Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Aralık 2012

A1018, cep telefonları, eski cep telefonları, gazete kuponlarıyla, ilk cep telefonum, kablosuz takoz, kuponla telefon, nokia a1018, okul yılları, takoz, takoz telefonlar, telefon, çocukluk anılarından,
Sanırım ben ortaokul bire giderken falandı; o zamanlar gazeteler kuponla her şeyi veriyodu mübarek :)  Gazeteyle ev verenler bile vardı sevgili okur... Bende babama ergenliğe girişle beraber gollum gibi yapışmış "cep telefonu istiyorum" diye sayıklıyodum.

Başarılı bi öğrenci olduğumdan babam da sağolsun beni kırmadı fakat gazete kuponlarıyla alarak beleşe getirmek istedi (ahhh baba ahhh).

Neyse ben 1-2 ay kadar bekledikten sonra biriken kuponlarla babam gidip bi A1018 aldı... Aman Allah'ım ! O nasıl birşey nan?  Eski zamanda tekerleği icat eden adam sanki eşantiyon olarak bunu da yanında dağıtıyormuş. Telefonu elime aldığımda tren görmüş öküz gibi hüzünle karışık bi sevinç yaşıyodum. Fakat telefonu cebime koymayı deneyince tüm o sevinç aktı gitti paçalarımdan resmen hacı...

Okula giderken cep telefonunu zor bela sağ cebime sığdırmıştım, malum kumaş pantolon giyiyoruz. Ya arkadaş telefon hem uzun hemde iri yarı, cebimdeyken öyle bi görüntü sergiliyo ki; sanki uyarılmışım da çaktırmamak için sol tarafa atmışım gibi... Sonrasında korkudan çantaya attım telefonu.

Diğer bir sorun ise ağırlığıydı sevgili okur. Neden dersen bi ağırlık var maşallah 3 kiloluk dambıl gibi. Yani bu tarz 2 telefonun olsa evde çok güzel biceps, triceps falan çalışabilirsiniz; programı ben yazarım size. Bu ağırlıktan dolayı telefonu cebime ne zaman koysam pantolonum popodan kaymaya başlıyodu arkadaş. Sanki kurtulmak istercesine her bir adımımda 1cm falan sıyrılıyodu. Sırf bu telefonlar yüzünden hiç sevmediğim halde kemer takmak zorunda kalmıştım, pantolon kaymasın da rezil olmayalım diye :)  Allah korusun zaten bembeyazım kazayla bi düşse pantolon, popomdan doğan yansıma yüzünden boğazdaki gemiler birbirine girer; titanik gibi olur alayının sonu ;)  (Nan sizi de güldüreyim diye kendimi de amma gömdüm ya)

Bu telefonu zar zor sabrederek 1 sene kullandım ve 2. sene artık o telefonla oturup kalkmaktan bacak kaslarım olmuştu. Body building dergilerine poz vermeye gidecektim vallahi ^^

Teknoloji gelişti de kurtulduk şu cep telefonu görünümlü kablosuz kalaslardan mirim. Valla iyi oldu, çokta güzel iyi oldu taam mı? bununlan beraber çokta iyi oldu ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. babamın ilk telefonunu hatırlarım siemens tv alana yanında bir adet siemens telefon veriyolar. Ama adı telefon panpa kendisinin bi alakası yok o zamanlar 7-8 yaşlarındayım heralde telefon beim kadar anteni kolum kadar :) (abrtının boku çıktı :) ama hatırlarım nasıl taşısam diye bayaa uğraşmıştı peder bey en son kayış takmışdıda sırtına asmıştı G-3 gibi.:D (cezzar)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe :D Bende artık çantama koymaya başlamıştım sepetle gübre taşır gibi :D

      Sil
  2. Annemin ilk telefonuda öyleydi bizde 5. sınıftayken almıştı kaybolursak felan diye ama bizimkiler öyle değildi :)
    Aradaki yaş farkı işte :D
    Annemin telefonu bildiğin telsiz telefon gibiydi :))
    Şimdikiler de çok çabuk bozuluyo ama hafifler tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben o telsiz gibi telefonu kullandım bi dönem işte :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları