Yazan / Çizen : Admin Panpa 4 Aralık 2012

beklemiş protein, beklemiş protein tozu kokusu, dayanılmaz, nükleer silah, shaker kokusu, çocuk altını kirletince, çocuk kakası, çocuk kakası vs protein tozu, ölümcül kokular,
Biliyorum başlığı görünce bu ne saçmalıyo nan dediniz... Fakat bi izin verin anlatıyım sevgili okur :) Şöyle ki ben 2-3 yıl öncesine kadar dünyadaki en kötü kokunun çocuk kakası olduğunu zannederdim; çünkü ablam ne zaman yiğenlerimin altlarını değiştirmek için bezlerini açsa çocukların kakası sanki hulk
zıçmış gibi kokardı. Monster b-ku mübarek :D  Genelde uzun süre nefesimi tutmaya çalışır, sonunda dayanamayınca azıcık ucundan "snif snif" diye koklamak zorunda kalırdım. Hemen akabinde ise bağırsaklarım "Hasktr noluyo lan, sızıntı var, bu kokuda ne?" diye isyana başlar, midem kapısının önünde top oynanan ihtiyarlar gibi hareketlenir midemde ne varsa ağzıma gönderirdi; kusmamak için sıkardım resmen kendimi hacı.

beklemiş protein, beklemiş protein tozu kokusu, dayanılmaz, nükleer silah, shaker kokusu, çocuk altını kirletince, çocuk kakası, çocuk kakası vs protein tozu, ölümcül kokular, Fakat vücut geliştirmeye 2-3 yıl öncesinde başlamamla beraber çok büyük yanılgı içinde olduğumu hissettim. Nitekim bunu 2 gün önce tekrar hatırlamak zorunda kaldım. Sporumu yapmıştım ne güzel, ohhhh dedim şimdi protein tozumu da hazırlar "İşler güçler'i" izlerim. Mutfağa bi gittim 2 shakerım da yıkanmamış (karıştırıcı) Bir tanesini temiz zannedip koymuşum köşeye :D  halbuki alakası yok. Bulaşıkları yıkamak zorundaydım annem falan burada olmadığı için, dedim arada bunuda yıkarım. Şerefsizim varya shakerın kapağını bi açtım "Ovvvvvvvvvvvv! Cisıs!"  Çocuk kakası x 5 = beklemiş protein tozu kokusu.  Nasıl biliyo musun sevgili okur? Böyle kokladığım ilk sanise de beynim kısa devre yaptı, başım hafif bi dönmeye başladı, elden ayaktan düştüm şerefsizim. Bi baktım mutfak frankeynştaynın laboratuvarı gibi kokuyo. Bende oksijen tüpü olmadan yaşamaya çalışıyorum mutfakta. Koku öyle etkiliymiş ki azda olsa kaşlarımın, saçlarımın döküldüğüne şahit oldum :) Hayattan soğuttu beni şerefsizim.

Harbiden bu iki koku ölümüne yarışır diyecektim fakat beklemiş protein tozu kokusu kazanır abi. Sktr edin nükleer silahı falan. Devlet bi füzenin içine protein tozu doldursun suyla karıştırıp. Şöyle 3-4 gün bekletsin o füzenin içinde, ondan sonra direk yollasın İsrail e :D  Şerefsizim atom bombalarından daha büyük etki yaratmazsa bende admin değilim, aha buraya yazıyorum.

Neyse böylece bende akıllanmış olup artık shakerlarımı kullanır kullanmaz yıkıyorum, tekrar bu kokuyu çekmeye mecbur kalıp metabolizmayı sharkozy görmüş uzaylı haline sokamam...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Tembelliğin sonu :D
    Kapalı olması bkzuk kokunun daha da artmasına neden oluyo :)
    Annem bi kere bikaç günlüğüne gittiğinde yemekler dışardaydı ve ya dolaba koyun yemeyecekseniz dökün dedi (8 yıl var rahat kınama yani :) )
    Tabi biz unuttuk sonra bi açtık patatesli bişeydi :)
    Hayatımda öyle iğrenç bi koku yok diyebilirim ben ellemedim tabi ablam burnuna mandal takıp dökmüştü :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya benimki tembellikten değilde unuttuğumdan oluyo daha çok :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları