Yazan / Çizen : Admin Panpa 9 Aralık 2012

Ak sakallı dede, at sakallı dede, Köksal Engür, Köksal Engür karabasan, Köksal Engür uyuşturucudan göz altına, leyla ile mecnun, marihuana sakallı dede, sanatçıya uyuşturucu gözaltısı, Köksal Engür uyuşturucudan gözaltına alındı
Dün çayı demlerken mutfaktaki televizyonu açtığımda gökten düşen fil b-ku gibi "blaaaaaaps" diye önüme düştü; şok etkisi yarattı bende. Ekrana bi baktım açılır açılmaz "Köksal Engür eroin ve kokainle yakalandı" diye haber çıktı.

Bi leyla ile mecnun fanatiği olarak bu haberi gördüğümde sarkozy tarafından taciz edilmiş, Esad'la call of duty oynarken yenilmiş gibi hissettim kendimi; hayallerimdeki pembe panjurlu evimizin panjurlarına güvercinler pislemişti sanki bi anda...

Naptın be aksakallı dedem ?  Ben senin hayranlarından biriydim, senin ne işin var eroinle kokainle... Üstelik oynadığın dizi gençlerin örnek aldığı en iyi dizilerden biriyken. Ak sakallı dedeyi de geçtim, dede dediğin yaşlı, sevimli, biraz tonton, sakallı bi adam olur genel olarak; en azından trt deki kıvırcık saçlı adam tarafından çizilmiş olan hayal gücümde ben öyle algılıyorum.

Ot içen dede mi olur?  Hele de aksakallı olunca bayağı bi ters tepiyo be hacı... Ne yapıcaksın yani rüyalarımıza girdiğinde ?

Köksal Engür uyuşturucudan gözaltına alındı, ak sakallı dede- Şşşş genç, ben aksakallı dedeyim...
- aaa... eee dede ne müjde vericeksin?
- Siktr et şimdi müjdeyi falan, ot var mı ot?
yada
- Bennn aksakallı dedeyim...
- ...!!!
- Kokain ağızdan mı alınıyodu lan günahkar ?
- eee... !!!

Brezilya taraflarında uyuşturucu biraz yaygın olduğundan oralarda bu tarzdaki aksakallı dedeler çok makul olabilir tabi; mesela siyahi kardeşlerimizin rüyasına girdi diyelim (orada uyuşturucu daha çok tüketildiği için örneklendiriyorum sevgili okur)

- Bennn aksakallı dedeyim evladım, marihuana var mı?
- Marihuana ? Are you kidding me? (Altyazı: Benimle dalga mı geçiyosun?)
- Ne dalgası lan, öteki alem bildiğin gibi değil, burada stres çok fazla... az önce 1-2 huri gördüm kafam oldu fil kafası... Uzatta sırayla çekelim şundan.
- Haha... You are my man ! (Altyazı: Adamımsın)

Halka mal olmuş insanların bu şekilde haberlerle gündeme gelmesi çok üzücü, üstelik kendisinin bir sürü oyunu, tiyatrosu falan var...

İnternet ortamına baktığımda bazı kekolar resmen uyuşturucuyu savunmuş; yok efem işte kalbe iyi geliyomuş, yok bilmem ne damarlarına iyi geliyomuş... Dötoşlar sizi, bunlara iyi geliyo da zararlarını neden listelemiyosunuz?  Heee Rihanna ömrü uzatıyormuş, kalbe iyi geliyomuş deseniz anlarım.

Birde adamın evinde bulunmuş diye kullanmış mı oluyo yani diyen, hala kırmızı başlıklı kız hikayesindeki kurdun var olduğuna inanan masal delisi Einstein'ler (aynştayn) var hacım. Arkadaş bu adam hadi diyelim ki kullanmıyo, peki napıyo evinde poşet dolusu eroinle, kokainle?  Satıyo o zaman... E bu dahada kötü, gençleri zehirliyo, göz göre göre aşırı dozda Ajdar enjekte ediyo gençlerin damarlarına...  Ayrıca kendisi "Evet onlar benim" diyerek itiraf etmiş...

Artık bana göre at sakallı dede bile olamazsın sen... Anca marihuana sakallı dede olursun... Hayallerimin ak sakallı dedesiydin, Jazz müzik yapan koca popolu kadın gibi hayallerimin üzerine oturup pekmezlerini çıkarttın be Köksal abi...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Bak ya :D
    İçmeyen var mı ben onu merak ediyorum :)
    Alış bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru diyosun ünlüler bi süre sonra ota boka sarıyolar ne hikmetse; para bol geliyo herhalde...

      Sil
    2. Belki de hayatlarında sadece para olup geri kalan bişey olmadığındandır o da var..

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları