YAPIŞMA NAN :)

kıyafet bakarken, mağazaların satış anlayışı, mağazaların satış prensipleri, müşteriyi, satış personelleri, satışın zorlukları, yapışan satıcılar, yapışma nan, ürün bakarken,
Bu konudan eminim ki sadece ben muzdarip değilimdir sevgili okurlar. Biyere alışveriş yapmaya gittiğimde, mağazan içeri girip 1-2 ürüne bakmaya başladığımda belgeselleri aratmayan şeyler yaşanıyo hep. Kendimi av gibi hissediyorum.
30 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

THE DİCTATOR

diktatör, diktatör filmi, film eleştirisi, film hakkındaki görüşlerim, film tavsiyeleri, Film Yazılarım, izlemeden geçmeyin, komedi filmi, on numara film, Sacha Baron Cohen, the dictator filmi,
Bu zamana kadar siyasi içerikli birkaç komedi filmi izlemişimdir, çünkü bu dalda komedi filmi yapan pek yok sevgili okur. Fakat 1 ay kadar önce "The Dictator" filmini izledim. Gerçekten film o kadar hoşuma gitti ki, bir yandan gülerken bir yandan da "haha haklılar lan burada iyi gönderme yapmışlar" diyorum. Film ülkesine demokrasi gelmemesi için her türlü yola başvuran bi diktatörü öyle güzel ele almış ki, harbiden muhteşem.
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / NECROMANCER

Oyun severler için yeni bir karikatürle karşınızdayım sevgili okurlarım, blog takipçilerim :)
29 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

OYUN HAMURU

adaptasyon, değişen dersler, Ea, eğitim sistemi, kpss, lise mezunu, oyun hamuru, oyuncağa dönen eğitim sistemi, sınav sistemleri, sınavlar, sürekli değişen eğitim sistemi, Tm, ygs, yök başkanı, öss,
Bizim ülkemizdeki eğitim sistemi ne kadar enteresan sevgili okur :)  Ben bu kadar sık değişen, ortamına göre bu kadar kolay renk değiştirebilen sadece bukalemun var diye bilirdim...
Nan zaten Öss zamanları saçma sapan matematik konularıyla boğuşup duruyodum.
28 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / ASURA RANGER

Aslında 2. Guild wars karikatürünü bu kadar çabuk çizmeyi düşünmüyordum ama arkadaşların hoşuna gittiğini  düşündüm. Çok uğraştırdı bu ya, 1 saatten fazla sürdü :)  Sevgili Asura Rangerımız av peşinde, izleyelim.
Yorumları eksik etmeyelim :))

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
Yazan / Çizen Admin Panpa

KARİKATÜR / ZENCİ USULÜ COOKİNG KASMAK

Dün gece Guildwars 2 oynuyodum, haritada dolaşırken enteresan bitki isimleri gördüm (bazıları sinir ilacı adı).
27 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ANNE KARNINDA MASTER

5yıl deneyimli, anne karnında master, anne karnında tecrübe, bebeklere eğitim, deneyimsiz deneyimliler, herkes tecrübeli eleman ararsa, nasıl tecrübe edineceğiz?, tecrübeli eleman aranıyor,
Dikkatimi çekiyo, ne zaman iş ilanlarına bakayım desem (üzerinize afiyet birkaç aydır ağır işsizim de) sürekli aynı tip ilanlar. Tamam , internet ortamı, kopyala - yapıştır yapıyo herkes onada tamam. Fakat iş ilanları da hep copy - paste gibi yahu.
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÖN YARGI

amatör çizim, cizimlerim, cs5, dış görünüş, görünüşe göre yargılamak, photoshop, tanımadan ahkam kesen, çizim yapmak, ön yargının doğuracağı sonuçlar, önyargılar üzerine,
Herkes bi şekilde istemediği halde milletin ön yargılarına, etiketlerine maruz kalır. Görünüşüne, tipine, sesine ve bi ton zamazingosuna bakıp önyargıda bulunurlar. Gerçi daha önce bu konuyu "Ön yargı" başlıklı yazımda ele almıştım. Fakat bu konuyu anlatan bir çizimde yaptığım için paylaşmak istedim.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
26 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

DOĞUM YAPTIM ONDANDIR

Yıllardır çevremden duydugum bi masal var :) Fakat bu kırmızı donlu kız, hanselle grendır, yamuk prenses ve tornacı cüceler tarzı bi masal değil. Masal şu, çevremde gördüğüm tüm kilolu bayanlara bi arkadaşı:
25 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

İYİLER SADECE FİLMLERDE KAZANIR

Yine felsefi zıçıntıların içine girip, saatlerce sanki bişey icat edicekmişim gibi düşündükten sonra; aklıma gelen cümleyi resme dökmek istedim. Çünkü çevremde birşeyler kazanan iyi insan pek görmedim. Sanki kötüysen herşey seninmiş gibi. Bunun üzerine bu çizimi yapmıştım; sanırım bunalımın eseri olsa gerek ^^

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
24 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

X KİŞİYLE Y MEKANDA

Bu yazacaklarım kimsenin zoruna gitmesin, çünkü birilerinin zoruna gitsin diye yazmıyorum, sadece kişisel görüşüm ve bu durumdan nefret ettiğim için yazıyorum. Zaten daha önce facebook'un arkadaşlık anlayışımızın üzerine nasıl zıçtığını "facede ekledim arkadaşımsın" başlığı altında yazmıştım. Fakat bu seferki olay başka, yani arkadaşlıkla falan alakası yok.
23 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

PAPA REYİZ

Az önce haberleri izlerken bi yandan da spor sonrası yemeğimi öğütmekle meşguldüm. Sonra bi haber çıkıverdi hacı.
22 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

BAKIŞ AÇISI

bakış açısı, boya darbesi, cin, ejderha kafası, elf, farklı bakış açıları, görüş farklılıkları, hayal, inanılmak istenen, kelebek, marjinal, psikoloji, tiger tank, zam, çocuk cesedi,
Bakış açısı insanların işine geldiği duruma göre, inanmak istedikleri ve görmek istediklerine göre değişir aslında. Hani bu psikologlar azılı zuçlulara kağıt üzerindeki boya darbelerini gösterip "Burada ne görüyosun?" diye soruyo ya. İşte bu soru aslında çok lüzumsuz  :)  Yani 30 kişiyi makinalı tüfekle taramış bi adamın senin bu soruna:
21 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

İNSAN MONTAJ

amatör çizim, birini değiştirmek için, birini kazanmak için, cizimlerim, fedakarlık, insan montaj, kendinden bir şeyler vermen, kesip biçmek, photoshop, uğraşman gerekir, çizim yapmak,
Bu resmi çizerken ki psikolojim açıkcası anlatılacak gibi değil :)  Yani anlatması da açıklaması da resmin konusu kadar zor. Benim çizimlerde özen gösterdiğim tek şey vardır, oda çizimin anlatmak istediğimi yansıtması, bi ruha sahip olmasıdır. Yemişim el uzunluğunu, kas yapısını, simetriğini, yüz ölçülerini... Bu benim görüşüm başkasının görüşüne diyecek lafım yok. Kardeşinizden başka bir çizim; umarım beğenirsiniz.
(Büyük halini görüntülemek için resmin üzerine tıklayınız)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
20 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

TROLL ABLA

anan napıyo, banane lan, nişan var mı, saçma diyaloglar, saçma muhabbet, selam verip borçlu çıktım, sevgilin var mı, Trabzonlu, troll abla, troll bilimi, villa almış, zengin çocukla evlendi,
Az önce eve doğru gelirken yolda eski bi tanıdığa rastladım; kendisini çokta fazla tanımayız. Baktım uzaktan slow motion da geliyo. Dedim ayıp olmasın selam veriyim. Sonrasında gelişen muhabbet öyle enteresan ki, bu muhabbet sonrası bazı insanlarda oksijenin alkol etkisi yarattığı, yada belediyenin içme sularına kimyasallar karıştırdığı kanısına vardım.
Yazan / Çizen Admin Panpa

İKİ YÜZ

aşk kırıntıları, aşk yarası, cizimlerim, iki yüzlülük, kalbinden bıçaklanmak, kandırılanlar, oyuna getirilmek, sırtından bıçaklananlar, yıkılan düşler, çıkar ilişkileri, aşk, ihanet,
Hep bayanların erkekler hakkında dırdır yapmasına alışmışızdır aslında, yani "tüm erkekler öküz, tüm erkekler aldatır, tüm erkekler şöyledir, böyledir" falan diye. Ne yazıkki "tüm erkekler" diye bir şey yoktur; kişiler vardır... Resimdeki duruma maruz kalan herkese hediyem olsun bu çizim arkadaşlar, kusura bakmayın size kırmızı donlar, ferrari'ler, yatlar katlar hediye etmek isterdim ama elden birşey gelmez...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
19 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

MUHAHA SESLERİ

arka sesler, burada güleceksin, diziler, dizilerdeki gülme efektleri, gülme efekti, gülme kısmı, işler güçler, leyla ile mecnun, muhaha sesleri, senarist, televizyon, yayıncılık üzerine, yazar, minionlar,minyınlar
Hep kafama takılan konulardan biriydi bu, dizilerde espri yapılan yada yazarın espri yaptığı yerde arka plandan "Muahahaha" seslerinin yükselmesi. Şimdi buradan anlayamadığım kafama takılan şey şu:

Neden gülme efekti veriyosunuz arkadan hacım?  Dizinizi kendi kakasını yiyen, sabah akşam Ajdarla, Arto dinleyen, canı sıkıldığında burun deliklerine tıpaç yapan, poposuyla ceviz kıran salaklar mı izliyo ?
Yazan / Çizen Admin Panpa

HAYAT PERDESİ

amator cizim, cizimlerim, dünya denen sahne, farklı bakış açısı, iyi kötü arasında gelip gitmek, kara mizah, karamsar, kukla gibi hissetmek, kukla olmak, pesimist, photoshop, çizim yapmak,
Hiç özenmediğim basit çizimlerimden birisi...
"Aaaaah be... Ah ulen... İyiyle kötü arasındaki gelgit de kukla olduk anasını satayım" diyip gaza geldiğim bi gün çizmiştim bunu. Fakat resmin ana teması bu değil tabi :)  Mizah yazıları paylaşıyorum fakat arada bir kara mizahta da fayda vardır; umarım beğenirsiniz.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
18 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

SATILABİLME İHTİMALİ

arkadaşlık bağları, arkadaşlık ilişkileri, ayna felsefesi, bakış açıları, değer vermek, dostluk üzerine, kanka, kardeş gibi, ortam için satılmak, satılabilme ihtimali, yalnız kalmak,
Hayatınız sürekli "Tik - tok" sesleri arasında hiç bitmeyen brazzers filmi gibi akıp giderken bence birilerine sürekli bağlı kalmamak en iyisi olurdu  (aşk açısından demiyorum tabii) Demek istediğim, belki çok iyi arkadaşların vardır, kardeşten ötedir, uğruna ölünesidir, bişey olunca derdine koşulası, kuşu kalkmıyorsa ceviz alınasıdır... Fakat belkide sadece senin için öyledir be hacı...
17 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

HASRET

Yine efkarlandığım bi gece önümde çay, kulağımda sagopa kajmer,ayağımda terlik oturup bunu çizmiştim. Sanırım çooook uzun süre yalnız kalmanın etkileri bunlar hacı :)  Fakat resimde anlatılan bu değil tabi. ;) Her zaman tatlı yenmez; iyi seyirler.
(Büyük halini görüntülemek için resme tıklayınız)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
Yazan / Çizen Admin Panpa

ŞIMARIK ÇOCUK İSRAİL

abd, amerika, dünyanın göz yumması, Filistin, Filistin halkı, israil, israil saldırıları, israil çığırtkanlığı, kimsenin ses çıkarmaması, şeytanın avukatları, şımarık çocuk israil,
Etrafınızda kesinlikle olan bi çocuk modelidir, aşırı şımartılmış, yaptıklarına hiç ses çıkartılmamıştır hani... İşte İsrail'in küçük şımarık p-çlerden pek farkı yoktur aslında.
16 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

FEY

amatör çizim, cizimlerim, felaketlerin getirdikleri, fey, peri, illustrasyon, kimilerine göre, peri resmi, peri çizimleri, photoshop cs5, pixie, yağmur, yeniden doğuş, çizim, çizim yapmak,
Aslında bugün yazı yazdım, yani ekstra bişeyler koyup, çift katlı kek satıyoruz abi triplerine girmeme gerek yoktu. Fakat ne biliyim; eklemek istedim bu çizimi. Anlattığı çok şey var fakat ne yazık ki bir arkadaşımın "Yağmur yağıyo işte, ne olmuş?" dediğini bilirim  =)  Gözüne gözlük, totoşuna karbon fiber, i hate you justin bieber...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
15 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÜYE HEDİYELERİ / GİZEM GÜMÜŞ


Abdullah KARAEeee AdminPanpa arada bi üyelerine kıyak geçmez mi?  Geçer efem niye geçmesin =) Bloga üye olan, sevgili takipçilerimden belli aralıklarla seçtiğim birine çizim ediye ediyorum.
İlk hediyem blog üyesi "gizemgumus" kendisine hediye ettiğim bu çizimde, "aşkla ilgili birşeyler olsun" demişti. Ben aklıma gelen fikri söyleyince beğendi ve karikatüre döktüm.
Görüşmek üzere, takipte kalın hacılar  =)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
Yazan / Çizen Admin Panpa

İYİ BABA / KÖTÜ BABA

Nan arkadaş geçen televizyonu saatlerce kurcaladım, ülkede neler oluyo, bakalım ne haberler var falan diye... Bir tane haber bulamadım ya la. Tüm kanallara izdivaç programları tecavüz eder oldu ülkemde.
Mülteci akımına uğramış ülkelerden birinde yaşıyo gibi hissettim kendimi hacı...

Neyse bundan bir saat kadar sonra mutfağa gittim, kahve yapmaya.
Yazan / Çizen Admin Panpa

ELDE KALAN

amatör çizim, cizimlerim, dijital, elde kalanlar, hiç kopmayacak gibi bağlanmak, kabir, kaybettiklerimiz, pandeizm, yanında götüremezsin, çizimle anlatmak, ölüm ve yaşam, öteki dünya,
Bi gün nedense böyle bi çizim yaptım. O gün çok fazla pesimist parça dinlemiştim belki onlar bilinçaltımın ırzına geçmiş olabilir. Ben çizimlerimin konusunu anlatmayı sevmem, bakan anlasın, kendine göre yorumlasın isterim. Bi çocuğa ay resmini göstermişler, çocuk "Bu Ay" demiş. Aynı resmi Ajdar'a göstermişler "Bu Çikita Muz" demiş...
Neyse umarım beğenirsiniz.

Not: Çizimi 14/11/2012 de yapmıştım, bugün beğenmediğim ve değiştirmek istediklerimden dolayı yeniden çizip yeni halini ekledim ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
14 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

DİBE BATMIŞ

Kendini diplere batmış hissettiğin zamanlar olur ya sevgili okur... işte o zamanlardan birinde çizmiştim sanırım bunu. Fakat birazda sevimli tipler olmasını istediğimden böyle birşey çizmiştim.
İyi seyirler.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
13 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

KETÇAP TA VERİYİM Mİ?

akılsız adam, fobiler, hijyen sorunu, İstanbul trafiği, iğrenç olaylar, ketçap, Ketçap veriyim mi?, otobüs anıları, pis adam, pis herif, pislik, tırnak yeme alışkanlığı, toplumu rahatsız eden,
Bi ara otobüsteyim, Mecidiyeköyden binmişim... Fakat boğazköprüsünde acayip trafik var. Otobüsün ortasına girip "Ulan şu kalabalıktan sıyrılayım" diyip asosyalliğin verdiği içgüdü ile suratımı cama dayadım, başladım yolculuğa. Fakat hani şu hep anlatılan bahtsız bedevi vardır ya, çölde bile kutup ayısı çıkar kaşısına. Heh işte, çok düşünme o benim panpa.
Tam yanıma ayakta benim gibi malak malak dikilen bi herif geldi, otobüste acayip kalabalık kim kime dum duma durumları var.
12 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÇOCUKSU DÜŞLER

Kendi kendime "Nan arkadaş neden hep karamsar şeyler çiziyorum? Evdeki düşman, filmindeki küçük kız gibi oldum" diyerek gaza geldiğim; ve biraz olsun sevimli birşeyler çizmeye çalıştığım bi resimdi :)
Umarım beğenirsiniz, iyi seyirler ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
11 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

TED

Uzun zamandır eğer sağlam bi gülmediysen "Ted" adlı oyuncak ayının canlanmasıyla başlayan makara filmi mutlaka izlemelisin.

Hayatımda bu kadar fırlama bi film izlemedim belkide, yada sayıları kutup ayıları kadar azdır.
10 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ÇOCUKLUĞU YAŞAYAMAMAK

Bu çizimde biraz karamsar kusura bakmayın ^^
Moralimin çok bozuk olduğu bi gün çizmiştim bunu, maksat stresini biraz olsun resime dökebilmek... Sanırım yeterince dökmüşüm :D

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
Yazan / Çizen Admin Panpa

YIRTIK DONDAN GANGNAM FIRLADI

bıkkınlık geldi, Don, gangnam, gangnam style, gangnam style dansı, jennifer lopez, makara, mizah, Oppa, psy, taklit, tv, Woppa, yetenek sizsiniz, yırtık dondan fırlamak, şarkıcı karısı binnaz,
Wopppaaaa Gangnam Styleeeee Yardıııııııııııııır !
Arkadaş herşey yakışan yapınca güzel; gözünüzü seviyim kesin şunu... Tvlerde biraz daha Gangnam style taklidi görürsem doğalgazı açık bırakıp kapıları kilitliycem, ateşlediğim torpili yutucam, elime çivi çakıcam, mazot içicem...
9 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

PAGERANK 1 AŞKINA :)

alexa, arama motorları, askbar, bakın İsa ne yaptı, blog, google, hell yeah, makara, mizah, Pagerank, Pagerank 1, pagerank sistemi, Pr, sevindirici haber, süper haber, tasavvufehli, yüksekdozask,
Cisıs Kırayst men, dün blogum Pr 1 oldu sevgili takipçilerim. Sonunda google amcam "Çok çalışıyosun evladım,afferim" dedi.
(Not: Pagerank google tarafından site ve bloglar için geliştirilmiş ödüldür, daha üstlerde çıkmanı,daha çok ziyaretçi çekmeni sağlar)
8 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

ASLAN

Bigün evde çayımı yudumlarken kanalları geziyodum, belgesel çıktı karşıma... Klasik tabi aslanların hayatı falan :)  Aslanlar ormanda bayağı ünlüler, kameralar arkalarında falan. Gaza geldim "Dur lan bende aslan çizicem" diyip o gazla bunu çizdim :D
Umarım hoşunuza gider ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
7 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

CADILAR BAYRAMI

bal kabağı, bayram harçlığı, bayram şekeri, bayramlar, cadı, Cadılar bayramı, fortçu, Halil sezai, halloween, isyan, kabak, makara, napolyon, para sevdası, para verin, tricky or threat, vampir, zombi,
Bu aslında Kurban bayramında aklıma gelen bi mevzuuydu... Biliyosunuz bu sene bizim kurban bayramı ile onların cadılar bayramı aynı ana denk geldi. Bende oynadığım oyunlarda falan arkadaşlarıma makarasına "Cadılar bayramınız mübarek olsun beyler" diye takılıyodum. Fakat sonra aklıma bişey dank etti hacı :)  İlham perim gelip el kol yaptı, anlasana ulan dedi; sana malzeme çıktı.
İşte bu malzemeyi bugün kullanıyorum.
Yazan / Çizen Admin Panpa

KİŞİSEL TERAPİ

beta, boktan anlar, dertlerden sıyrılmak, inadına gülümsemek, Kişisel terapi, knock out, mutlu olma yolları, olumlama, olumlu düşünme, psikiyatri, stresten kurtulma yolları, terapi, yaşam mücadelesi,
Hepimizin b-ktan anları olur, olmuştur... Fakat hayatın cilveleri gereği bazılarımız çok fazla b-ktan an yaşarız, örneğin benim gibi... Bazen işler birden gördüğünüzün aksine döner hacı, hani ailenle komedi filmi izlemek için CD yi takarsın, sonra bakarsın ki film erotiğe dönüyo, rezil olursun... İşte onun gibi.
5 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

TUTUNMA ÇABASI

Evet, yine bir çizim sevgili okur...
Belki bir yazıda yazarım bugün mizah üzerine...

Bu aralar yokuşu çıkmaya çalışan Dodge kamyonetler gibiyim diyebilirim hacılar, mazur görün bu pessimistliği ...

Pessimist çizim yapmama sebep olan pisliklere selam olsun...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
Yazan / Çizen Admin Panpa

DERİN KUYU

acı, amatör çizim, aşk, cizimlerim, cümlelerle anlatılamayanlar, depresif, derin kuyu, dijital, duygusal çöküntü, hiçlik hissi, içsel çatışma, moralsizlik, pesimist çizim, sevgi, çizim,
Bugün (saat 00 ı geçtiği için diyorum) yazı yazabileceğimi sanmıyorum çünkü o kafada değilim, olacağımı da sanmam. Fakat karikatür değilde pesimist çizim yaptığım için üzgünüm. İdare edin...

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !
4 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

NEZAKET ANLAYIŞI

Bu konu bayağıdır aklımda hacı, yazıcam yazıcam diyodum bu güne kısmetmiş ;)

Bizim ülkemizde nedense "Nezaket" sadece "bayanlara karşı uygulanan" birşeymiş gibi benimsenmekte. Şimdi vereceğim örnekle bunu daha iyi anlayacaksınız hacılar.

Bir gün bi arkadaşla konuşuyorum. Bana o kadar çok konudan bahsediyoki, bazen nereden nereye atladığını anlamakta güçlük çekiyorum, sydney olimpiyatlarında yüzme yarışması izlemek gibi...
3 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

İSTEMİYORUM ABİ MOTOR FALAN !

Hani eskiden insanlara dayata dayata zorla bi kadın yada bi erkek verir, sonrada zorla evlendirirlermiş ya; ahan bu arama motorları da onun gibi bişey.
2 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

GARİP Bİ DÜNDÜ

Dün bir olaydan mütevellit, vaktince yatayım dedim sevgili okur. (muahahaha Mülent Ersoy gibi oldu)
Normalde ben gece 3-4 den aşağı yatmam, fakat dün akşam nedense böyle Nirvana'ya ulaşmış bi havam vardı :D
1 Kasım 2012
Yazan / Çizen Admin Panpa

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları