Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Ocak 2013

Abdullah KARA / AdminpanpaUzun süredir böyle karamsar, kara mizah üzerine çizim yapmıyodum, fakat bugün yapmama sebep olan huzursuzluklarım vardı. Bu resimi çizmem için hislerim tarafından itildim diyebilirim. Aranızda her dua ettiğinde ters teptiği hissine kapılan var mı?
Sanki yukarıya bi ayna koymuşlarda, dualar sekip kırılıyo geri bize geliyo gibi. Garip ve saçma bi düşünce dimi? Evet katılıyorum. Fakat bu yıllardır böyle hissettiğim gerçeğini değiştirmez.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çizime diyecek yok, harikasın.. Duaya gelince, korkularının ağır basıyor olabilir..maalesef ki olumsuz duyguların ruhumuza, zihnimize etkisi daha baskın.bunun yerine Güven duygusunu pekiştirmek lazım diye düşünüyorum. Öyle bir güven ki, ben istedim, biliyorum gerçekleşecek,öyle ya da böyle diyerek körü körüne bir teslimiyetin içine girmeliyiz ki korkularımızı bastırabilelim. Nasıl olacağına kafa yormadan, püf noktası bu bence. bir de böyle dene derim..Sonucunu da paylaşırsan sevinirim :))))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim. Onu da çok denemiştim zamanında :) Fakat ne yapsam olmuyor ya :)))

      Sil
    2. O zaman şimdi bir dilek tut, senin için biz dua edicez 'Abdullah'ın dileği kabul olsun' diye... Vazgeçmek yok arkadaş, her yolu deneyeceğiz :))))))

      Sil
  2. Dua ederken ümitli ol.. :) o zaman kabul olur.. olumlu duygular içinde dua et bak o zaman olur inşallah.. Bir de ümidi kesme.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten yıllardır hep ümitli bi şekilde, olucak diyerek dua ediyordum :)) Fakat kendimi Fransa'da yaşayan Türk vatandaşı gibi hissediyorum :) Mülteciyim sanki dünyada =)

      Sil
  3. Bence ''hakkımda şer görüneni hayrıma çevir'' diyerek de dua edebilirsin. :) İstediğin ama ters teptiğini düşündüğün duaların için (olsa idi) belki de pişman olacaktın...

    YanıtlaSil
  4. Bu deistliğinden önce mi ;)
    Merak ettim bak söylemezsen çatlarım :D
    Çizim her zamanki gibi çok güzel :))
    Çizimdi di mi terlik gelmesin sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çizim :) Aynen deist olmadan önceydi.

      Sil
  5. panpa, ilk yorumumu okudun hatta yorumda yapmıştın, eminim benim ilk yorumumda dahi bunu hissettin ama belli etmedin, inanırmısın bilmem ama durum bende aynen öyle
    Hatta şunu da söylemek istiyorum, sen demişsin ya "tersine çıkıyor hissine kapılan varmı" diye vaziyeti hafif dille anlatmışsın ama şunu bilki ben bu durumu yaşayan insanları biliyorum yani tek olduğun hissine kapılma panpa
    Aslında benim çok paylaşımlarım olur bu ve benzer konularda ama buranın blog olarak açılmış olması ve ve yorumları bu şekilde yollamak gayet zahmetli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hissetmiştim zaten birazda anlatmıştınız. Yalnız değilimdir, tabi ki başka yaşayanlarda var bunları ve bunu bilmekte insanı iyi hissettiriyor :)

      Blog olmasının size ne zorluğu var anlamış değilim yorumsa yorum işte :) Forumda olsa yazı yazıp "yorum yap", "gönder"'e basıyosun blog da olsa aynısını yapıyosun :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları