Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Aralık 2012

Karikatür çizimim - Monopoly
2 gündür internet bağlantım sürekli gidiyo sevgili okur; folloş oldu resmen... O yüzden dedim bari boş boş oturacağıma çizim yapayım; nasılsa internet şart değil :)  Neyse yine bağlantım gitmeden hemencecik paylaşayım bugünün yayınını. Bugün yine bi karikatür çizimimle sizlerleyim; yorumları eksik etmeyin lütfen ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok güzel olmuş , eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunları neyle çiziyosun panipa, yani hangi programla?
      ayrıca çizimlerin çok iyi, görsel zekan iyi, ben cin ali karikatürü bile cizemiyorum:) yani resimde resmen 0 ım anlayacağın abdi:)

      Sil
    2. Övgülerin için teşekkürler. Photoshopta çiziyorum çünkü kağıda çiziyormuşum gibi rahat çizmemi sağlıyor, elektronik kalemle kağıda karalar gibi karalıyorum. Boşver resmin sıfır olsa ne kaybedersin, benim resmim çok iyide ne kazandım ? :)

      Sil
  2. Keşke insanlar da bi anlayabilse..
    Bak kaç yıl geçmiş üzerinden durum hala aynı insanlar hala kör..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diyecek sözüm yok benim daha onlara...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları