Yazan / Çizen : Admin Panpa 3 Aralık 2012

devletin koruması, kanuni yollarla, mahkemeler, saçma kararlar, çocuğa devlet koruması, şiddet gören, şiddet gören kadına devlet, Şiddet görenlere devlet koruması, şiddet madurlarına devlet,
Kadına şiddet konusunda daha önce bi yazı yazmıştım. Fakat benim ilgimi çeken başka bir şey var. Devlet koruması... Şuan şiddet gören kadın yada çocuk üzerindeki devlet koruması nasıl biliyo musunuz?

Hani virüs programlarını beleşe getirmek için crackli kullanırsınız ya, kaçak sürüm falan. Sonra Pc nın sağı solu süzgeç gibi virüslerden delik deşik olmaya başlar. Çünkü adı üstünde kaçak sürümdür, süzgeç yapar resmen bilgisayarı, folloş olur işletim sistemi.

İşte devletin şiddet görenlere verdiği korumanın bence bu kaçak virüs programlarından aşağı kalır yanı yok; hatta daha beter hacı. Virüs programı en azından sana "Bir tehdit algılandı, fakat silemiyorum, orjinal program değilim ben, seni koruyamam ulen" diyebiliyorken devlet seni birçok konuda uyarmaz. Hatta alınan kararların çoğuna gülerken ağzım yetmediği için g-tümün eşlik ettiğini iyi biliyorum. Birçok karar yüzünden kıçımla gülebilmeyi öğrendim sevgili okur; seneye Yetenek sizsiniz'e katılmayı düşünüyorum.

Şiddet görmüş kadın gerisi geri eve gönderilir mi nan ? :)  Neyin kafası hacı bu? Hakimler mesai saatleri içerisinde alkol, maruana, gogo falan mı tüketmeye başladı ?  Meclis de ot mu çekiyolar anlamış değilim :D  Bakmayın gülücükler koyduğuma...

Kocası kadını resmen "Mortal combat" da brutality çeker gibi öldüresiye dövmüş; tüm dayak fantazilerini gerçekleştirmiş. Devlet reyiz adama topu topu 1-2 ay ceza, yada cüzi miktarda para cezası veriyo. Bu ne biçim terazi lan ?  Neye göre tartıyosunuz hacı siz?  Ondan sonra aynı kadın kocası tarafından öldürülüyo... Sonra tvler de gösteriyolar falan; nasıl bi yüzsüzlüktür bu çözemedim arkadaş ben... Hem kadını koruma, godzilla kılıklı adamın yanına geri gönder; hemde öldü diye haber yap. Bunun pitbull kafesine güvercin atmaktan farkı var mı arkadaşım ?  Başınıza fil boku düşsün, rüyanızda sarkozy size tecavüz etsin hemi...

devletin koruması, kanuni yollarla, mahkemeler, saçma kararlar, çocuğa devlet koruması, şiddet gören, şiddet gören kadına devlet, Şiddet görenlere devlet koruması, şiddet madurlarına devlet,

Aynısı çocuklar içinde geçerli. Kadının teki çocuğa ringdeki boksör misali girişip ağzını yüzünü kırmış, çocuğun gözleri mosmor. Mahkeme aynen çocuğu annesine verip geri gönderirken, çocuk kameralara "Beni anneme vermeyin, beni dövüyo" diye bağrıyo. Yani çocuk aslında demek istiyoki "Benim annem lanet olası bi ruh hastası homie"  Neden mi?

Padişahlığın eskiden babadan oğula geçerek devam ettiğini biliyoruz; fakat dayağında bu silsile yolunu takip ettiğini ilkkez gördüm sevgili okur. Çünkü çocuğuna şiddet uygulayan bazı kadınlara da eşleri şiddet uyguluyo. Halbuki onun bu hissi bilip çocuğuna yapmaması lazım. Ne lan bu veliahtlık sistemi gibi :S   Çivisi çıkmış arkadaş herşeyin... Eskiden arap saçı derdik, artık onuda aşıp bedevi götü olmuş.

Hmmm... Kocam 2.Murtaza ağzımı yüzümü kırdı. Fakat şimdi çalışmaya işe gitti ayı... Buda demek oluyor ki tahtın yeni varisi benim ulen! Bennn 1.Fatma! Şşşş kız gel buraya çabuk !
- Efendim anne?
- Konuşma!  Baban gitti; kraliçem diyiceksin anne değil! Çat çut!  Adouukeeeen !

Felsefeye bak imana, hiç olmadı bize bi çaya gel...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bence bu insanların merhamet duygusu yok!
    Nasıl bi vicdan evladını yada eşini dövecek kadar aciz olabilir ki?
    Tahammül edemeyeceksen ne evlen ne de o çocuğu yap..

    YanıtlaSil
  2. Şiddet uygulayan insanları kısırlaştıracaksın ki genlerindeki bu bozukluk diğer nesillere aktarılmasın. Biraz ağır oldu ama başka çaresi yok. Kanunlar da koruyamıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kanunlar neyi koruyo ki şiddet görenleri korusun. Kanunlar godomanları korumak için vardır...

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları