KALP GÖTÜ

3.göt, 3.göz, 6.göz, 6.his, Allah, Allah inancı, din, dizi istismarları, gözü, inanç, inançları alet etme, islamiyet, istismar, kalp, kalp götü, kalp gözü, müslüman, saçma tv programları, tevekkül,
İnsanları öyle bir inandırıyolarki, öyle izlettiriyolarki aklım almıyo...  Anlattıkları din acaba bizim dinimiz mi?  Hmmm... Kalp götü, 3.göt, 6.göt ve o tarz programlar...

Hepsinin anlattığı şey "Hmmmm bak şu adam kötülük yaptı,  birazdan varya  o adama ya araba çarpıcak, ya kalp krizi geçiricek, ya çok fecii bir şekilde ölücek yada Nuri Alço tarafından taciz edilicek"
Öyle bir mantık yerleştiriyolarki izleyenlere, birisi kötülük mü yaptı?, sana zararı mı dokunuyo? Sana şiddetmi uyguluyo ?   Hımaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan Zittir Et !!!   Allah belasını verir  ^^
30 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÖZENDİM HACI

Özen hacı tutan yok seni :)  Fakat bana acayip garip geliyor. Diyeceksiniz ki sana da herşey garip geliyor be admin !   Yok ya valla öyle değil işte :)
Mesela... Kadıköy'de "Barlar sokağı" nın oradan geçiyorum. Böyle Jura devrinde avını bekleyen raptor gibi sağa sola bakınıyorum yürürken... 10 tane siyah tişörtlü aynı model mandofon ineğinin yanyana dizildiğini görüyorum, içimden "Sağ baştan say!" diye bağırasım geliyo :)
Neden hepsinin tişörtleri siyah?, neden hepsinin yüzü piercing dolu?, neden alayı aynı b-ktan tavırların içinde?, annem böyle oklava kullanmayı nerden öğrendi?
29 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

MÜZİKLE GAZA GELMEK

akıncı, akıncılar, dombıra, gaza gelmek, mehteran, müzik, müzikle gaza gelmek, müziğim, Müziğim çalıyo laaan, osmanlı, system of a down, Türk, Türklük, türkü, vatan, şarkı,
Bu durum özellikle biz Türklere mahsus :)  Fakat bu özelliğimizi seviyorum, çünkü bana kalırsa bu bizim (bizim derken PKK yı destekleyenleri, aponun köpeklerini birde hepimiz ermeniyiz diye pankart açan döt çıbanlarını mantıken es geçiyorum) hala vatanımızı sevmemizden, Türklüğümüzle gurur duymamızdan geliyo hacı.
28 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

SÜZMELER ARASI POPÇU SEÇİMİ

adab, adminpanpa, ahlak, kişilik, kültür, müzik, müzik camiası, pop, pop müzik, reklam, sanat, sanat camiası, seviye, süzme, Süzmeler arası popçu seçimi, tarz, terbiye, zeka, şarkı,
Gözünü sevdimin pop müzik camiası acaba sanatçı (bana kalsa bu kişilere sanatçı denmez de neyse artık) seçimini yaparken süzmelik sınavına mı tabii tutuyor adayları ?   Yada mahalle mahalle gezip nerede bi keko varsa onu alıp ünlümü yapıyo? Gerizekalılık testine tabii tutup "Hmmm senin IQ  10  gel bakalım sana bir plak yapalım beybi" mi diyolar lan bunlar? ^^
27 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÖN YARGI

Acaba bizim toplumumuzdaki kadar ön yargının büyük olduğu başka milletler var mıdır?  Merak etmiyor değilim. Ön yargılar yüzünden o dilim o kadar çok yandı ki artık bir arkadaşım, çevreden biri, bir iş veren yada herhangi biri birşey sorduğunda cevap vermeye korkuyorum lan  :)

Millet sen A desen B anlamaya çok meğilli,  birde etiket yapıştırmaya...  Ön yargılar o derece büyümüş yani resmen tümör olmuş. Mesela;
25 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

YİYİŞKEN YÜZYIL

Ahhh ahhh... Atalarımızın ruhu sızlamıyorsa en adi şerefsiz olayım... Muhteşem yüzyılmış... Bugün arkadaşlarla sohbet ederken ağzımdan çıkan bi söz yüzünden bu yazıyı yazmaya karar verdim. İlgimi çeken, enteresan bulduğum bazı şeyler var.
24 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

MÜZİK DİNLEYEREK ZAYIFLAMA ?

İnternette geziniyorum, böyle entrumental ve dubstep tarzı müziklere bakınıyorum falan... Lan bide ne göreyim "Müzikle zayıflama"... Dedim acaba uyku başıma mı vurdu?, dötümü falan cimdikledim,  dirseğimi duvara vurdum, ensemden bi kıl çektim falan...
23 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

YÜZDE YANMA

Bazı siyasi ve dini yazılarımdan sonra birazda tıbbi yazılara el atıp ortalığı bir batırayım dedim :) Efem şimdi bir keresinde hasta oldum, deli gibiyim, yanıyorum o zamanlar çok ateşli çağlarım  xD  şaka lan şaka bildiğin 39 derece ateşle tavadaki hamsi gibiydim ^^
Neyse eniştem geldi buzdolabından buzları alıp laaaps diye koltuk altımla ayak altlarıma koydu... bu sefer uzandığım yerde horon tepmeye başladım.  Fakat 39 derece ateşe  maruz kalıp erimeye başlayan buzların "İsyeeeeeaaaaaağğğğğğnnn" sözlerini duyar gibiydim...
22 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ESNEK ÇALIŞMA SAATLERİ ?

Bu esnek çalışma saatleri de moda oldu arkadaş...  işveren ilanlarının %85inde "esnek çalışma saatleri" yazıyor...  Bu şu demek "mesai vermem ama seni varya kırbaçlaya kırbaçlaya çalıştırırım"
İnsanların günlük çalışma saatleri aslında standartlarla bellidir, bilimsel olarak kaç saat çalışılması gerektiği ve sınırları bellidir.
20 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

MUHALİFLER Bİ TUHAF

Suriye mesellesi afedersiniz "ağzımıza zıçtı" resmen... Bize ne Suriyeden?  Bize ne arkadaş?  Bizim dertlerimiz mi bitmişti?  Neymiş efendim komşumuza kucak açalımmış.., Nan sizin komşulara kucak açtığınız kadar annem bana kucak açmadı be xD   Yeselerdi birbirlerini, bizene? Biz adaletin bekçisimiyiz antoni queen?
19 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÖRDEK VAKASI

Birkaç gün önce milletin şok olmasına sebep olan bir hadise vardı;

"Ördeğe tecavüz eden adam"   Bu vatandaş sanırım "Damacanaya tecavüz eden adam" ın öğrencisi sevgili okur; yada özel ders almış da olabilir.

Çünkü o hala cansız varlıklara geçememiş senseisi gibi...
17 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

3.DÜNYA SAVAŞI

Geçen gün 2.Dünya savaşı ile ilgili bir ton belgesel izledim, savaşta çekilmiş gerçek görüntülerle.
Özellikle de Adolf Hitler kanadından aktarılan görüntüler vardı...

Savaşın bir yerinde şöyle bir replik ve enteresan bir görüntü ortaya çıktı...
11 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

DEĞİLMİŞ YA LA

Yiğenlerimle okula gittim, küçük yiğeni okula alıcaklarmı bu sene diye sormaya, almıyoruz bu sene dinlensin çocuk dediler... Enişteme haber vermek istedim. Büyük yiğenime özellikle sordum; "Bak Zeynep baban bu 3 numaradan hangisini kullanıyo ?" diye... "533 le başlayanı kullanıyo dayı" dedi...
Kontörüm yoktu; .ağrı atayım dedim.
10 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ANLAYAN ANLADI . . .

anlayan anladı, değer yargıları, hayvan, hayvan sevgisi, hayvan sevgisinin bokunun çıktığı an, insan sevgisi, insani değerler, kadın, kadına verilen değer, kadına şiddet, şiddet, Kadın Olmak,
Dışarı çıkmadan önce birşey yazmak istedim...
"Kadına şiddet" konulu yazım 06 Ağustos 2012 den beri yayında, yani bir aydan fazladır... Bugün Pitbulllar Üzerine bir yazı yazınca baktım ki bu yazım "kadına şiddet" konulu bir aylık yazımı bir gün içerisinde geçmiş...
Ne diyeyim, başka birşey söylemeye gerek var mı?

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
9 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

HAYVAN SEVGİSİNİN SUYUNUN ÇIKTIĞI AN

hayvan sevgisi, hayvan sevgisinin suyunun çıktığı an, insan sevgisi, köpek, pitbull, saygı, saygısızlık, canlıların hayatı, insan hayatı, can havli, nefsi müdaafa, sözde hayvansever, yaşam hakkı,
Belirtmekte fayda var ki bende bir hayvanseverim, evimde koca bi akvaryumum var, bu zamana kadar kediden tavşana, kaplumbağadan güvercine kadar ne varsa besledim; fil hariç. Fakat hayvan sevgisinin de bir sınırı vardır (her şeyde olması gerektiği gibi)...

Kedileri, özellikle de köpekleri çok severim; hele o Huskyler yok mu, kurban olurum nan onlara. Fakat biz insanlar bazen sevgiyi, ilgiyi aşırıya kaçırıyoruz sanki değil mi?
Hani insanlar bazen der ya, birini tanıdım dinden soğudum, birini tanıdım şundan soğudum diye... işte bende birilerini tanıdım hayvanlardan soğudum... Artık kötü kedi şerafettin okumak, buggs bunny, tom ve jerry izlemek yok...
Yazan / Çizen Admin Panpa

BAKKAL MAHALLENİN KALBİDİR

adminpanpa, alışveriş merkezi, avm, bakkal, Bakkal mahallenin kalbidir, dostluk, erdal, erdal bakkal, insan ilişkileri, kalbi, kalp, leyla ile mecnun, mahalle, muhabbet, sokak, süpermarket,
Bugün Leyla ile Mecnun un yeni bölümünü netten izlerken adamım Erdal bakkalın söylediği bu söz beni düşünmeye teşvik etti diyebilirim  :)

Makarası bi yana, doğru söylüyodu, benim içinde önemliydi bu durum; anlatması biraz güç gerçi; ne bileyim.
8 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

EVDEN DIŞARI ÇIKMAMA İSTEĞİ

Ben bu kadar sosyal bi adam değilim... 2-3 gündür sürekli biyerlere gidiyorum  evde duramıyorum falan... bi acayip oldum lan :D  bana gelmiyo harbi birden bire çita görmüş ceylan gibi sürekli gezmek...  yok abi... evimi özledim, don kokan odamı, sünger kokan terliklerimi, yosun kokan akvaryumumu özledim lan  xD
5 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

LİKE ETTİM BEYBİ :)

Facebook ve benzeri çoğu sitede sürekli gördüğüm enteresan bir durum var.
Mesela erkeksen mantıklı birşey de yazsan, süper bir resim de paylaşsan, on numara bi paylaşımda da bulunsan tık yok...
3 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

BEYAZIM AMA RUHUM ZENCİ

adminpanpa, beyaz, beyazım ama ruhum zenci, electric boogie, hiphop, jazz, kas yapısı, kültür, müzik, müzik türü, nigga, rap, ruh, ruhum, siyahi, spor, tarz, vücut, zenci, zenci kası, ying yang twins
Harbiden öyle sevgili okurlar :)  Her ne kadar kendim sarı olsamda soyadım "Kara"...  Bu karanın etkisimidir nedir bilmiyorum fakat ruhumun zenci yanı çok ağır basıyo nigg@ !

Böyle kulağıma hiphop ritimleri, rhymları falan geldiğinde kendimi Snoop Dogg gibi hissediyorum ;)  Tek eksiğimse ondaki paranın bende olmaması, tamam tamam bide şöhretim yok...
2 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

SPAM MAİLLER

Yok artık Blame Obama !
Kendimi tanımasam dünyanın bir numaralı jigolosu sanıcam  :D  bu ne lan ?   Her gün yüzlerce salak jigolo.zart , jigolo.zurt tarzı sitelerden mail geliyor bana... Birde işin enteresan yanı, şerefsizler nasıl bir yöntem bulmuşlarsa, senin normalde nette kullandığın kullanıcı adı ve şifrelerle sana kendileri üyelik alıp yolluyorlar; bide utanmadan "Ooo yeahh man, şu hatun seni dürtükledi,  karamelli turta sana mesaj yazdı, türk lokumu sana zart zurt gönderdi" gibi mailler yolluyolar...
1 Eylül 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları