Yazan / Çizen : Admin Panpa 17 Aralık 2012

Şöyle bi düşünüyorum, kapasitemin yettiği kadarıyla...
Bizden başka meclisine vatan hainlerini sokan var mıdır? Yoksa varda ben mi bilmiyorum, yada göremiyorum? Bu nasıl bişeydir sevgili okur? Kareköklü sayılar kadar anlamsız bişey bu...

Tamam ülke demokrasi ile yönetilsin, herkesin konuşmaya hakkı olsun. Ama PKK yada konuşma hakkı verirsen adama "the name of the poseidon's balls" derler. Demokrasinin içinde ülke düşmanlarına söz hakkı vermek var mı nan? Hayır ülke hayrına bişeyler demeyecekleri belli, ülkeyi de sürekli kızıştırdıkları belli iken adamları birde meclise sokuyoruz tam oluyo. Yani iskender sipariş etmişlerdi; kuru kuruya yiyolardı da, biz bide yanında yoğurt ikram etmişiz gibi (cockumuzu yesinler)

İşin diğer insana koyan yanı ise; bu PKK yandaşı, öcalan ve diğer gizli örgütlerin saxo işlerinden sorumlu kişilerin maaşlarının bizden kesilerek ödenmesi. Yani bu şey gibi hacı;
Mesela Sarkozy bize sürekli ırkçılık üzerinden siyasi üstünlük sağlamaya çalışıp, diğer milletlere ara gaz vermeye çalışırken bizim tutup bunun üstüne Sarkozy totoşuna maaş vermemiz gibi bir şey. "Aaa sen bize düşman mısın? Ayıpsın reyiz yaaa gel, biz düşmanlarımıza maaş bağlıyoz senin haberin yok"

Hani böyle bazı zamanlar kafan karışır; kazayla çay demlerken çayı alttaki büyük yere atarsın, uykudan yeni uyanmış işemeye çalışırken kazayla hedefi şaşırırsın, çekirdek yerken içini atar da kabuğunu yersin ya, işte sanırım aynı bu şekilde kafası karışanlar var. Çünkü bazıları çıkıp "Bende olsam dağa çıkardım nan, dötüme giyerdim şalvarı, dağın tepesinde donuma zıçar dururdum" diyo, bi yandan Diyarbakır emniyet müdürü çıkıp "Pkklıların öldürülmesi haberlerine üzülüyorum" diyo; vay arkadaş ya. Sarkozy'nin çocukları mısınız nan siz? Kaç para aldınız ermenilerden, masonlardan ?

Senin evine birisi gelip "Senin ağzına lahmacun küreğiyle vururum" dese; sen onu tekrar evine alır mısın hacı? Biz neden bu pkkya peçete tutanlar mecliste tehditkar konuştuğu halde hala onları meclise sokuyoruz ?  Neden hiçbi hukuki işlem yapılmıyo?  Dokunulmazlıkmış... Zokayım dokunulmazlığınıza... Fakire, fukaraya bırak dokunmayı, hardcore video çeker gibi gömmeyi biliyosunuz ama... Zoktuğumun dünya düzeni (kusura bakma sevgili okur gerildim)
Ondan sonra maaşlarını bizim vergilerimizden alan devlet düşmanları, ağızları kokuşuk kokuşuk, yüzlerinde sıfır mevmenetle çıkar "Siz bunları bunları yapmazsanız bu terör bitmez, asker silah bıraksın, pkk operasyonları durdurulsun, açlık grevi yaparız" falan diye tehdit ederler birde (şerefsizim ki suratları domuz kıçına benziyo; mevmenet kalmamış)

Ne güzel açlık grevi yapıyolardı; devlet tutturdu biz ölmelerine izin vermeyiz falan... Niye? Bırak gebersinler ya; Bu millet onların mezarlarına her gün işeyerek çiçeklerini sular, topraklarını gübreler; bakımlarını eksik etmezdi onların. Oh ne ala memleket nan. Bide ben gitsem biyere oturup "Şunu şunu yapmazlarsa açlık grevi yapacağım" desem; acaba benim için de ölmesine izin vermeyiz derler mi hacı :)? Tahminimce 15-20 dakika sonra haydarlar tarafından coplanmaya başlar, o gün ki öğünümü dayak olarak yerdim. Zaten strese de iyi geliyomuş; karbonhidrat ve yağ oranları da düşük...

Aaaah ahhh... Eğer insana yaşamak için sadece bir hak verilmiş olmasaydı, mario gibi 3 hakkım falan olsaydı,  iç organlarıma kadar patlayıcı doldurup bu pkk yandaşlarının toplandığı konuşmalardan birinde kendimi havaya uçurup ruhum gökyüzüne doğru süzülürken bu şerefsizlerin her birinin 1.000 parçaya bölünüp sağa sola b-klarının sıçramasını izlemez miydim acaba...

Artık şu totoşları çıkartın meclisten; eğer çıkartamıyosanız böcek ilaçlamayı falan arayın. Aradığınızda "B-k böceği var mecliste; hemde en büyüklerinden birkaç tane" diye belirtin ama. Yok yapamıyorum diyosanız, sorumluluğu üzerinize alın, dötümüze yapışıp emen keneler gibi bizi sömürmeyi bırakın da bu yandaşların maaşlarını kendi maaşlarınızdan keserek verin. Denizlerde para kazanmak için çalışırken soğuktan yüzü gözü donan yaşlı babam neden meclisteki Pkk üyelerinin maaşları için vergi versin nan? İnsan bile bile koynunda yılan besler mi? Babam çüksün onları; hemde hardcore.

Biliyorum yazı biraz agresif oldu, dayanamadım sevgili okur; sürçü lisan ettiysem affola...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ya Karacım sen tam sanatçı duyarlılığına sahip, fikirlerini, duygularını mizahla yorumlayan, gözü pek aklı başında bir gençsin. Helal olsun sana.
    Bu yazını yeni gördüm. Gündem bu kadar mı güzel anlatılır.
    Seni anlatacak kelimeler az kaldı . yazın harika olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Övgünüz için çok teşekkürler :) Fakat nedense blog takipçileri bu konuyla pek ilgilenmedi; taaa kaç ay öncenin konusu ama ilk yorumu siz yazdınız :) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. Ben de google plus da yeni gördüm ve hem düşündüm hem de güldüm yazını okurken. Düşünmek istemediğim sinir bozucu bir mevzu ve ancak bu kadar başarılı bir şekilde anlatılabilirdi. Söylemeyi ertelediğimiz bir gerçeğin, olması gerektiği gibi anlatımı budur. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim; teşekkür ederim.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları