Yazan / Çizen : Admin Panpa 20 Ocak 2013

Karizma geliiiirrr hoş geliiirrrr ley leeeeyyyyy gümü gümü leeey (ne demekse)

Şöyle bi düşünüyorum da en sevilen karakterler, kahramanlar falan genelde hep kötüler :)  Fakat sebebi bariz ortada be hacı, kötülerde karizma var. Etrafınıza bi bakının, böyle çizgi film, roman, film yada fantastik kahramanlara falan, genelde iyilerin hep nonnoş gibi, stüdyoda şarkı söyleyen conconlar gibi giyindiğini görürsünüz. Kötüler ise acayip karizma be abi, öyle karizmalar ki tuvalete gittiklerinde karizma dışkılıyo olmaları bile muhtemel.

Bak şimdi, Batman'e, Robin'e, süperman'e, örümcek adama falan bi bak :) 3 tane taytının üzerine külot giyip savaşa giden mal, bitane de g-string giyip etrafa ağ atıp sallanan örümcek özentisi. Peki Batman'ın rakibi Joker? Adamdaki karizmayı görüyosun dimi? Eğer görmüyorum diyosan lütfen yazıyı kapat reyiz :)  Herif  karizma, akıllı, psikopat ve şekil. En azından tayt giyip "iyilik için savaşıyorum ben" diye polyanna gibi gezmiyo ortada.

Doktor ahtapot, venom, yeşil cin, kum adam, akrep ve dahası; onlara hiç baktınız mı? Bana deseniz ki "örümcek adam mı olmak isterdin yoksa onun kıçını tekmelemeye çalışan bu kötülerden mi?" cevabım kesinlikle kötülerden olurdu. Nedir örümcek adam, zayıf kıçı kırık bi elemanın örümcek ısırığıyla değişmesi, birden g-string giyme ihtiyacı duyması. Babam oğlum ipne oldu diye eve almaz şerefsizim. Kahraman bile olsam etrafımdakiler yüzüme bakmaz. Doktor ahtapot öyle mi? Allah'ın saykosu, delisi, manyağı (uuu beybi tam ben lan) Venom? Ufff, bi kafes dövüşçüsünün süper kahraman kıyafeti giymiş hali gibi. Diğerlerini hiç saymıyorum bile, hapşursalar karizma çıkar ağızlarından.


Frodoya bak, valla bi bak ya... Mahallede taso oynayan, sümüğü aktıkça dizine silen, köküldüm diye ağlayarak eve giden, birisi dövdüğünde "abime söyliyceaaaamm hahunhaaa" diye sızlayan veletlerden bi farkı var mı? Yemişim frodosunu. Gollum reyiz akar sevgili okur. Gollum candır, canandır. Aslında Gollum için bi şarkı yapılmalı, o derece fanı olan bi karakter.


Karizma lan, karizma onun göbek adı. Lanet olası çift kişiliği "bu Semagol bi harika dostuuuooom" dedirtiyo her seferinde. Onun o keko tarzı gülüşü, "biliyorusss kıymetlimisss" derken ki tıslaması ve tuzlu zeytin yemiş gibi büzüşen yüz ifadesi, hem karizma, hem korkunç bir o kadar da mavi koca gözleri. Şimdi nasıl Frodoyu seveyim ben hacı? Yerler nan...

Lurtz the uruk-haiAragorn amcamla Lurtz reyizi kıyaslamayacağım bile. Aragorn amcam bildiğin insan ya, napayım ben bildiğin insan kahramanı, öyle bişey istesem aynaya bakarım (ooo beybi ) Lurtz amcamın yüzündeki beyaz savaş boyası, 50 yıldır fırçalanmamış rengi turuncuya dönen dişleri, bağırdığında yırtdık dondan çıkan oss-ruk gibi tisli sesi, at kafası kadar iri kafası, yemiş yemişte ziyan olmasın diye hiç zıçmamış gibi kas kütlesi var. Aragorn'a baktığımda ise tek görebildiğim şey uzun saç ve kirli sakal, popcu gibi.
Kopart bizi Lurtz reyiz !
Kötülüğün karizması harbi çok ayrı ya.

İşin özüne gelirsek şöyle dönüp bi arkama baktığımda kötülüğün çok karizma olduğunu görmemek imkansız. Filmlerde genelde dikkat edin, izleyicilerin %90ı bu kötü karakterler için gelir filme, Batman'ın apış arasına kaçan taytını eliyle çekip çıkarmaya çalışmasını izlemeye giden %10dur. Şimdi kötü karakterlerin ve kötülüğün neden sevildiğini anladın mı hacı ?  "Kötü karizmadır, iyiyse nonnoş"

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

12 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Hiç bu açıdan bakmamıştım ama çok doğru bir tespit. Ben bu hayat da iki karakteri seviyorum biri Gerçek İyi diğeri Grçek Kötü çünkü gerçekler.

    Kazandırdığın bakış açısı için teşekkürler, kardeş...

    YanıtlaSil
  2. Pehitoya katılıyorum, okurken hem çook güldümm, hem de "adam haklı yahu" dedim....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümsemelere vesile olabilmek hoş bi duygu, teşekkürler =)

      Sil
  3. Batman'ın apış arasına kaçan
    taytını eliyle çekip çıkarmaya çalışmasını
    izlemeye giden %10dur
    Bu kismi bugun finukulerdeyken okumustum bi guldum millet bana bakio deli sandilar heralde :d
    Superman batman bu sonu man'le biten kahramanlarda hep apis arasina kacan tayt giyiyolar acaba bunlardami nonos yoksa yok kanka ben baya supelendim bu isten
    ya conan gibi soyle bacak kaslarini gosterecek zirhlar giyseler neyse yada spartacus gibi Bi don giyseler baklava 'lari fora verseler neysede tayt adami bozar haci ya bak ben astoria daki spor salonuna gidiyorum ordada plates yoga fln var erkeklerde gidebilio sirf o tayt tarzi seyler giymek zorunlu die gitmiom :)

    YanıtlaSil
  4. Ya iyilerdeki karizma eksikliğine katılıyorum evet ama
    batman de pek taytlı çirkin değil be yahu... Bi karanlık tarafı var yine batmanin.
    Bir de Aragorn'a da katılamıyorum ben yaa o da yollarda sersefil pek bir asi görünümlüydü yakışıklum :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Batman'ın karanlık yönü var gibi görünsede bana fiyakalı takım elbise giyenlerden pek farklı görünmedi :)

      Aragorn'a katılmamanın sebebi yakışıklı olması olabilir mi? :D Onun haricinde orta dünyadaki kötülerle kıyaslarsan Aragorn'un tipinin vitrin mankeni gibi olduğunu farkediceksin :) Yada bana göre öyle :)

      Sil
  5. garip bir teşhis:)frodonun karizmasını da hiçe atmamak gerek :)

    YanıtlaSil
  6. Kötülerin her zaman gideri vardır :D
    Zalimsin dünya :p
    Böğk o ne lan öyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kötülerin gideri var ^^

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları