Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Kasım 2012

arkadaşlık bağları, arkadaşlık ilişkileri, ayna felsefesi, bakış açıları, değer vermek, dostluk üzerine, kanka, kardeş gibi, ortam için satılmak, satılabilme ihtimali, yalnız kalmak,
Hayatınız sürekli "Tik - tok" sesleri arasında hiç bitmeyen brazzers filmi gibi akıp giderken bence birilerine sürekli bağlı kalmamak en iyisi olurdu  (aşk açısından demiyorum tabii) Demek istediğim, belki çok iyi arkadaşların vardır, kardeşten ötedir, uğruna ölünesidir, bişey olunca derdine koşulası, kuşu kalkmıyorsa ceviz alınasıdır... Fakat belkide sadece senin için öyledir be hacı...

Ben bunları fark edeli çokta uzun zaman olmadı aslında; hadi 1 yıl diyelim. Savaşlarda uçakların, helikopterlerin attığı yardım çantalarının yavaşça süzülmesi gibi, süzüle süzüle uzun süre sonunda düştü benim jeton. Nedir arkadaşlık? Çocukluk arkadaşlığı? Kardeşlik? yada sen adına her ne diyosan hacı...

Bana göre arkadaşlık evde bi araya geldiğimizde saatlerce geyik yapıp konuşurken aslında karşımdakinin kafasında "Püfff bu işler ne olucak böyle ya, İmf den yardım mı istesem?" , "Kızda terk etti, offf" , "Bi sevgilim bile yok bu sapla bi aradayım" , "Aha gene aynı muhabbetler" , "Evde huzursuzum" , "Rihanna da ne hatun ama dimi" gibi düşünceler dolaştığını bilmek, ona göre davranmaktı be hacı. Gerektiğinde içine şapşal bi popcu kaçmış gibi şebeklik yapıp neşelendirmekti... 

Fakat bir gün gözümdeki pembe gözlük kırıldı be hacı. Çünkü anladım ki benim çalışırken bile "Acaba nasıl?" , "Acaba işi rast gitti mi?" , "Acaba morali nasıl?" falan diye düşündüğüm insanların ben aslında fifilerinde bile değildim... Fifi yerine gelecek kelimeyi tahmin edenler gelecek sene Kpss ye hazırlansınlar bence , nede olsa genel kültür. Fakat bunları fark ettiğinde yaşadıkların seni yıkabilir, o yüzden diyorum nedir arkadaşlık diye... 

Arabalara, kızlara değiştirildik, hurdacıya "Şu eski güğüme kaç tane don lastiği verirsin?" diye soran teyzenin değiştirmeye çalıştığı güğüm gibi oldum...  Oldum da , kendime bunu kabul ettirmem çok uzun sürdü; yok şöyledir, yok böyledir falanlar filanlar... Zannediyorum ki benim arkadaşlık anlayışım Mustafa Topaloğlu gibi anca Ay yada Mars'ın yüzeyinde anlaşılacak...  

Satılabilme ihtimalinizi göz önünüzde tutun... Bi bakarsın ki sırtınıza %90 indirimde yazıp oturtmuşlar kaldırıma haberiniz yok.
Çok değer vermeyin hacılar, illede vericem diyosanız, dikkat edinde ipin ucunu kaçırıp kendinizden fazla değer vermeyin. Sizi yol köşesinde Müslüm dinleyip poposuna çizik atarken, paltosunu omzuna atmış esen rüzgarda o piptiğmin sigarasını yakmaya çalışırken görmek istemem. İçimdeki hayvan buna razı olmaz be.

Yeni bi felsefe keşfettim, adını da Ayna koydum... Eğer daha önce duymuştum falan diye trolleyecek olursa ağzına vururum, tenhada kıstırır yürürken arkasından "Saksı değilim beeeeeeeeeeeeen!" diye bağırırım. Çünkü harbiden ben buldum, bu alemde artık Kolomb 1 ben 2...  Neyse felsefe şu, "Ne görürsen onu yansıt" tıpkı ayna gibi... Bundan sonra bana verilenden fazla değer verip birilerinin kıçında koşarsam eğer canlı yayında tokat yiyen Hande Ateizi , Amerikan televizyonunda yayın yaparken Cold diyeceğine kazayla "Cock" diyen süzme spiker gibi olayım...

Eğer "1-2 arkadaşım olsunda sağlam olsun" gerizekalı felsefesine sahip olmayıp, her gördüğüme yavşak tipler gibi "ooooo yeaaa kankiii naber yeaaaa" deseydim, arabaları için, paraları için, diğer tüm çıkarlar için bende yavşasaydım, her gördüğüme bende kanka deseydim, şuan böyle mal gibi yalnız kalmazdım... Tercihlerinizi gözden geçirin hacılar, bir iki dostum olsun da sağlam olsun derken, kendinizi yıllar sonra bok çukurunun içinde tek başına bulursunuz.  
An Example;
I'm

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yapamayacağın şeyleri söyleme bari ya :)
    Çok iyi biliyorum ki biri seni sattı diye sen onu satmazsın :)
    Ama dikkat etmek lazım tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söyleyerek rahatlıyom yapamasam bile :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları