Yazan / Çizen : Admin Panpa 16 Aralık 2012

Eğer bu yazıyı okuyosan yine bir aradayız demektir sevgili okur; o yüzden öncelikle teşekkür ederim ;)
Benim bir yeğenim var; 6 yaşına giricek yakında. Fakat enteresan bi çocuk; yani görüntü olarak benim çocukluğuma benzesede zeka olarak aynı mı bilemiyorum. Yeni doğan çocukların içine doğum öncesinde mikroçip falan mı takıyolar arkadaş çözemedim ben :) ?

Yaşına göre çok zeki totoş...
Ablasına geçen ödev vermiş öğretmeni, "Yağmur nasıl oluşur?" diye. Tembellikte geleceğin meclis adaylarından olan ablası
(sevgili tembel yeğenim) enişteme dönüp "Baba nasıl oluyo diye" sormuş. Daha eniştem ne desem diye düşünürken benim ufak totoş, aynştayn'ın yandan yemişi yeğen başlamış anlatmaya;
"Abla şimdi havada bulutlaaa varyaaa... İşte onlardan birindee eksi vaaar, diğerinde de başka vaaar; sonra onlar birbirine yaklaşınca çakıp yağmur oluyooo" diye. Eniştem anlattığına göre o an 11 Eylül saldırılarında gökdelenin içinde olan çalışanlar gibi şaşırmış sevgili okur. Yeni nesile bak, hareketleri kes sen yaaa! Yalnız çocuk bunları o uyuz olduğum, koca kel kafasını hep şaplaklamak istediğim Kayyu'dan öğrenmiş. Bende diyorum bu taktikleri nereden kapıyo bu velet.

Nan ben onun yaşındayken yere oyuncak askerlerimi dizer, akşama kadar "dıkşııın, dıkşııın" diye oynar; bazen de defterimi falan çıkartıp ninja kaplumbağaları falan çizerdim...

Neyse benim cücük yiğen bu ufak başlangıçtan sonra enişteme bi ara şu bomba soruyu sormuş;
-Baba, Allah kadın mı erkek mi?
Tabi bu soruyu duyan sevgili eniştem dumur olmuş; çocuğa nasıl izah edicem diye :D
Dönmüş ablama doğru bahtsız bedevi gibi "Ben bunu nasıl anlatıcam şimdi çocuğa?" diye gülmeye başlamış :)
Fakat bizim anlayamadığımız şu, nan arkadaş o yaşta ki bi çocuğun aklına bu soru durduk yere neden gelir ki? :) Çocuğu cinler,periler mi dürtüklüyo durduk yere noluyo :)
Ayrıca çocuk daha o yaşta bizim halk olarak büyük tabularımız olduğunu anlamış ve sormadan önce "bak sorucam ama gülmeyeceksin" diye soruyo hacı.

Bi ara eniştemlere bilgisayarı yeni aldığımız zamanlar; daha explorerı kapamayı bilmiyolardı; oyunlardan çıkmayı falan. Fakat benim bu yerli cintonik yeğen beni pc de uğraşırken sürekli izliyodu; bide ben makarasına buna anlatıyodum, fakat ben hani şey düşünerekten anlatıyodum "Çocuk sıkılmasın, bu dayım ne dötoş adam" falan demesin diye. Nan meğersem bu anlattıklarımın hepsini kapmış ya; enişte bey bi gün oyundan çıkmaya çalışıp becerememiş ve nigg@lar gibi hunharca söylenmeye başlamış;
"Antoniee queem bundan nasıl çıkıcam, offf, pofff" falan. O ara yeğen gayet relax ve ipnece bi tavırla babasına göstermeye başlamış "Baba Esc ye bascaksın, bas !  Heh şimdi  Exit'a tıklaaa"
Sonrasında eniştemin içinde bulunduğu hal ve anlatırken ki psikoloji ise anlatılmaz yaşanır arkadaş ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ay ben diyorum hep şimdiki nesil daha akıllı :)
    Biz baya saftık ne deseler inanıyoduk :))

    YanıtlaSil
  2. ben de cok safdiriktim, kolay kanar gibi görünürdüm ama bi huyum da vardı, sorardım, araştırırdım ve kendime göre bir cizgim vardı, bence yeni nesil çok akıllı değil, kendini çok akıllı zannediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neden mi çok örnek var, mesela çocuk 13-14 yaşlarında cocuklar arge enstitüsüne gidiyor staj programı için, gazeteci soruyor ne olmak istersin diye, biri mobilyacı diyor öteki tamirci, adam da şaşırıyor, ben buna ne diyebilirim söylermisiniz, madenci çocuklarına soruyorlar, biri çıkıp ben de madenci olcam diyor, şimdi bu mu akıllı nesil hacı:)

      ben gecmişe bakıyorum ki ozamanlar meslekler çok kısıtlıydı, internet de yoktu yani ona ragmen, en azından kendi isteklerini söyleyen arkadaşlar çıkıyodu, kimi futbolcu olacam diyodu, kimi eczacı, kimi diş hekimi falan

      bu nasıl akıllı nesil, hiç sanmıyorum, bence bu nesil keyfine düşkün bi nesil:)

      Sil
    2. O konuda biraz haklısın evet :) En basiti ben doktor olucam derdim, he oldun mu diye sorarsan "AL OLDUM!" xD

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları