Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Aralık 2012

babamın sözlerinden, evde uslu çocuk, Karadeniz, komşuya gidince, komşuya gidince çükün kalkıyo, misafirliğe gidince, misafirliğe gidince yaramazlık yapan, yaramaz çocuk, çocukluk anıları,
Özellikle Karadeniz bölgesinde çok kullanılan bi söz sanırım; yada troll babam tarafından :) Fakat olaya cumburlop dalmadan önce söylemem gerekenler var;
Hatırlıyorum da çocukken çok uslu bi süzmeydim ben. Gazeteler eskiden oyuncak asker figürleri verirdi plastik, dandik bişey. Fakat ben seviyorum diye babam sürekli aynı gazeteyi alırdı. Bir poşet dolusu askerim vardı sevgili okur; 6 yaşımda olmama rağmen kendimi tabur komutanı sanıyodum o derece.

Fakat bu evdeyken sürekli uslu durma durumu nedense komşuya gidince başka haller alır ve gözlemlerime göre çocukların %80inde de bu şekildedir. Nedense çocuklar misafirin evine gittiğinde charmander'dan charizard'a mutasyon geçiren pokemonlar gibi değişirler. Misafirliğe gidince çocuğun içine kötü ruhlar girer sanki; exorcism olmuş gibi saçma sapan hareketler yapmaya başlarlar.

Annem evde poğaça falan yaptığında yemezdim; komşuya gittiğimde ise "Poğaçaaaaaaaaaa" diye bağırır; komşu teyzem poğaçayı yapana kadar kızana gelmiş eşek gibi gezerdim evde hacı.
Yine annem evde kısır yada herhangi bişey yapardı yemezdim; komşuya gidince "Kısıııııııııııııır" diye Celtic Kings taraftarı gibi çığırırdım.

Davranışlarda aynı şekilde seyredince artık babam da dayanamayıp benim gibi trolleşmeye; Türkçe'mize başka kelimeler, cümleler sokmaya başlamıştı. Bir gün yine komşuda gürültü çıkartıp yaramazlığa başlayınca babam önce mavi gözleriyle bi baktı bana; kusura bakmayın argoca olacak ama bakışından direk şunu anladım sevgili okur "seni var ya zıçana kadar kırbaçlarım çocuk"

Tabii ben bu bakışı alınca durur muyum? Durmam. Çünkü deliye deli gömleği fayda etmez hacı. Yine yaramazlığa devam edip günü milletin burnundan getirdikten sonra eve gittiğimizde başıma neler geleceğini, babamın hangi pozisyonları deneyeceğini az boz hayal ediyodum. Neyse eve gidince babam başladı bana diss atmaya; sonra hayata ve çüke bakış açımı değiştiren, isveç bilim adamı demeci tadında ki o söz geldi;
"Komşuya gidince çükün kalkıyo!"

Tecaül-ü arif desen değil, teşbih-i beliğ desen değil, mübalağa sanatı desen oda değil =)  Artık nasıl filozofik bir sözse içinden bir sürü çıkarım yaptım. Fakat benim bi kabahatim yokki sevgili okur; artık çocuklar doğarken içine ne koyuyolarsa böyle belli bir yaşa kadar farklı ortamlara girdiğinde uzaylı gibi davranmaya başlıyolar...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Annem bi bakış atardı yaramazlığı bırak kıpırdayamazdık :D
    Başka çocuklar yaramazlık yapınca da onlara sinirlenip şeker vereceğim diye kandırıp bize kızardı :))
    Babanın bulduğu sözler çok komik ki ama :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları