Yazan / Çizen : Admin Panpa 3 Kasım 2012

Bu konu bayağıdır aklımda hacı, yazıcam yazıcam diyodum bu güne kısmetmiş ;)

Bizim ülkemizde nedense "Nezaket" sadece "bayanlara karşı uygulanan" birşeymiş gibi benimsenmekte. Şimdi vereceğim örnekle bunu daha iyi anlayacaksınız hacılar.

Bir gün bi arkadaşla konuşuyorum. Bana o kadar çok konudan bahsediyoki, bazen nereden nereye atladığını anlamakta güçlük çekiyorum, sydney olimpiyatlarında yüzme yarışması izlemek gibi...

Bakıyorum anlatırken çok heyecanlı, hevesli anlatıyo, eleman bozulmasın diye sorduğu herşeye "Hı - hı biliyorum" diyorum. Sırf nezaketen, yani tutupta öküz gibi "Yoh bilmüyom la! Anlatma ne anlatüyon" demek istemiyorum. Ve eleman tekrar sordu:
- Hani şu zart zurtcu sporcu vardı? Biliyo musun onu?
Bende yine anlatsın bozulmasın diye kocaya isteksiz giden kız gibi "Hı - hı" dedim.
Elemanın cevabı 75 promil üstü alkollü sürücü cevabı oldu:
- Sende her b-ku biliyon antonie queen !

Al işte... işte bu nezaket anlayışı kardeşim. Karşılarında bayan olsa gık etmezler, ama hemcisisin ya, senden bi çıkarı yok, seni yiyemez ya, ağzına geleni söyler :)  Ben bu tarz adamlara ağızdan dışkılayanlar diyorum... Nerede kaldı nezaket ?  Anlasana ulan benim gibi bir sürü insan var etrafta sırf karşısındaki bozulmasın, hevesi kırılmasın da anlatmaya devam etsin diye sürekli "Hı - hı biliyorum" yada "Duymuştum" diyen...

Nezaket farklı bişeydir , sadece kadına karşı uygulanan birşey değildir.
Hoş bu devirde bayanların çoğuna karşı nezaket gerçekten uygulanıyo olsaydı her gün sanki Muhammed Ali'ye karşı ringde 10 round dayanmak zorunda kalmış gibi surat ifadesine sahip, şiddet gören kadınlara sahip olmazdık...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sırf nezaketen dinlediğim olayları 5 saat dinlediğimi bilirim :)
    Cinsiyet değil de insanlık meselesi aslında karşındaki öküzmüş :)
    Sen düşünüyosan (ki senin gibi az var )
    onunda düşünmesi lazım ama işte öyle olmuyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi öyle karşındaki önemli ama yinede bayanlara uygulanan nezaketin %20si bile uygulanmıyo erkeğe karşı.

      Sil
    2. Genel bakış açımız erkekler öküzdür alınmaz kırılmaz olduğu içindir belkide :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları