Yazan / Çizen : Admin Panpa 30 Aralık 2012

2013, 2013 yılı, değersiz ifadeler, fak yu 2013, kara mizah, yalnız insan, yeni yıl, yeni yıl gelirken, yeni yılınız kutlu olsun, yıllar nasıl geçti, yıllar ne getirdi, zaman ne getirdi ki?,
Aslında böyle karamsar duygular içine gömüldüğüm, kendimi sorguladığım çok olur, olurda etrafımdakilere pek çaktırmam sevgili okur. Gerçi işin ehli olanlar anlıyo.
Mesela liseye giderken, psikoloji dersinde hocamızla sohbet ederek ders işliyoduk; tabi ben her zamanki gibi neşeli adam taklidi yapıyorum. "Aslında aranızda en mutsuz kim biliyo musunuz?" dedi hoca.

Herkes bi sustu, kimi söyleyecek diye pusuya yatıp beklemeye başladılar. "Abdullah" diyince, millet kıçıyla gülüp "hehe ne Abdullah'ı hocam ya, aramızdaki en makara adam o" diyip anti tez koymayı denedi. Fakat psikoloji öğretmeninin "Saklamaya çalışıyoda ondan" sözü beni bitirdi diyebilirim... O kadar insan, etrafımdaki yüzlerce kişi körken, bunu hiç anlayamamışken, bana en uzak insanın bunu anlaması enteresandı.

Konuya neden böyle girdim ki ? Ne alaka dimi? Bilmem belkide yol oraya çıkıyodur... 

Yıl 2006; Hayatım bombok, ne yapacağını bilmeyen tavuk, nereye çarpacağını bilmeyen nükleer füze gibi geziniyorum ortada; bi yol gösteren falan yok. Birde 40 yılın başı birini sevmişim, sağolsun bizim buralarda meşhur bi söz vardır; "s-çtı ağzıma, verdi elime" diye... işte aynen onu yaptı. Sevince, sevdiğin üzülmesin falan diye uğraşma, çok düşünme onu, sende ona tüm kırolar gibi davran, ona ikinci sınıf insan muamelesi yap, toplumda konuşmaya hakkı yokmuş gibi davran, çevrendekilere karşı onu savunma, en önemlisi ise "ne olursa olsun arkandayım" deme sakın. Yoksa köpek yerine konmazsın sevgili okur... 2006 yılının Haliç'in eski b-klu halinden hiçbi farkı yoktu benim için. Huzuru hiçbiyerde bulamıyodum, ailede, arkadaşta,işte,sevgide...

Yıl 2006-2008; Kendini toparlama çalışmaları, orjinal olmayan virüs programını update etmeyi denemek kadar anlamsız çırpınmalar. Tek başına ayakta kalıp "ben mutluyum" demeye çalışmalar. Tek başına kalmayı da ben seçmedim ama, zorla seçtirdi insanlar. Çünkü ben dansözler gibi kıvıramadım; etrafımdakilere yavşayamadım, barlarda, pavyonlarda değil, arkadaşlarımla evde, mahallede, kafede takılmayı tercih ettim. Üzerine tuz atılmışta, yaşamaya çalışan solucan tavırları...

Yıl 2008-2009; Askerlik, kıta çavuşluğu, 33 kişinin sorumluluğu... Rütbeden olsa gerek etrafımdan eksik olmayan asker arkadaşlarım. Benimle gülüp benimle yiyen, geceleri muhabbet ettiğimiz, nöbetlerinde canları sıkılmasın diye kendi uykumdan feragat edip sohbet ettiğim sözde arkadaşlarım. Komutan defalarca "Bu adamları eziceksin çavuş" dediği halde ısrarla koruduğum, sinirden psikiyatrlık olduğum, gerektiğinde asker arkadaşlarım üzülmesin diye köşeye çekilip sessizce ağlayan, askerliğin bitiminde ise boşluğa düşen ben... Yok yok, acitasyon yapmıyorum hacı, sadece gerçekleri yazıyorum. 

Yıl 2009-2012; Sktiri b-ktan iş hayatı, yalnızlık, ailede, çevrede huzursuzluk, mutluluğu bulma çabaları; Üsküdar'dan Eminönü'ne vapurla geçip rahatlamaya çalışmalar, Harem sahilinde mal mal yürümeler, aşk hayatım sıfır olduğu halde çingene gacılar tarafından gül için durdurulmalar... Uzun yıllardır sağlam dostu olarak gördüğü insandan darbe yiyip hiçe sayılmalar, "Sağlam dostum olsunda 1-2 tane olsun" sözündeki 2 kişiden birinin ortam derdi uğruna iletişimi kesmesi... Adam yerine konmak için kişiliğin yeterli olmadığını, paran olmazsa hatırının sayılmayacağını, hatta sevmeye bile hakkının olmadığını anlayan, çevredeki insanlar tarafından sadece makara muhabbetler amaçlı hatırlanan, onun dışında varla yok arası olan, yinede ayakta kalmaya çalışan, inadına gülen ama içten içe eriyen ben...

Yeni yıl
Şimdi 2013 geliyomuş sevgili okur... Bakıyorum şöyle bi geriye, eski yıllar bana ne verdi ki diye; sanırım yeni yıl gelmese de olur be. Telefon rehberinde arayabilecek kimsen yoksa, etrafında sana değer veren birileri yoksa, yine tek başıma ellerimi cebime sokup yılbaşı akşamı geziceksem sokaklarda, gelmesin arkadaş 2013... 

Kusura bakma sevgili okur, bu pek mizah yazısı olmadı; istemeden kara mizaha doğru yol aldı yelkenli. Sonraki yazı yada çizimde ödeşiriz. 

Şimdiden herkese mutlu yıllar, umarım 2013 de istediklerinize kavuşur, sağlık, mutluluk yada her ne istiyorsanız onu bulursunuz; görüşmek üzere..

 YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Okurken icim karardı evet,herseye rağmen umutla bekleyelim birşeylerde olur belki. :))). Yeni yilinız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için iyi olur; fakat ben umut etmekten yoruldum =) Sizinde yeni yılınız kutlu olsun.

      Sil
  2. Bizim olmayan bir bayramdan umutda beklemeyin zaten :) Hristiyanlarin bayrami kutluyoruz çok yazık hemde neyle içki gibi nalet biseyle. Genele söylemiyorum yanlış anlaşılmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış anlayacak bi konu yok sevgili okur söylediğine katılıyorum :) Fakat kutlamak var, kutlamak var işte, halkın bunu ayırt etmesi lazım :) Farkında olmadan dejenere olmamak lazım. Ben yeni yıl geliyor, hakkımda belki daha hayırlı bir sene olur umuduyla sevinip eğlenebilirim, fakat hristiyanlar gibi eve çam ağacı dikip yeni yıl şarkıları söylemeyi mantıklı bulmuyorum :)

      Sil
  3. :( umudunu yitirme...kalemin yüreğini yansıtıyor... devammm harikasın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yitirmemeye çalışıyorum; fakat cidden zor; çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Yıl olmuş 2014 ama bir şekilde karşıma çıktı bu yazı, yorum yapasım geldi. Aslında çok anlamı olmayan şeylere gereğinden fazla anlam yükleyip karşılanmayan beklentilerimizle kendimizi üzüyoruz bazen. Karşımızdakini de kendimiz gibi sanıp hayal kırıklığı yaşıyoruz, ama bizim gibi olmak zorunda değil hiç kimse, bize bizim kadar değer vermek zorunda değil. Biz de fazla değer vermişsek kendimize kızmamalıyız, o da bizim huyumuz işte. Madem fazla vermişiz fark edince geri alalım ve hayata devam edelim. Belki günün birinde o değeri hak eden biri de çıkar karşımıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın :) Evet umarım öyle biri çıkar :S

      Sil
  5. Düşünce aynı ama seni okuyunca yapma deme felan diyesim geliyo..
    Bana deseler hıhı der geçerim o ayrı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte böyle de oktan bi durum :))

      Sil
  6. Yil 2016 dertlerde bir umutlarda yaş 24oluyor bu arada see you :)

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları