Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Kasım 2012

diktatör, diktatör filmi, film eleştirisi, film hakkındaki görüşlerim, film tavsiyeleri, Film Yazılarım, izlemeden geçmeyin, komedi filmi, on numara film, Sacha Baron Cohen, the dictator filmi,
Bu zamana kadar siyasi içerikli birkaç komedi filmi izlemişimdir, çünkü bu dalda komedi filmi yapan pek yok sevgili okur. Fakat 1 ay kadar önce "The Dictator" filmini izledim. Gerçekten film o kadar hoşuma gitti ki, bir yandan gülerken bir yandan da "haha haklılar lan burada iyi gönderme yapmışlar" diyorum. Film ülkesine demokrasi gelmemesi için her türlü yola başvuran bi diktatörü öyle güzel ele almış ki, harbiden muhteşem.

Özellikle petrol zengini adamın yeni bulduğu nükleer madde hakkında "Bunu dostane amaçlar için kullanıcaz" derken kıs kıs gülmesi, okul zamanlarımda bana öğretmene yalan söylerken ki yüz ifademi hatırlattı hacı. Böyle hafif ipnemsi bi gülümseme :)

Genelde siyasi film yapanlar bu komedi ve eleştiri dengesini pek tutturamıyorlardır. Yani 50 kg sınırı olan tartıya tutup 500 kg koyup çökertiyolar, içine zıçıyolardı. Sonrada tepki aldıklarında Van Helsing görmüş vampir hatunlar gibi sığınıcak delik arıyolar.

diktatör, diktatör filmi, film eleştirisi, film hakkındaki görüşlerim, film tavsiyeleri, Film Yazılarım, izlemeden geçmeyin, komedi filmi, on numara film, Sacha Baron Cohen, the dictator filmi,
Bu filmi gerçekten öneriyorum, baştaki insanların ne naneler yiyebildiğini, dünyanın siyasi anlamda işleyişini falan çok güzel dalgaya almış, dalgaya almakla yetinmeyip adeta kanırtmış. Hem arap dünyasına hemde arada bir abd ye güzel göndermeleri var :)  Fakat Aladin denen adamın abazanlığı gerçekten beni koparttı :D

O adamı çok aramışlar mı bilmiyorum ama sanki anası onu bu rol için doğurmuş yaw :D Ayrıca yazan adamın da kalemi iyiymiş, kalemi iyiymiş derken kalite kalem kullanıyo manasında söylemiyorum :D  Yani güzel yazmış hacı... Aslında bu film hakkında yazı yazmamın sebebi gerçekten bu filmi kaçırmanızı istemediğimden. Her insan şu filmi bir kere izlemeli ya; ilaç gibi reyiz =)

Özellikle dünya üzerindeki ülkelerin "hahahaha İvan bak ben daha uzağa işerim" tarzındaki nükleer silah yarışlarıyla güzel makara yapılmış. Belkide son 10-15 yıldır gündemde tutulan nükleer silahları filmde konu alarak eleştirmeleri, adeta atom bombasını çükmeleri gibi olmuş. Nasıl çüker demeyin, bizde damacanayı çükebilen adamlar var; onlarda resmen atom bombalarını ve nükleer silahları film aracılığıyla da olsa çükertmişler.

İzledikten sonra nirvanaya ulaştım resmen gülmekten, öyle yükseldimki kafamı cennetin kapılarına çarptım, sonra kapıda bekleyen güvenlik reyiz karşı tarafı işaret ederek cehennemi gösterdi ve "Senin yerin orası nan lale" dedi... Bu etkiyi yaratabilen film çok azdır :D  Genelde şiddete çok yönelik olan arap dünyasının bu filmi yapan adamları assasin creed oynar gibi öldürmemiş olmaları, bombalı saldırı yapıp adamları puzzle gibi parçalamamaları beni cidden şaşırttı ne yalan söyliyim... ne yalan söyliyim bilemedim...

(Not: Gaza geldim lan filmi tekrar izliyim ben)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları