Yazan / Çizen : Admin Panpa 24 Aralık 2012

enteresan muhabbetler, garip sorular, garipliklerimiz, gördü kuralları, İçerde napıyosun?, konuşma adabı, toplumumuzun huyları, tuvalet adabı, tuvalette ne yapıyorsun?, wc muhabbetleri,
Bizim toplumumuzdan başka toplumlarda, başka ülkelerde falan bizim tuvalet muhabbetleri gibi anlaşılması güç, enteresan, ufolardan bile garip bulduğum muhabbetler var mıdır acaba? Çünkü bizde var sevgili okur.

Çok pis gözlem yaparım; isveç bilim adamları yanımda halt etmiş :P
Nedir bu bahsettiğim? Açıklayayım...

Tuvalet denen yerin ne işe yaradığı, neden icat edildiği ve içeride yapılabilecek tüm aktiviteler bellidir değil mi? Yani içerisinde bilgisayar masası ve internet , tost makinesi yada yatak olan tuvaletler çıktıda bizim mi haberimiz yok hacı? Neden söylüyorum bunları peki... Bizim toplumda birisi tuvalete girdi diyelim ki (lavabo diyenlere uyuz olurum, lavaboda el yıkanır nan) birkaç dakika sonra aşağıda yazacağım muhabbetlerin olması ihtimali öyle büyüktür ki;

Dışarıdaki şahıs: -Tuvalette misin?
Tuvaletteki şahıs: -Yok, bedenim burada ama ruhum astral seyahate çıktı...

Dışarıdaki şahıs: - İçerde napıyosun?
Tuvaletteki şahıs: -Töbe töbeeee... Napılır nan tuvalette? Napılırsa onu yapıyorum işte !
Dışarıdaki şahıs: - Kızme be, sorduk işte.
Tuvaletteki şahıs: -Lan bi sktr git şu kapının önünden !

Dışarıdaki şahıs: -Napıyosun ?
Tuvaletteki şahıs: -Neyi ne yapıyorum yaaaaaaaaaaaa !?
Dışarıdaki şahıs: -Bağırma nan babana g-t ! adam gibi sorduk, düzgün cevap versene!
Tuvaletteki şahıs: -Yarım kalan romanımı tamamlıyorum baba...

Dışarıdaki şahıs: -Oğlum / Kızım !
Tuvaletteki ses: -Ne vaaaaaaaaaaaaaaar ?
Dışarıdaki şahıs: -Yok bişey orada mısın diye baktım annecim.

Dışarıdaki şahıs: -Nan makine hala çalışıyo mu?
Tuvaletteki şahıs: -Ne makinesi yaaaaaaaa !?
Dışarıdaki şahıs: -Çamaşır makinesi hala çalışıyo mu? Kurutmaya geçti mi?
Tuvaletteki şahıs: -Yok, ama ben geçiyorum şimdi kurutmaya!

Dışarıdaki şahıs: -Oğlum telefonun çalıyoooo !
Tuvaletteki şahıs: - ... (ses çıkartmaz)
Dışarıdaki şahıs: -Arkadaşınmış, ne diyim?
Tuvaletteki şahıs: -Zıçıyo de ! töbe ya... uydur işte bişey.
Dışarıdaki şahıs: -Tuvalette yavrum şuan o.
Tuvaletteki şahıs: -Yuh! bişey uydur dedik bunu mu uydurdun ?!!!

Gireli henüz 1 dakika bile olmamıştır, trollün teki gelip kapı önünde serenat yapmaya başlar;

Troll: -Çabuk çık nan !
Tuvaletteki ses: -Oğlum daha yeni girdim nan !
Troll: Nan çabuk bak, şerefsizim ki yerlere işerim annem sorarsa o yaptı derim !

Bence ileride eğer dünyamız dünya dışı varlıklar tarafından istilaya uğrayacaksa, ilk iş Türkiye'ye gelirler, bizim halkı incelemeye  =)  Fakat bu yazdığım davranış biçimlerine bi anlam verebilirler mi?  Bu konuda şüpheliyim. Görüşmek üzere ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

2 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. İsveç bilim adamları yanında ne ki :D
    Baya ilerlemiş haliymiş sizinki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, fakat işin ilginç yanı bizim ülkemizde çok yaygın bi olay bu :) Hatta bununla ilgili çizdiğim karikatüre benzer şeyleri yaşadıklarını yazanlar olmuştu çokça ^^

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları