Yazan / Çizen : Admin Panpa 6 Ocak 2013

Dijital çizimlerim
Yalnızlık hissiyatının dibine vurup, yüksek dozda pesimistlik tükettiğim bi gece çizmiştim bunu sevgili okur. Aslında normalde de böyle hava tahmini yapıcakmış gibi gökyüzünü izlemeyi severim. Neyse...
Umarım size bişeyler hissettirir; yorumları esirgemeyin lütfen ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Böyle karikatürlerinizi anladım, iyi anladım hemde ama sanki kendinizi iyice içeriye çekmişsiniz gibi hissettim yani bu anlaşılıyor, kendinizi içeriye sarıyorsunuz, özel mesaj olmadığından fazla ayrıntıya girmeden yazmak istiyorum anlayabileceğinizi umarak,böyle olmamalı, insanlar sizin bildiğiniz gibi değil, zozuk kelimelerle konuşanları da hiç kaale almayın ve bildiğiniz yol neyse gidin bence, akıl vermiyorum kesinlikle okadar aklım olsa oooooo ordiprof olurdum şimdiye,ha son olarak çok oku ama çok düşünme

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana facebook üzerinden falan yazabilirsin hocam buradan yazamayacaklarını :) iletişim bölümünde var bilgilerim, mail falan. Evet bayağı bir içeri sardım ve devam ediyor sanırım elde olmadan. "Çok düşünme" kısmına katılıyorum ama düşünmeden yapamıyorum :)

      Sil
  2. Şimdiii bu çizim di mi :D
    Önce bunu anlamam lazım :))
    Bak buna bayıldım öcü yok bunda :D :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları