Yazan / Çizen : Admin Panpa 25 Aralık 2012

dertleşme denemeleri, hayatımı çizdiğim, karikatür serisi, kendini oyuna kaptıran, oyun fanlarıyla, pvpde iyimi?, world of warcraft, wowcuyla, wowcuyla dertleşmek, Çizgilerle Hayatım,
Herkeste dönemsel olarak sorunlar baş gösterir ya hani... İşte ben bir ara bu durumu ardı ardına yaşadım. Tek dostum, kankamla dertleşip rahatlıyım dedim. O zamanlarda wow oynuyorduk tabi. Bazen iletişim kurmak için uyguladığın çırpınışların işe yaramadığını görmek zaman alabilir sevgili okur; işte buda o anlardan biriydi galiba. Ben dertleşmeyi deniyordum; gerisi ise karikatürde...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. hah haaaa.
    beyninin işleyiş tarzı pek eğlencelii.
    :)

    YanıtlaSil
  2. bazen insan dertleşecek birine o kadar çok ihtiyaç duyar kii..
    ama böyle lafta değil.. içten gerçekten onu dinleyecek birine..
    diğer türlüsü duvarla konuşmak gibi zaten..
    :/

    YanıtlaSil
  3. Kankanında derdi odur belki :D
    Napacaksın yazacaksın kimse kimseyi dinlemek istemiyo..
    Ama anlatmayı çok iyi biliyolar :)

    YanıtlaSil
  4. çabasına hayran kaldım yalnız ;))) hala derdim var diyor :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları