Yazan / Çizen : Admin Panpa 23 Kasım 2012

Bu yazacaklarım kimsenin zoruna gitmesin, çünkü birilerinin zoruna gitsin diye yazmıyorum, sadece kişisel görüşüm ve bu durumdan nefret ettiğim için yazıyorum. Zaten daha önce facebook'un arkadaşlık anlayışımızın üzerine nasıl zıçtığını "facede ekledim arkadaşımsın" başlığı altında yazmıştım. Fakat bu seferki olay başka, yani arkadaşlıkla falan alakası yok.

Bazı şeylere anlam veremiyorum sadece; hepsi bu.

Mesela bi insan sürekli neden nerede olduğunu facebook üzerinden bildirir ki? aklım almıyo hacı...

"Osman'la beraber X cafede"  Ne yani... annene banana evden çıkarken söylemedin de facebook üzerinden haber mi veriyosun :)  Anne beni merak etme bak internetten yerimi bildirdim. Vallaha yiyişmiyoruz film izliyoruz.

"Gülsüm, Zeynep,Zehra ile birlikte Capitol'de" bi insan neden bu tarz şeyler yazar bildirir ki? :)  Vallahi aklım almıyor. Buradan çıkarabileceğim tek şey var, sanırım anlaşamadıkları bir 5. şahıs var ve ona "He heee gördün mü bak ! biz dördümüz gezip tozuyoruz, seni çağırmadık, fifimize bile takmadık"  İnternet üzerinden nispet diyelim.

"Sevgilisiyle birlikte Y barda" Banane lan !  Bizene oğlum !  Neden yazıyosun ki?  2 kişi yetinemediniz gruba üçüncüyümü arıyosunuz ? Vallahi şu hayatta "Sinüs, kosinüs" lerden sonra çözemediğim, anlam veremediğim nadir şeylerden birisi oldu bu "kiminle nerede zıçtığını bildiri" durumları hacım.

Şimdi işine gelmeyenler gömer belki beni, fakat benim tribün korkum yok, nede olsa babamın oğluyum, biraz dobra olmak lazım. Aslına bakarsanız işin diğer acınası yanı bu yazılan bildirileri aslında kimsenin piplemiyo olmasıdır.

Yani kimse bu bildirilere bakıp: 
"Hasktr yaaa! capitole gitmişler X kişiyleeee"
"Ayyy sinemaya gitmişlerr, beni neden çağırmadılar ki?"
"Bara gitmişler, hmmm hangi bar acaba, hmm lüksmü acaba, hmmm..."
"Kahvaltı yapıyolarmış sahilde, boğazınıda kalır inşallah, zıçamazsınız hemi, ıkın ıkınında zıçamayın, beni çağırmadınız ya. Zorlanmaktan dübürünüz hasar görsünde anal fisur ameliyatı olun emiiii!"
Demiyordur kanımca... Yani öyle umuyorum, eğer gerçekten bu bildirilere böyle tepkiler veriliyorsa, bunlar bu kadar önemliyse dünyada yaşam benim için bitmiş demektir, ararım Mustafa Topaloğlu reyizi, taşınırım marsa...

Bazıları da çocuk kandırıyo "Biz onları gören arkadaşlarda gelsin diye yazıyoruz"... Ulen telefonu Graham bell icat edeli kaç sene oldu totoş. Ara madem arkadaşınsa, gitmeden söylesene şuraya gidiyoruz, buraya gidicez gelir misin? diye.  Cin olmadan pokemon çarpıyolar babasını satayım...

Konumu daha fazla trollemeden önce bende bi kendimi yazayım ya heves ettim,
"Demlik, eşofman ve kendisi ile birlikte 4 duvar arasında"
Abdullah Kara bunu beğendi.


Facebook ile ilgili daha önce yazdığım konular;
Facede ekledim arkadaşımsın
Like ettim beybi!

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bak sırf bunun için uygulama bile var artık :D
    Öyle deme bundan yararlanıp nereye gideceğini belirleyen de çok :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları