Yazan / Çizen : Admin Panpa 18 Ocak 2013

Abdullah KARA karikatürleri, gollum karikatürü, gollum komik, güç yüzüğü karikatür, Karikatür Çizimlerim, kıymetlimisss, smeagol, yüzük, yüzüklerin efendisi karikatür, çizim yapma,
Gollumla ilgili az önce bitirdiğim bi karikatür; fakat gollum konulu daha çok karikatür çizmeyi düşünüyorum :) "Ay bılivvvvv Ay kannn" diyerek yola çıktım. Umarım beğenirsiniz, yorumlarınızı bekliyorum ;)
Kullanılan malzemeler:
Photoshop, dubstep müzikler, annemin "kapıları açta ev havalansın" diye benimle kavgaya tutuşması, biraz sırt ağrısı, bi elma, 3 bardak çay, birazcık kendi kendine konuşma.

ÇİZİMLERİN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

25 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Gollumun o sinsi tipini karikature ii yansitmissin :D

    YanıtlaSil
  2. bunun eminönünde zenci satıcıyla olanını da yapmalısın :D çok çok güzel ya... :D

    YanıtlaSil
  3. hahahahah çok güzel olmuş ama bbuuuu :)

    YanıtlaSil
  4. bence hiç komik değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Napıyım =) ?
      Sen tatmin olduysan sıkıntı yok ;)

      Sil
  5. eğlenceli bir iş gibi görünüyor admin pampişko.
    karikatür çiz, blogunda paylaş, mesajlarını bu şekilde dünyaya kalıcı olarak çak. herkes görsün okusun ve çayını yudumlarken yorumlarına bak.
    evet evet çok eğlenceli bi iş.
    bende eskiden pc yokken karikatür çizer herkese gösterirdim çocukken.
    neyse çayım soğudu.
    tebrikler güzel blog güüzel çizimler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş değilde hobi yada uğraş diyelim =)
      Çok teşekkürler ^^

      Sil
  6. çok değişik nerden buluyorsunuz bunları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem aklıma geldi öyle çiziverdim :)

      Sil
  7. Anne katkısı sayesinde bence :)

    YanıtlaSil
  8. Satıcı dayı bir binanın üzerinde mi duruyor? :) Şöyle anlatayım satıcıya ve golluma bakarken arka manzaraya bakınca dayı ikinci katta gibi hissettim.

    Belki satıcının sırtını dayadığı duvarın yolun kenarında bulunan kaldırımsı yeşil çizgiyi dim dik kesmesi bende yüksekte hissi uyandırdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok dayının tezgah tam o köşenin bitişinde, diğer kısım aşağıda ve biraz uzakta :) Gollum reyiz öyle hırs yapmış ki, apartmanın kenarına tutunarak gelmiş oraya kadar =) Anlatmak istediğim şeye odaklanırken oradaki hissi tam verememiştim, sonradan fark ettiysemde geri dönüp düzeltmeye üşendim :) Belki bi ara düzeltirim ^^

      Sil
  9. ben tuttum. Yetenek kokuyor :) başarılarının devamını dilerim.

    YanıtlaSil
  10. Gollum hayranı panpacan :D)
    Çizim ve kullanılan malzemeleri çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki Gollum hayranıyım :)
      Teşekkürler :)
      NOT: Çizim değil karikatür nan, öğretcem sana bunları kafana vura vura xD

      Sil
    2. Yaaa yine mi :D
      Tamam anlaştık :))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları