Yazan / Çizen : Admin Panpa 13 Ocak 2013

Allah bana akıl versin :D
Aramızda mutlaka sürekli kolunu, bacağını defalarca kıran tipler vardır.
Fakat ben pek öyle sağını solunu kıran bi velet olmamıştım, çocukken yaşıtlarım dışarıda çamurla oynarken evin içinde akvaryumdaki balık gibi yaşıyodum.

Yaşım tahminen böyle 15-16 falan, Trabzon'a gittik, toplasan 2 neticem kadar fındık bahçemiz var, her sene babamın ısrarlarıyla sanki çok bişeyimiz varmış gibi toplamaya gideriz :)

Fakat benim olayım burada başlamıyo sevgili okur. Trabzon Kadıköy'de dayımların yanına gittim annemle. Bunlar fındık falan topluyolar fakat ben evde çok sıkıldım. Dedim yanlarına gideyim, biraz zaman geçiririm. Fakat işte o an, ozon tabakasının dışında üzerinde astronot kıyafeti olmadan dolaşmayı deneyen astronot gibi hissettim kendimi. Sanki biri geldi de zekamın sayacını sıfırladı. Niye mi hacı?

Nan arkadaş bahçe zaten eğimli yani bildiğin yokuş. Önceki gün hafif çiselemiş, çimler zaten biraz nemli, oda yetmiyomuş gibi ayağımda kösele ayakkabı var. Bu fizik kanununda "Kayma hız ve ihtimalini 2 misline çıkartmak" keko kanunda ise "Kayıp düşüceksin k-dumun delisi" demek.

Bak yemin ediyorum ayağımı fındıklığın çimlerine ilk attığım saniye/salise bi kaymaya başladım, sanarsın ki uludağa gitmişim de kayak yapıyorum. Ayaklarda biraz büyük yaşıma göre, köselelerle bayır aşşa yardıra yardıra gidiyorum. Peki devamında sıkıntı nerde? Sıkıntı şurada (fiziği iyi olanlar bilir, fiziği derken vücudu değil, fizik dersi) Kaymayı engelleyemediğim için hızım sürekli artıyo, otlara, çalılara çırpılara, fidanlara tutup durmayı deniyorum ama yok, banamısın demiyo. Hızlandıkça hızlanıyorum, bikaç saniye sonra kendimi bayır aşağı deli çükmüş gibi koşarken buldum, çünkü durmayı denersem kafayı kabak gibi yarma ihtimalim var. Neyse efem ben böyle kösele ayakkabılarla kaya kaya inerken önüme öküz kadar bi kaya çıktı, kendi kendime "has-ktir yaaa!" derken bi yandan da üstünden atlarım diye düşündüm (demesi kolay). Fakat sanki avcının teki benim için bubi tuzağı kurmuş arkadaş. Çünkü daha ben o kayaya gelmeden, kayaya 2 adım kala falan, ayağım yerdeki ufak bi taşa takıldı, ileriye doğru büyük bi hızla düşerken kendimi o öküz kadar kayayla karşı karşıya buldum. Hızla savrulurken insanlar genelde refleks olarak elini ileri götürür ya, heh işte bende sanki yetenek sizsiniz programına katılmışta "sizin için bu taşı kıracağım Acun abi" demiş gibi elimle kayaya ÇAAAT diye koydum. Şimdi işin daha enteresan yanına geliyorum sevgili okur;

Aynen gerisi geriye tüm fındıklığı zar zor  çıktım. Annemle dayım falanda sesimi duymuş, annem aşağıdan savaş çığlığı atan goblinler gibi geliyo. Bende de yaştan mı, yoksa o an yaşadığım şoktan mı bilmiyorum bi mallık var. Hiç elime falan bakmıyorum bişeyim var mı diye. Hanaaa, soğumaya bi başladı, nasıl ağrıyo. Sanki kalbim kolumun içine kaymış, içinde damarlar küt küt atıyo. Kolum dinozor kolu gibi (en çokta  paralausorophus yada velociraptor) olmuş; yani büklüm büklüm, 3 eklemli kol gibi. Anneannem gördü "bişeyi yok ya incinmiştir" dedi. Vay arkadaş; gözünüze gözlük alın nan öyle incinme mi olur? neredeyse kol düşücek. Hastaneye gitmeye kalksak en az 2-3 saat, bildiğin dağın tepesindeyiz. Kırık çıkıkçı bi teyze var dediler, ona gidiyoruz. Ayağımda yine o şerefsiz kösele ayakkabılar var, içleri de hep çamur dolmuş ben düşünce, her bastığımda "vıck - vıck - vıck" yapıyo. Benim gözler döndüğü için ben bunu sanki ayakkabı "hihi - hihi - hihi" diye gülüp benimle kafa buluyomuş gibi algılıyorum; çünkü anten ayarlarım bozulmuş.

Neyse efem teyzenin evine geldik, kapıyı bi fosil açtı. Tahminen Hititlilerle yaşamış, onlarla göğüs göğüse savaşmış olma ihtimali yüksek, üzerinde tarihi eser kalıntılar bulunan bi teyze. "Hiç korkma yavrum halledicem" dedi. Annem kafamı tutuyo kaçmıyım diye, dayımda diğer elimi tutuyo; kurbana giriyolar sanki. Anam, teyze o kırık olan elimi tuttu, çevirip bacaklarının arasına aldı, kütür kütür nasıl ötüyo el. Çevirdi, itti kaktı, çevirdi.... Sonra sarıp boynuma tutturdu. Meğersem kalem kemiği kırılmış ayriyetten 2 kemikte çatlamış. Teyze fosil mosil ama, ilkel kabilelerdeki insanları tedavi ede ede çözmüş işi. Tam evden çıkıcaz, annem olayların sebebinden habersiz kösele ayakkabıları uzattı ayağıma doğru giydirmek için. Beynim döndü, zaten olan biten herşeyin sebebi o zıçtığımın ayakkabısı. "Giymiycaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!" diye bağırdım, ayağımdaki çorabı çıkardım, ayakkabıları sağlam olan elime aldım, yarım saatlik yolu çıplak ayakla laaaps laaaps yürüdüm valla. O saatten sonra yemişim, bi daha giyer miyim nan o harry potter ayakkabılarını...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

11 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Çok güldüm yaaa :) Hatırladıkça canın acıyorsa kusura bakma, komikti ben na'piimmm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canım acımıyo tam aksine bende aptallığıma gülüyorum :D

      Sil
  2. hacı seninde başına gelen olaylarda pişmiş horuzun başına gelmez harbiden :) karşılaştığın olaylar, trajikomik olayları anlatış üslubun cidden insana tebessüm getirttiriyo yüzüne. ama bu olaylarda olmazsa olmazın gibi olmuş hayatında bizlerle paylaşmanda ayrı bi güzellik :)

    on nümero;
    - Ayağımda yine o şerefsiz kösele ayakkabılar var, içleri de hep çamur dolmuş ben düşünce, her bastığımda "vıck - vıck - vıck" yapıyo. Benim gözler döndüğü için ben bunu sanki ayakkabı "hihi - hihi - hihi" diye gülüp genimle kafa buluyomuş gibi algılıyorum; çünkü anten ayarlarım bozulmuş.

    - kapıyı bi fosil açtı. Tahminen Hititlilerle yaşamış, onlarla göğüs göğüse savaşmış olma ihtimali yüksek, üzerinde tarihi eser kalıntılar bulunan bi teyze
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D Evet cidden nerede bi enteresanlık varsa ben çekiyorum sanırım :D

      Sil
  3. Bi an dedim gitti kafası kesin yine iyi yapmışsın..
    Kolun toparlarda of gülemedim bile ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muhahah niye gülemedin ya :D
      Kafa gideydi daha iyiydi asıl ne güzel olurdu :)

      Sil
    2. Bildiğin gidiyomuşsun gülünür mü?
      Şuan bunları yazamazdın mesela manyak :D

      Sil
    3. Sanki yazabiliyom da ne oluyo delü :)

      Sil
  4. Allah korumus cok kötü olmus ya saglam cıktıgına sukur bence kösele ayakkabıyı o gun bugundur giyimemişindir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefret ediyorum kösele ayakkabıdan :)))

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları