıyor bilmiyorum tabii ama ne oluyorsa ileride iyi ki olmuş da bugün böyle oldu diyeceksin eminim. Kötü şeyler yaşayıp her kahrettiğimde sonradan iyi ki olmuş yaa derken buluyorum kendimi:) Aaa bu arada Hera'nın sana çoook selamı var. Videoda onu da unutmadığın için çok sevinmiş. Kendisiyle küsüz totolarımızı birbirimize döndük oturuyoruz. Karamsarlıktan kurtulacaksan kendisini İstanbul'a postalayabilirim 1 haftalığına ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimkiler pek iyi ki olmuş cinsinden şeyler değil :) Ben takipçilerimi unutmam, millet zannediyoki bu adam bizim blogları hiç sallamıyo :) Halbuki ben beni takip edenlerin analizlerini çıkartıyorum resmen bloglarında dura dura :D Evimizin bahçesi olsaydı hiç düşünmeden Hera'yı postalamanı isterdim =)

      Sil
    2. Benim evde de bahçe olmadığından küsüştük zaten :) Evin içinde sıkılıyor hayvancağız. Sıkılmasın diye tepişiyoruz, ben yoruluyorum o yorulmuyor. Sonra olanlar oluyor !

      Sil
    3. Bi orta yolu bulursunuz umarım :)

      Sil
  2. Ben begendim yazıyı gayet güzel sevgiler..

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları