Yazan / Çizen : Admin Panpa 7 Ocak 2013

bruce lee ruhu, dur bir hareket göstereyim, el kol şakası, elin ayağın rahat dursun, ergen, ergen erkek, ergenlikte bruce lee ruhu, erkekler arası şaka, kavgayla karışık şaka, kaza ile tekme, kung-fu,
Biz erkeklerin genlerinden kaynaklanan bi durum olsa gerek; ergen yaşlarda birden fazla erkek bi araya geldiği zaman el ayak sallanmaya, döt baş oynamaya, herkes kendini bruce lee, antonyo bandırabas, vesly snayps falan sanmaya başlar. El ayak şakaları falan. Korku filmlerinde hani kızın içine şeytan girer, musallat falan olur ya, bu ergen döneminde biz erkeklere de genelde Bruce lee'nin ruhu girer. Öyle kolay da çıkmak bilmez he. Bir örnek vereyim;

Hiç unutmam bir keresinde kuzen bize oturmaya geldi. Biz direk birbirimizle yavrusuyla oynayan ayı gibi şakalaşmaya başladık. Bende o aralar kung-fu'ya gidiyodum, yani ergenliğinde vermiş olduğu gazla içime bruce lee'nin ruhunun girmesi, bana musallat olması çok muhtemeldi. Öyle de oldu. Odamda kuzene hareket gösteriyorum; fakat aklımda vurmak falan yoktu. Takla ile beraber yapılan bi darberyi göstermeye çalışıyorum. Yüksek bi hızla taklayı attım, fakat kuzenin testesteronlarıyla benim tekmenin menzilini ayarlayamamış olmalıyım ki kazayla kuzenin toplarına LAAAPS diye geçiriverdim. Ronaldo'nun penaltı kullanması gibiydi. Kuzenden pavorottiye benzer bi ses çıktı, la ile do arasında gidip gelen
I ile A nın çok kullanıldığı bi nara; "ııIIIIIaaaaaaAAAAAıııaaaııaaAAA". Yüzüstü uzanıp ağlamaya başlayınca yanına gidip göt korkusunun vermiş olduğu insaniyetle "Şşşş kuzen! şşş ağlama lan! oğlum ağlama lan duyucaklar!" diyodum. Çünkü içeride bizimkiler oturuyolardı (yengem, annem vs) Baktım kuzenin susacağı yok; camış gibi   böğürüyo, ağzını elimle kapadım, gıdıklayarak güldürmeye çalışıyodum; o da "ühühüüüüü" diye ağlamaya devam ediyodu . Yalnız bendeki psikopatlığı ve döt korkusunu düşünebiliyo musun sevgili okur?, ağlayan adamı gıdıklayarak güldürmeye çalışmak ^^

Beyin o yaşlarda çalışmayı bırakıp başka işlerle meşgul olmaya başladığı için, beden çok mantıklı hareketler yapamaz, uçan adam sabri gibi saçmalar ortalıkta. Ergenlik, hele de ergenken sabah akşam Bruce lee filmlerini izlemek, çok tehlikelidir =)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Sizin ergenliğiniz pek bi sorunlu oluyo :D
    Küftetmezsem erkek gibi görünmem düşüncenizi de unutmamak gerek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bi düşüncem yok ve olmadı, olanlar düşünsün :)
      Hatta en uyuz olduğum şeydir.

      Sil
    2. Sen öylesin demedim ki nan :D
      Biliyorum kızdığını yazmıştın çünküüü :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları