Yazan / Çizen : Admin Panpa 28 Kasım 2012

adaptasyon, değişen dersler, Ea, eğitim sistemi, kpss, lise mezunu, oyun hamuru, oyuncağa dönen eğitim sistemi, sınav sistemleri, sınavlar, sürekli değişen eğitim sistemi, Tm, ygs, yök başkanı, öss,
Bizim ülkemizdeki eğitim sistemi ne kadar enteresan sevgili okur :)  Ben bu kadar sık değişen, ortamına göre bu kadar kolay renk değiştirebilen sadece bukalemun var diye bilirdim...
Nan zaten Öss zamanları saçma sapan matematik konularıyla boğuşup duruyodum.
Dershaneye gitimiştim 1 yıl kadar. Neyse kazanamadım, ikince seneye hazırlanıyım demiştim; nan direk müfredat değişti, konular falan değişti.

Ne arkadaş bu siz bizimle ateri salonlarında jeton atıp Street fighter oynayan elemanlar gibi niye oynuyosunuz?

Hayır merak ediyorum afrodizyak etkisi falan mı yaratıyo? (Bu arada bu bahsettiğim olay 6-7 yıl kadar önceydi) Orgazm falan mı oluyolar, hoşlarına mı gidiyo çözemedim hacı. Şimdi geçenlerde dedim ya böyle olmayacak, tekrar sınava gireyim falan. Fakat yine aynı şey başıma geldi...
Tüm dersler, tüm sınav sistemleri evrim geçirmiş tekrar. Eskiden yolda yarıştırıyolardı bizi yarış atı gibi, şimdi hipodrom yapmışlar 3 kulvardan yardırıyolar.

Eskiden Tm bölümü fizik, kimya yapmıyodu, şimdi çözmesi gerekiyomuş. Nan sorsana bana fizik,kimya lisede yada dershanede ne kadar gördün diye? Metafizik bilgim bile fizik bilgimden iyidir belkide. Kimya desen, bu birkaç sene içinde kimyamızla o kadar çok oynadılar ki bazen bilincimin gittiği bile oluyo.

Önümüzdeki Kpss ye girerim dedim kuzene, lise mezunları artık kpss sınavına giremeyecekmiş dedi, döt gibi kaldım, hayallerimin üzerine at zıçtı resmen at... Ya şaka yapar gibi sürekli değiştirmeyin şu sınav sistemlerini sevgili yetkililer, yaşam zaten yeterince zor, hayallerle ayakta kalmaya çalışıyoruz, hayallerimizin de içine siz ediyosunuz.

"Heheheh bu film çok komikmiş" diyerek sinamaya gittikten sonra hiçkimsenin gülmediği bi filmden çıkıp kendimi mal gibi hissettiğim zamanki gibi hissetmeme sebep oluyosunuz (uuhuuu beybi cümleye gel).

Ne yapacağımı şaşırdım ya... Gerçi ygs yi falan kazansam da bendeki bu bahtsızlıkla sevgili Yök başkanı tam ben sınavı kazandığım günün ertesi alışık olduğu açıklamayı yapar; "Sınav soruları 23.kez çalındı" Oyun hamuruna dönen bu eğitim sistemiyle rekorlar kitabına adayız şerefsizim...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ygs+lys o da en az 4 oturum :D
    Şimdi de Suriyeliler sınavsız girecek millet o kadar emek veriyo..
    Şu ülkede yaşayıp da adalete inanmak mümkün değil. .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, dünyada adalet yok zaten de, bizde hiç mi hiç yok.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları