Yazan / Çizen : Admin Panpa 26 Ocak 2013

Fantastik bir savaşçı... Dün gece başladım bu çizime, fakat konusu gereği özenme gereği duydum kendimde ve "hemen bitirip kurtulayım diye acele etme nan totoş" dedim. Çizimi az önce bitirdim. Uzun süredir bunu çizmeyi düşünüyodum bugüne kısmetmiş. Yorumlarınızı bekliyorum  ;)

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

13 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok başarılı gerçekten

    müge:)

    YanıtlaSil
  2. beğendim, umarım devam edersin

    YanıtlaSil
  3. Wauw ... Gerçekten çok güzel arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Fakat sanırım şuraya bir apaçi dansı videosunu koysaydım daha çok izlenim ve yorum alırdı :( Nasıl da öldürmüşler değer yargılarımızı...

      Sil
    2. Neyin izlenim aldığını ben de pek çözemedim ama nerede emek ben oradayım...

      Sil
  4. Çok güzel olmuş Abdulah arkdaşım bu çizim.
    Rekleri de çok güzel kullanmışsın.
    Arka fondaki kızıl-kara gökyüzü de oldukça çılgın olmuş,elin sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bir çizer olarak sizden bunu duymak mutluluk verici.

      Sil
  5. Elinize sağlık^^ Başarılar dilerim, bol çizimli günler

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları