Yazan / Çizen : Admin Panpa 11 Ocak 2013

Uyku sersemi tuvalete girip, kazayla çamaşır sepetine işemek :D
Bi gece uyandım, ama üzerimde enteresan bi uyku sersemliği var, shaolin tapınağında uyuya kalmışımda, tütsü kokularından kafa bulmuşum gibi bi his. Gözlerimin %10u açık şekilde zaten tuvaleti zar zor bulmuştum. Gerisi ise ne yazıkki karikatürdeki gibi gelişti hacı. Hani insanın çok nadirde olsa başına çok aptalca, anlam veremediği şeyler olur ya, heh işte buda onlardan birisi. O gece kendimi çok sorguladım, ben insan mıyım?, acaba psikoloğa mı gitsem?, uzaylılar tarafından kaçırılıp aklımın bir kısmı vakumla mı çekildi? falan diye.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Yanıtlar
    1. Heheheh :D Bu tepkiden ne çıkarmalıyım bilemedim :)

      Sil
    2. Çok haylazsın :) annenin de hayatına girecek sonraki kadının da işi çok zor ;)

      Sil
  2. Bunla kıyaslanamaz tabii ama , geçen gün gözümü zar zor açmışım ,
    diş fırçasını aldım elime , diğer elime koskoca head n shoulders ı aldım diş macunu niyetine fırçaya koydum
    tam ağzıma götürücem şlopp diye düştü lavaboya... niye bu kadar akışkan acaba diş macunu , diyip bi 10-15 sn düşündüm , diş macunubozulurmu acaba diye teoriler üretirken öküz kadar kutu hala sol elimdeydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkide iyiymiş :D Aslında herkesin başına kesinlikle geliyo böyle şeyler :)

      Sil
  3. Bu kilozetin önündeki kollar fites kolu gibi geldi bi an gözümün önüne oturgaçlı uçutturgaç gibi üstüne bin uçursun seni o derece bişey gibi hayale sürükledi beni nedense. Ayrıca sleep modunu yeniden programlaman şart hacı hedef -180 derece ters açıya gidiyo. bi format çek reinstall yap düzelt aman tekrarı olursa "merdane geliyo merdane" diyaloğunu duyar gibi olursun valideden, sonrasında acıyı hissedersin bi güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çizgilerle hayatım kısmındaki çizimleri özenmeden sallamasyon çiziyorum ya :D nedense hoşuma gidiyodu öyle, ama hepsini elden geçirip adam gibi çizicem sanırım :D Sleep modumdaki sıkıntıyı biraz düzelttim ya, yoksa halim duman ^^

      Sil
    2. boşver hiç dokunma herşeyin güzeli ilk halidir. bence tekrar düzeltmeye kalksan yada çizsen o anda yaptığın gibi (o anki psikolojide olmayabilirsin) olmayabilir. içinden geldiği gibi yap eskiler olduğu gibi kalsın sallamasyon diyosun ama hepside çok güzel. çizgiler hayat buluyo elinle ve yeteneğinle. çizıs kırayst :D

      Sil
  4. Annene kolay gelsin işi çok zor :D
    Her an bi afacanlkk peşindesin ;)
    Tamam bunu bile isteye yapmamış olabilirsin ama genele bakmak lazım :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları