Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Kasım 2012

Uzun zamandır eğer sağlam bi gülmediysen "Ted" adlı oyuncak ayının canlanmasıyla başlayan makara filmi mutlaka izlemelisin.

Hayatımda bu kadar fırlama bi film izlemedim belkide, yada sayıları kutup ayıları kadar azdır.


Zaten filmi family guy ın yapımcısı yapmış ball - lu adam yani  :D  Yalnız film biraz fazla küfür içerdiğinden aşırı terbiyeli aile çocuğu iseniz, ne bileyim bi ömercik bi sezercik yada bi ayşecikseniz izlemeyin hacılar ^^  Fecii etkilenebilirsiniz yoksa...

Filmi izledikten sonra ben bile bi oyuncak ayı ister oldum nan... Böyle fırlama bi oyuncak ayım olcak olsa tüm paramla ayı alırım belkide. Fakat içi pamuk dolu olan canlanmış ayının filmde sürekli ot tüttürüyo olması ineklerin mayo giyip denize girmesi gibi bişey. Yani hadi otu çekiyosunda, öksürme la bari :D  Organın var sanki tamamın pamuk işte totoş, bize ne artistlik yapıyon, artiz ne arar blogda...

Film ana tema olarak arkadaşlığı, baba tema olarak karı kız hayatını, kardeş tema olarak iş hayatını, sübyenci tema olarak marketteki kasiyer kızı anlatıyo xD Özellikle Ted in patronu ile olan diyaloglarına ölümüne güldüm, yok böyle bişey :) İzlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız fakat ben izlerken cidden yarıla yarıla güldüm.

Hi-men çizgifilmindeki elemanın mağarada biyerine bişey batmışçasına bağırdığı gibi sesim çıkıyodu evde... Fakat tabii zevklerle renkler tartışılmaz demişler. İzlersen ekime izlemezsen kasıma kadar :D

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bak hatırladım bunu cidden çok güzeldi :)
    Biliyorsun o kadar terbiyeli bi inanım ki çok etkilendim :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları