Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Aralık 2012

fena iteledi, İtele hacı itele, kazıklanmanın acı hissi, kirayı bizden çıkardılar, pilav üstü, pilav üstü döner, yediğimiz kazık, yemek yediğimiz yer, çoban salata, Ümraniye çarşı,
Geçen gün arkadaş aradı "Askere gidicem, gitmeden bi görüşelim" dedi. Bende hazırlandım, dışarıda da ufaktan bi yağmur var; henüz kahvaltı falan da yapmamışım.Neyse arkadaşın yanına gittim görüştük falan. Sonra dedik gidip bişeyler yiyelim zaten ben pacman gibi geziniyorum.

Sevgili okur, arkadaşla Ümraniye çarşının oralarda sırf yağmur altında daha fazla dolanmayalım diye bir yere girdik. Aslında girmemizdeki en büyük sebep kapılarında gördüğümüz kır pidesi tezgahının girdiğimiz yere ait olduğunu düşünmemizdi; fakat değilmiş, orası bağımsızlığını ilan edeli çok olmuş.

Sevgili okur, içeri girdiğimizde tezgahtaki amcam bir saymaya başladı çeşitleri; 5 tane sayıyosa sadece 1 tanesini anlıyorum; ergen rapperlar gibi aynı. Neyse "sen bize 2 pilav üstü döner yap" diyip oturduk tahtımıza.
Komi arkadaş sağolsun bizim tabakları falan getirdi fakat ufukta görünen yada henüz gelmekte olan bir çatal kaşık yok. Kıçını kaşıyarak arka tarafta hunharca sohbet etmekte. Seslenip "Çatal alabilir miyiz?" dediğimde sağolsun avuçlayarak getirdi.

Sonra biz istemediğimiz halde ortaya bir çoban salata getirdiler. Ama getiren arkadaşın getiriş şeklini zincirleme isim tamlaması da yapsam, teşbihi beliğ, tecaülü arif falanda yapsam anlatmam çok zor. Baş parmağı salata tabağının içinde "Yihuuuuuuuuuu lay lay looom, karıştııııııııııırrr, Oooooohhhh" diye gezinmekteydi. Ben ortaokul yıllarımda sırf harçlık çıkartmak için restoranlarda komilik, garsonluk falan yapmıştım; ilk öğretilen şey servislerin alttan tutulması gerektiği olurdu halbuki. Neyse eleman getirip löp diye ortaya koydu salatayı; fakat sadece adı salata... Yani hayatımda çoban salatasının bile kötü olduğunu ilk kez gördüm hacı. Sadece domates yiyormuşuz gibi bi his :)  Belkide elemanın içine değen başparmağından kaynaklanmıştır bilemem... Zaten dayanamayıp yemedim bir süre sonra; fakat beraber yediğimiz arkadaşa da hiç bir şey çaktırmıyorum (bunu okuyunca bana küfretme nan sakın)

Şimdi geldik işin ennnn can alıcı noktasına. Öyle bir nokta ki, nasıl olduğuna anlam veremediğimiz anlardan birisi...   Genelde pilav üstü dönerlerin Ümraniye,Üsküdar,Kadıköy gibi semtlerde fiyatları ortalama bellidir. Yanımdaki arkadaş ta sanırım "Ne tutucakki nan sanki?" diye düşünmüş olup bırak ben öderim dedi. Tabii bende yandan "Yaa oğlum bende vereyim işte, beraber ödeyelim madem" diyorum. Arkadaş ısrarcı "Tamam ben öderim"

Neyse tezgahtar amcaya borcumuz ne kadar diye bi sorduk, sadece 2 pilav üstüne 46 tl dedi mi?
Şerefsizim ki dedi sevgili okur :D
Sonra yanımdaki arkadaş buzullara çarpmakta olan titanic gibi ufaktan bi sarsıntı hissetti; bana dönüp soğuk yüz ifadesiyle "Neyse sende ver madem" dedi... ;)

Fakat hesabı ödeyip kapıdan çıktığımızda ikimizde de otobüste farkedilmeden fortlanmış insan tipi vardı. Mal mal birbirimize bakıp "Ne yedikki nan biz?" demekten alamadık kendimizi. Fakat ben ne yediğimizi geçte olsa totoşumda ki ağrıdan sezmiştim... "Kazık"

İçeri girip "Amca pardon ama biz farkında olmadan gergedan mı yedik?" yada "Bu ayki kiranızı bizden mi çıkartmayı düşünüyosunuz?" demeyi düşündüysem de sonucun değişmeyeceğini bildiğim için pekte gerek duymadım; şemsiye artık gireli çok olmuştu. Bırak açılma ihtimalini, geri bile çıkması imkansızdı.

Amcam sağolsun bize öyle bir iteledi ki, bizim gibi 10 süzmeye daha aynı şekilde itelese birkaç ay sonra Ağaoğluna rakip olabilir :)

Buda böyle enteresan bi anı oldu ^^

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bosver bidaha gitmeyiz panpa :-D (o arkadas)

    YanıtlaSil
  2. Esnaf bazen zararını çıkarıyo işte :)
    Dürüst insan kalmadı ki şaşırmadım aslında..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zararı çıkarta çıkarta bizden çıkarttı desene...

      Sil
    2. aslında sorun sizde değil, insanlar o manzarayı görüpte o kadar alışveriş yapıyorlarsa, sizin gibi arkadaşlar da bunun kurbanı olurlar:)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları