Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Kasım 2012

Az önce haberleri izlerken bi yandan da spor sonrası yemeğimi öğütmekle meşguldüm. Sonra bi haber çıkıverdi hacı.

Yeni Papa demişki, Hz.İsa'nın doğum tarihi yanlış hesaplanıyor, aslında şuan 2018 deyiz. Tabi bunu duyunca "hasktrr lan" diyerek umursamaz, 8 tane, tanesi 300 milyarlık otomobili olan zıpçıktılar gibi başımı çevirdim, Hıh! yaparak...

Fakat sonra, oda ne! vatandaşa soruyolar ^^
Dur dedim, sırf bunun için izlenir. İşte buradan sonrası filmin gelişme bölümü.

Kameraman sorarken arkadan "Hı-hı, heyooo buradayım" diye el sallayarak geçen klasik yurdum insanları; sonra kameramanın çevirdiği bi abiye sorusu;
- Şuan kaç yılındayız ?
Vatandaş: - 1212

Yuh ulan :D  Ama anladım ben, yapılan zamlara, vatandaşın kazancına ve gider oranına bakılırsa adam haklı 1212 de kaldık belkide, "adam haklı beyler dağılın" diye bağırırdım orda olsaydım :)   Helal sana 1212 reyiz.

Bu sadece abimizin yaptığı ortaydı, tam röportajlar monotona bağlamış, ben gene "hıh senimi izliycem nan" edaları takınarak başımı çevirirken orta yapılan topa kafa atmaya çıkan bi apaçi geldi ekrana hacı.

Kameraman durdurdu apaçi kardeşimizi, ve sordu;
- Papaya göre şuan 2018 yılındaymışız, ne diyosun bu konuda ?
Apaçi kardeşim Spinosaurus adlı dinozorun sırt yelpazesini andıran dik saçları, uçan martı çizen ilkokul çocuklarının çizdiği martı kaşları, ve 300-500 akımının yarattığı concon duruşuyla en etkili cümleyi kurdu;
- Ya yaşlı başlı adam tabi... Papa gardeş bize karışma reyiz...

İşte o cevap sonrası, elemanın tipi ve tavırlarının da verdiği etkiyle çiğnemekte olduğum yemek 1.dünya savaşlarında kullanılan kırmalı tüfeklerin saçması gibi namlunun ağzına geldi, ağzımı ufacık açsam televizyonun camını aşağı dökerim anlayacağın. Kendimi sıkarak ve kıs kıs gülerek olayı geçiştirdim hacı. Apaçi kardeşimizin salgıladığı radyasyondan olsa gerek sonrasında kendi kendime "Hahahaah ne dedi yaaa" diyip tekrar camış gibi güldüm...

Yok yok, iyi değilim ben ^^
(Söylemeden edemeyeceğim, papa reyiz ne kullanıyosa aynısından bende istiyorum)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

5 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları