Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Kasım 2012

anan napıyo, banane lan, nişan var mı, saçma diyaloglar, saçma muhabbet, selam verip borçlu çıktım, sevgilin var mı, Trabzonlu, troll abla, troll bilimi, villa almış, zengin çocukla evlendi,
Az önce eve doğru gelirken yolda eski bi tanıdığa rastladım; kendisini çokta fazla tanımayız. Baktım uzaktan slow motion da geliyo. Dedim ayıp olmasın selam veriyim. Sonrasında gelişen muhabbet öyle enteresan ki, bu muhabbet sonrası bazı insanlarda oksijenin alkol etkisi yarattığı, yada belediyenin içme sularına kimyasallar karıştırdığı kanısına vardım.

Şimdi muhabbeti hiç değişmeden aynen yazıyorum , muhabbete bak imana gel :)

Ben: -Nasılsın abla?
Abla: -İyiyim, tanıyamadım bi an
         -Sizinle-n akraba olduk nan
(Tam ben kendi kendime hasktir nasıl akraba olduk lan, sülalemden biriyle mi evlendi, yada akrabalarından biri bizimkilerden biriyle mi evlendi diye düşünüp, beynime fanfini finfon yaşatırken abla hiç durmak bilmeyen rap stili konuşmasıyla aynen devam etti)
         -Trabzonlu biriynen evlendirdik bizim kızı, eski çocuktan ayrıldı, çocuk buna Or-sbu demiş. Ama kız haksız mı yani ablam? Denir mi öyle or-sbu falan ?
(Tamam arkadaş memleketim Trabzon ama, kızın Trabzonlu biriyle evlenince nasıl akrabam oluyosun onu çözemedim)
Ben: -Eee kem küm...
Abla: -Sonra işte şimdi başka çocuk vardı, evlendiler 1 yıl oldu, 1 çocukları oldu. Oğlanda çok zengin, bilmem ne iş adamının oğlu. Bizim kıza villa aldılar.

Ben selam vermenin verdiği pişmanlıkla kaçmak için çabalayıp sağa sola elektrik boogie yapar gibi sallanıyorum; "Hmmmm" diyorum sadece... Sonra kabus devam ediyo;
Abla: -Eee, sen napıyosun? anan napıyo?
Ben: -Hiiiç (Özetle bi susta eve gideyim antonie queen demeye getiriyorum)
Abla: -Sende varmı kız arkadaş, nişan mişan?
Ben: -Yok :S
Abla: -İşte öle ablam, yakışıklı, iyi çocuksun kendine iyi birini bul...
Ben: -"Tamaaaam" diyerek götün götüm yoluma devam ediyorum, fakat abla arkadan hala bişeyler söylüyo giderken, şuna selam buna zart, ona  zurt diye hacı :)

Şerefsizim ki herkese selam vermek yaramıyomuş ya :)  Birbirlerini gördüğünde tanımamazlıktan gelip kafasını eğerek yada başını sola çevirerek "Hah, sende kimsin g-tüm" edasıyla transit geçen insanları anlamaya başladım :)  Belli ki hepsi başlarına böyle şeyler gelmesinden korkuyo.

Bu kısa sarsıntıdan sonra kendimi yolda giderken benliğimi, insanlığı, hayatı sorgularken buldum; iki dakikada hayat akışımın ağzına zıçtın, iski gibi geldin suyu kestin, pınarlarımı kuruttun nan abla... Niye abla diyosam, teyzem yaşında kadın, pardon teyzem yaşında troll diyecektim.
Bak hala kendime gelemedim arkadaş...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ben hep kafamı eğerim hiç olmadı yolumu değiştiririm o beni görmeden :D
    Abla da yani garip bir kişilikmiş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık onu her gördüğümde telefonla konuşuyo numarası yapıyom zaten :D

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları