Yazan / Çizen : Admin Panpa 14 Aralık 2012

Ata Demirer, ben bu komedyeni tutuyorum, Cem Yılmaz, komedyen, Niyazi doktor, Recep ivedik, saçma tartışmalar, sevilen komedyen, takım tutar gibi komedyen tutan, troll sanatı, trollemeler, Şahan Gökbakar,
İnternet aleminde sürekli gördüğüm yada çevremde sık sık duyduğum şeylerin en anlamsız, en can sıkıcılarından biridir belkide. Uçan adam sabri ne kadar anlaşılmaz ise, komedyenlerin tıpkı bir takım tutulur gibi tutulması da o kadar anlaşılmazdır bana göre.

Herkesin renk zevki, damak zevki farklı olduğu gibi espri zevki, komedi anlayışı da farklıdır
sevgili okur. Yani herkes cipsi kings dinlemez, herkes mc hammer'dan "cant touch this dinlerken" birilerini fortlamayı düşünmez, herkes bel altı esprilere gülmez; yada politik şakalara. Matematikteki değişkenler gibidir adeta...

Ata Demirer, ben bu komedyeni tutuyorum, Cem Yılmaz, komedyen, Niyazi doktor, Recep ivedik, saçma tartışmalar, sevilen komedyen, takım tutar gibi komedyen tutan, troll sanatı, trollemeler, Şahan Gökbakar, Özellikle Youtubede çok fazla şahit olduğum bir durum bu; mesela Şahan Gökbakar'ın videolarının altına mutlaka birileri;
-Bu adam da anca osuruk şakası yapıyo !
-Bu adam da anca küfür şakası yapıyo !
-Bu adama nasıl gülüyosunuz anlamıyorum !
tarzında trollemelerde bulunuyo. Hatta öyle cümleler kuruluyoki bazen; zincirleme isim tamlamaları ve edatlar yüzünden yazan troll bile ne demek istediğini anlamıyodur.

Ata Demirer, ben bu komedyeni tutuyorum, Cem Yılmaz, komedyen, Niyazi doktor, Recep ivedik, saçma tartışmalar, sevilen komedyen, takım tutar gibi komedyen tutan, troll sanatı, trollemeler, Şahan Gökbakar, Ata Demirer videoları bakıyorum bu seferde;
-Taklitleri hiçte komik değil !
-Cem Yılmaz'ın yanından bile geçemez!
-Bu adama nasıl gülüyosunuz !
şeklinde fikirlerini hunharca empoze etmeye çalışan troller görüyorum. Diğer trollere göre beyin daha fazla gelişim göstermiş; tolkien trollerinden farklılar yani.
Ülkemizde troll sayısı öyle artmaya başladı ki, "ALO TROLL HATTI" diye bir yardım hattı kurulması lazım arkadaş.

Ata Demirer, ben bu komedyeni tutuyorum, Cem Yılmaz, komedyen, Niyazi doktor, Recep ivedik, saçma tartışmalar, sevilen komedyen, takım tutar gibi komedyen tutan, troll sanatı, trollemeler, Şahan Gökbakar, Sonra Cem Yılmaz videolarına bakıyorum; oradaki durum:
-Buda hep parası üzerinden espri yapıyo, iyiki bi parası var!
-Bu adama nasıl gülüyosunuz !
-Küstah bi adam, neyine gülüyosunuz!
tarzında, kendini T.C. devlet espri komitesi başkanı, makaradan sorumlu milletvekili zanneden, trollerin çooook uzaklardan amca çocukları olan goblinler tarafından taciz edilmiş.

Daha adını yazmadığım birsürü komedyen yada stand-up yapan insan var. Hepsinin altında benzer yazılar; fanatik tavırları içeren cümleler var. Hani videonun komedi videosu olduğunu bilmesen; yorumlara bakarak şunu diyebilirsin;
-Aha! Fenerbahçe - Galatasaray maçı hakkında tartışıyolar herhalde !

Yok arkadaş yok. Bizim insanımız komedi filmlerini, stand upları, gösterileri ne zaman sadece gülmek için izleyecek çok merak ediyorum. Ne anlamı var takım tutar gibi komedyen tutmanın sevgili okur? Madalya mı veriyolar ?
İsveç bilim adamlarından aldığım bilgiye göre madalya falan verilmiyormuş; üstelik klinik testlerle de onaylanmış...

Ben mesela her komedyenin farklı komik yanları olduğunu düşünerek izliyorum ve gerçekten de öyle. Nasıl ki herkes uçan adam Sabri gibi uçamıyorsa; herkeste aynı tarzda mizah anlayışına sahip olmuyo.
Ata Demirer'i izlerken taklit ve yaşadıklarına, kendine olan özgüvenine,
Cem Yılmaz'ı izlerken keskin zekasına ve anlık cevaplarına,
Şahan Gökbakar'ı izlerken tiplemelerine ve şakalarına gülebiliyorum. Bakın takım tutmuyorum ne güzel  "oooOOOOH beybi, kafam rahat!" açıp hepsini izleyip b-kunu çıkartana kadar gülüyorum. Ohhh Missss !

İnsanlar nedense bölünmeye her yerde hazırlar, ve sanki Star Wars'ın yeni filminin çıkmasını bekleyen fanlar gibi heyecanla bekliyolar; bir şey çıksa da bölünsek diye.

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ben sevemedim recep ivediği ama taşlamıyorum da :)
    Hiç sevemedim hemde :)
    Ata Demirer eh ama Cem Yılmaz'ı severim işte adam zeki :)
    Küfredilerek güldürebilir ama sadece küfürle değil işte biraz da düşündürmek lazım :)
    Güldürürken düşündürmek mesele :)
    Sende öylesin bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mesela kursta sırada otururken birileri gelip laptopa cem yılmazın videolarını yüklemiş lıkır lıkır gülüyolardı, cevremden de şöhretini duyuyordum, ben de bakayım dedim, birkaç standupına baktım, fransız yada amerikan standuplarından hiç farkının olmadığını gördüm, o standupı yapabilecek çok kişi var türkiyede, samimi söylüyorum volkan konak daha iyi yapıyor hem daha içten hemde beleş, hemde o aksanı ve nezaketiyle ayrı bir tat veriyor izleyenlere

      içlerinden hangisi derseniz şahan gökbakar derim, neden derseniz, o yaptığı skeçlerle ve programlarla farklı bir tarz yarattı

      ata demirer, espri yaparken ağzının ayarı yok, oturması bile itici bir görüntü oluşturuyor, bel altı espri çok yapıyor

      Sil
    2. Ben üçününde farklı yönlerini seviyo ve sevmiyorum, hepsinin iyi kötü yanları var.

      Sil
  2. en sevdiğim Beyaz dır, hem seviyeli hem komiktir, bel altı esprilerine de çok rastlamadım.. diğerleri zeki ve komik olabilir ama seviye pek yok ama yine de arasıra izlerim filmlerini.. sana gelince panpa, bence zekisin, komiksin de ama abi ağzın bozuk baya, seni takip edeli beynimde hep argo laflar seyahat ediyo :) hadi burda okuyoruz, gülüp rahatlıyoruz ama olurda bir gün (olmaz deme) tvlere çıkar meşhur olursan küfürü azcık azaltmanı tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Beyaza pek gülemiyorum, ama diğer küfürlü espiri yapanlara da pek gülemiyorum özellikle s-k li amk lı espirilere... O yüzden ben fazla argo olmayan yumuşatılmış tabirler kullanırım, çüktür, ipnedir, sevgi koyayımdır falan :)

      He bu arada, emin ol gerçek hayatta ağzımdan küfür neredeyse hiç duyamazsın, burası başka bir şey, burası benim saçmalama, iç dökme, mübalağa yapma ve karalama alanım. Argo kötüdür, herkesin ağzında amkler geziyor ki bunu eleştiren yazılarım da mevcut, fakat bazı durumlar oluyo ki açıklamak için argo bir "gereklilik" haline geliyor (ama dediğim gibi, argo dediysek s-k sok değil yani :D yumuşatılmış, yan anlam içeren argo laflar falan)...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları