Yazan / Çizen : Admin Panpa 31 Aralık 2012

2013 yılı hakkında karikatür / Abdullah Kara
Evet, yeni yıla şunun şurasında pek bişey kalmadı sevgili okur; öncelikle umarım hepiniz için yeni yılda hayırlısı olur; fakat ben umudu kestiğim için böyle bi karikatür çizmeye karar verdim. Gerçi dün bitane daha 2013 yılıyla ilgili karikatür çizmiştim ama napıyım işte içimdeki süzmeye söz geçiremedim, az önce bitirdim bunu.
Umarım beğenirsiniz. Yorumları esirgemeyin lütfen ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Eğlenceli ve yaratıcı bir blog olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Çizerkenki tahminim doğru çıkmış gerçekten 2013 böyle geçiyo benim için :D

      Sil
  3. Senin Çizimlerin Deyil Ahmet Yılmaz'ın Çizimleri Sen Sadece İsmini Yazıyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bok at izi kalsın... :)

      1) Ahmet Yılmaz'ın ismini ilk kez duydum, merak edip internetten baktım şimdi.
      2) Ahmet Yılmaz çizimleri ise nasıl oluyorda orjinal PSD dosyaları ve orjinal formatları benim elimde oluyor, Ahmetle aynı evde mi kalıyoruz ?
      3) Neden BOK atma ihtiyacı duydun ?
      4) Rahatladın mı ?

      Sil
  4. :D kanka demekki Ahmet yılmaz kadar iyisin belkide daha iyi baksana karıştıran insanlar var :D boş koy daha ii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enteresan ya :D Hayır garip bişey neden girip çamur atarlar ki böyle. Milletin karikatürünü almama falan ihtiyacım yok 6 yaşımdan beri çiziyorum ben. İftira atan arkadaş bana profil resmini yollasın benzincide pompacıya domalmışken bir karikatürünü çizeyim onun, sonra Ahmet çizdi desin, iş benden çıksın xD

      Sil
  5. Çizgilerinizin Ahmet Yılmaz ile uzaktan yakından bir benzerliği yok. Biz durumu anladık. Sıkıntı yok yani.

    YanıtlaSil
  6. Karikatür güzel de o Ahmet Yılmaz kimmiş :)
    Madem o çiziyomuş bizim hediye karikatürler nerden çıkıyo :D
    Millet ne tuhaf ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver ya gerizekalının biri gelmiş bok atmaya çalışıyo işte tüm mesele o. Komik olansa telif sıkıntısı olmasın diye tüm çizimlerimin çalışma aşamaları, psd formatları dahi elimde, buraya küçültüp yüklüyorum orjinal çizimlerimi. İftira atan adam totoşuna güveniyosa adı soyadıyla iftira atsın ki bende orjinal çalışmalarım ve tüm formatlarımla mahkemeye gideyim.
      İnsanımız tuhaf, bok atmayı ve LOMLOM konuşmayı sever...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları