Yazan / Çizen : Admin Panpa 21 Ocak 2013

Angry bird,amatör şairler, anlamsız şiirler, gazetelerdeki saçma şiirler, gazetelerin şiir sayfaları, kendini şair zanneden, komik şiirler, minik kuş şiiri, şiiri katleden, şiirsel zıçıntılar,
Gazetelerin şiir sayfalarında, anlamsız, insan aklının idrak edemeyeceği şiirler olur ya; heh işte onlara özendim. Öyle şiirler görüyorum ki sayfalarda, yazanlar ya bu gezegenden değil, yada onları oksijen çarpıyo. Acaba bi gazeteye yollasam bu şiirimi yayınlar mı? =)

Bundan sonra bende arada aşağıdaki gibi şiirler mi yazsam ne yapsam ? ;)

Mini mini bir kuş, çük kadar bişey, pencereme konmuştu,
Aldım onu içeriye, pişirir yerim, ekmek arası yaparım diye,
Fuk u, Fuk u derken canlandı, gaza  geldi namussuz,
Ellerim bombok kaldı, uçarken avcuma zıçmış arsız.

Yüzümde kafası cama sıkışmış İffet bakışı anlamsız,
Ellerimi pantolona silip bocamı yapsam, kararsız,
Başlayacam şimdi kuşuna muşuna,
Neticesini döndü gitti vefasız,

Mini mini bir kuş gene kondu pencereme,
Bu sefer aldım elime terliği, patlayım ipneye 1-2 tane diye,
Ağzında sigarası, cikcikleyerek yan yan baktı,
Lale herif dedi, bu şiddet isteği ne diye?

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

14 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Fan of adminpanpacunyocum :)21 Ocak 2013 22:22

    Okşijenlen kafayi buluyolar onlar :d
    Gazetelere sacma sapan siirler yazilar sonra bazende haydar dumen amcamiza mektuplar atiolar :d

    Dip notun dibi : kankaa bu haydar dumenden sana guzel bi konu cikabiler xD

    YanıtlaSil
  2. :D:D:D hahay çok güldüm. :)

    YanıtlaSil
  3. ilginç bir şiir denemesi olmuş :) gazetedeki şiirler içinde şöyle diyeceğim kalemi eline alan şiir yazarsa öyle olur sözüm meclisten dışarı seninki zaten şiir değil hiciv :D
    ama güldürücü eğlendirici olmuş belkide absürt şiirler köşesi yapmalısın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben zaten onlara dokundurmak maksatlı yazdım :D Evet bu şekilde arada bi şiir yazmayı düşünüyorum aynı tarzda :D

      Sil
  4. Bi çok kişiden daha iyi şiir yazıyosun emin ol :D
    Bence yine yaz böyle ya ben çok sevdim :D

    Benim dememle ilham perilerin geliyo ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıcam zaten devamları gelcek :)
      Beğenmene sevindim.

      Sil
  5. Aşkım ilk mısrada kafiyen uymamış 😃 pencereme konmuştu yerine, konmuştu pencereme yazarsan daha uygun olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun aşkım kusursuz yazarsam gazetelerde yayınlanan saçma şiirlere benzemez :D Yorum atarken şu smileyleri kullanma bebeğim bak ?? şeklinde çıkıyolar :)

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları