Yazan / Çizen : Admin Panpa 8 Kasım 2012

alexa, arama motorları, askbar, bakın İsa ne yaptı, blog, google, hell yeah, makara, mizah, Pagerank, Pagerank 1, pagerank sistemi, Pr, sevindirici haber, süper haber, tasavvufehli, yüksekdozask,
Cisıs Kırayst men, dün blogum Pr 1 oldu sevgili takipçilerim. Sonunda google amcam "Çok çalışıyosun evladım,afferim" dedi.
(Not: Pagerank google tarafından site ve bloglar için geliştirilmiş ödüldür, daha üstlerde çıkmanı,daha çok ziyaretçi çekmeni sağlar)

Dün YüksekDozAşk kardeşim "Pagerank 2 oldum, sende Pr almış olabilirsin bi bak istersen" dedi, her zamanki o şairane edasıyla :))  Dedim bakayım belki bana da vermişlerdir, ilkokulda öğretmenlerin yakama taktığı kırmızı kurdeleler, defterlerime attıkları yıldızlı pekiyi imzaları geldi aklıma şerefsizim hacı ^^

Bi heveslendim sorma, giyindim önlüğümü eski günlerdeki gibi, hemen bi sorgulama sitesine girdim, bi baktım HELL YEAH...  Pagerank 1 olmuşum. İçimde böyle anlatılması güç, enteresan bi sevinç. Sanki aduket çekicekmişimde tüm enerji içimde patlıyomuş, çakralarım içimde çatırdıyomuş gibi. Yüzümü enteresan bi ifade aldı; böyle bakışlarım "S-ttir git" derken surat ifadem "Yaptım ulan biaç" diyodu :)

Google, bundan sonra ölümüne kankayız, doğumdaaaaaaaan mezaraaaaaa... Diğer arama motorları sanamı sataştı? Alexa toolbar arabanı mı çizdi? Ask bar bacına askıntılık mı yaptı? Yada herhangi bi bar seni tenhada kıstırıp kulak memeni mi elledi ?  Hemen beni arıyosun ; bir telefon kadar yakınım sana. Bundan sonra arkanda ben varım senin ^^

Neyse bu Pr 1 olmamın haberine sevinirken bi yandan da komedi filmi izliyodum, bu içimdeki eurovisionu kazanmış sanatçı sevinciyle filmi izlemeye devam edeyim bari dedim hacı. Nan bi baktım, benim Pr 1 olduğumun haberi filmdeki TV de karşıma çıktı :)
Sunucu çok şaşkındı ;

alexa, arama motorları, askbar, bakın İsa ne yaptı, blog, google, hell yeah, makara, mizah, Pagerank, Pagerank 1, pagerank sistemi, Pr, sevindirici haber, süper haber, tasavvufehli, yüksekdozask,

Haberi görünce Ajdar'ı sahilde çıplak görmüş kadar şaşırdım bende, Survivol Tamer'in oynadığı yengecin pörtlemiş bakışları gibi baktım filme o an... Ve anladımki;
HARBİDEN PAGERANK 1 OLMUŞUM NAN !

Doğvu mu Samet ?  Pagevank 1 olmuş mu? Doğvu mu konuş?
Doğru Hocam...

Desteklerini esirgemeyen siz sevgili okurlarıma sonsuz teşekkürler (Ü-hü ü-hü duygulandım ağlıycam )

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Kardeşim hayırlısı olsun :D ama pagerangını korumalısın düşme durumuda var tabiki hep aynı sekilde seversen blogunu sıkıntı yok.. Zaten hakkındı bu haketmiştin :) Rica ederim bizimki sadece senin çabana ufak bir destekti.. Hadi saglicakla kal :)

    YanıtlaSil
  2. Yine olsun ama :)
    Bloga daha sık yayın girsen olur bence ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sık yayın girdim 1 yıl boyunca, hiçbişey olmadı 2de kaldı :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları