Yazan / Çizen : Admin Panpa 29 Aralık 2012

Vay canına sayın seyirciler, son dakikada fantastik kurgu severleri sevindiren o gol geliyoooor, seyirci mutlu, sevinçten ağızları pavorotti kadar açılmış, daldıkları dwarf aleminden dolayı sakal bırakmaya başlamışlar O_o

Bugün kankamla beraber "The Hobbit" filmini izledik; 3d olarak. 3d gözlüklerinin de mübarek bir tipi var, takınca insan kendisini askeriyede tankcıymış gibi hissediyo sevgili okur. 2-3 gündür kankam gidelim diyip duruyodu; bende uzun süreli işsizliğin verdiği ergen sitili depresif tavırlarımla beraber her çağırdığında geri çeviriyodum. Dünde 20 yıllık arkadaşımı geri çevirmiş olmanın içime oturan acitasyonu ile bugün arayıp kanka hadi gidelim dedim. Tabi 20 yıllık arkadaşım olduğu için o benim nasıl bi fantastik kurgu manyağı olduğumu, hayaller aleminde nasıl yüzdüğümü ve ayrıca dwarf hayranı olduğumu da biliyo; çağırmasının başlıca sebepleri bunlar.


Filme büyük bi heyecanla gittim; dünyada gelişen biçok olaydan daha değerli benim için fantastik kurgu filmler ; helede söz konusu olanlar dwarflar ise, babamı bile satar, hatta satmakla kalmaz kredi kartına 6 taksit yaparım. Film bir başladı, benim gözüme bi perde indi resmen. Hani cennet derler ya, heh işte, sanırım cennet bu reyiz. Daha doğrusu benim cennetim; Sakalları örgülü, kiminin kafası kazılı, iri kıyım, sırtında balta çekiç taşıyan, içki içip şarkı söyleyen cüceler, warglara binen orclar, "adam mısınız nan siz?" edalarıyla gezen concon elfler, troller, goblinler, gandalf, radagast ve diğerleri. Daha önce silmarillionu, tolkien'i falan takip ettiğimden filme gerçekten hasta oldum.

The Hobbit filmi - Troller
Yüzüklerin efendisinin üç serisi boyunca dwarf olarak sadece Gimli vardı. Filmlere hasta olduğum halde "nan arkadaş koca diyarda neden sadece bir cüce var?" diye isyan etmekten alamıyodum kendimi. Sanırım başka şeyler dileseydim gerçekleşecekmiş hacı; bilsem çok pis şeyler dilerdim.

Sesimi duymuş olmalılar ki The Hobbit serisi cücelerle kaynıyo. Aaaah Aaaaahhh, savaş sahnelerinde sinemada zor tuttum kendimi... Filmin en güzel yanlarından biri de yüzüklerin efendisindeki olayların öncesinden bahsettiği için, birçok şey öğrenme şansınız olması, Gimli'nin babasını Thorin'i falan görebilmemiz  =)

Yemek yapan troller
Filmdeki efektler, savaş sahneleri, animasyonlar, oyuncular her şey on numara. Genç dwarf prens rolünde oynayan amcam da gayet başarılı, rol adama cuk oturmuş. Filmdeki biçok dwarfı Gimli'den daha çok sevdim diyebilirim. Hele bir eleman vardı grupta, adı aklıma gelmiyo, kafayı kazımış, sakallar kapkara; vücut öküz gibi, sırtında iki tane balta, savaşta en önde yardırıyo hep. Offff.... Nan arkadaş bittim o dwarfa.

Gerçekten kaçırmayın ve bu özel filmi mutlaka 3d olarak, orjinal dilde izleyin.Gerçekten bu zamana kadar izlemediğim fantastik kurgu film kalmamıştır; fakat bu dalda izlediğim en iyi film The Hobbit'di gerçekten; şahsi fikrim "Yüzüklerin efendisi" serisinden bile daha güzel bi film olmuş. Eminim internete düştükten sonra da yüzlerce kez izleyeceğim bu filmi.

Dipnot: Gözlerinizde bozukluk varsa, filme mutlaka gözlükle gidin, sonra altyazıları okuyamıyorum diye berserk basmış warrior gibi gezmeyin ortada. Gerekirse gözlüğünüzün üstüne 3d gözlük takarsınız. He birde, film biter bitmez lavaboya gidip burnunuzun üstünü suyla bi ovalayın; 3d gözlük artık kaç kiloysa, orayı kıpkırmızı yapıp, palyaço gibi gezmemize sebep oluyo ;)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

9 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. öncelikle film güzel. amma yüzüklerin efendisi serisinden önce olsaymış daha güzel olurmuş gibi geldi bana. dediğim gibi 3 boyutlu olmasaymışda değişen bişi olmıcaktı. bence daha iyide olurdu. dediğin kadar 3 yoktu filmde.hatta abartmım bazı yerlerde gözlüğü çıkardım o derece çünkü maşşallah 2 kg mı 3 mu bilmiyorum ama epey ağır. sonuç olarak izlenmesi gereken özellikle benim gibi kitabı okumamış biri için çok iyi. çok arkadaşımda kitabı okuyanlar özellikle büyük hayal kırıklığıda yaşamışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum =) Genelde insanlar kitabını okuduğu filmlerden çok şey bekliyorlar, zamanında aynı şey yüzüklerin efendisi filmi içinde söylenmişti :) Tabi ki herkesin kişisel görüşü, fakat dediğim gibi bana göre izlediğim en güzel fantastik kurgu filmdi; izlerken nirvanaya ulaştım resmen ;)

      Sil
  2. benim hasta olduğum şey ejderha olayı, üçlemenin diğer filmlerinde sağlam bir ejderha figürü bekliyorum inş hayal kırıklığına uğratmazlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal kırıklığı yaşayacağımızı sanmıyorum :)

      Sil
  3. Ben de izlemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu film şuan internete düştü zaten çıkalı 1 yıl oldu neredeyse, ama 2.si şuan sinemalarda, yeni film. İzlemeyen çok şey kaybeder :)

      Sil
  4. İzlemiştim çok sevmiştim amaaaa 2. sinin çıktığını bilmiyodum :D
    Lütfen kınama beni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuh artık! Öh yaaa! Daha neler! Poseidonun mal varlığı adına! Hay bin sakalıma! Nası bilmezsin nan! (Bak hiç kınamadım)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları