Yazan / Çizen : Admin Panpa 5 Ocak 2013

adabı muaşeret, battaniye içinde gaz biriktirmek, gaz çıkartma, misafirliğe gidip, Mr.fartman, nükleer arkadaş, radyasyonlu osuruk, radyoaktif yellenme, temiz havaya muhtaç kalma, yılan yemiş,
Garip bi durum; garip olan bunun aklıma geliş şekli aslında. Dün gece başımı 3.30 gibi yastığa koydum sevgili okur.
Ortaokuldan tanıdığım bi arkadaşım vardı, aynı liselere gittik sonrasında tekrar.

Fakat bu elemanın çok sevimli, çok mütevazi görünümünün altında bi nükleer bilim adamımın ruhu, yeni doğmuş bebeğin bozuk bağırsakları ve ölmüş tavşan kokusu salgılama yeteneği vardı.

Bu yeteneklerini önce okulda sergiledi bize, sınıfı boşaltmamıza, derslerde mola vermemize sebep olan tabiri caizse osuruk seanslarıyla. Hani odalara sprey koyuyolar ya şimdi hacı, böyle periyodik olarak fıstlatıp ferah bi koku veriyo... heh işte, bu elemanda aynını yapıyodu fakat bununki kurtlanmış tavşan kokusu veriyodu. Ergenliğe geçiş döneminde olan bazı arkadaşlar yüzünde sakal adını verdikleri, kendilerinden bağımsız birkaç tüy çıktı diye seviniyolardı; fakat bu radyasyonlu kokulara kıl, tüy bile dayanamadı. Bi gün bu arkadaş beni evine davet etti. Dedim gideyim; takılırız.

Pc başında oturuyoruz, çay içiyoruz falan. Fakat kışa denk gelmişti bu olay,ve evin içinde soba kullanıyolardı,  ısıtmaya yetmiyodu bazen ve bu arkadaş battaniyeye sarılarak pc oynuyodu. Neyse laflıyoruz falan, yanında oturuyorum. Yüzünde durduk yere, bi anlık tebessüm oluşuyo, "ne oldu lan?" diyorum, "yok bişey" diyo. Aradan biraz zaman geçiyo, tekrar yüzünde ufak bi gülümseme, kaşlarda böyle ipnemsi bi titreme ve "bişey yaptım ama haberin yok" edası var. Soruyorum "ne gülüyon oğlum?" diye, tekrar "yok bişey" Bu yok bişey olayı bikaç kere daha tekrarlandı sevgili okur. Sonra içeriden annesi çağırdı, bu arkadaş kalkmak zorunda kaldı. Battaniyeyi böyle istemeyerek açıyo gibi, fakat yüzündeki ifade öyle garip ki suçluluk psikolojisinin resmi var herifin yüzünde.

Eleman battaniyeyi kaldırıp kenara bi fırlattı, "hahunhaaaa hoiiiimmmm, çiiizaasss kırayst!" gözlerim yaşardı, nefes alamıyorum, odada acil durumlar için oksijen tüpü, yada yangın merdiveni var mı falan diye sağa sola bakındım. Nefesimi tutuyorum fakat çatlıycam. O nasıl bi kokudur, o nasıl bi radyoaktif atık, nasıl bi nükleer yellenmedir arkadaş ya? Yılan mılan değil, at yemiş, gergedan yemiş te, onlar yıllardır içinde çürüyerek fosilleşmiş sanki. Odada ceset güveleri uçuyo sandım bi an. Meğersem adam battaniyenin altında ossuruğunu biriktirmiş ya la. Repo yapıcak sanki hahunhaaa....  Hiçte sevmediğim şeydir bu durumlar. Arkadaş geri geldi, tip tip gülüyo, "oğlum naptın lan?, nefes alamıyorum, tuvalete gidip yapsana niye burda yapıyosun ! töbe ya" dedim fakat eleman öyle relax ki, hala yüzünde o ipne sırıtışla beraber bana bakıyodu ve gülerek "aç aç, camı aç, içeri hava girsin" dedi.

Arkadaş bana zaten o gün giren girmiş afedersin; hava girse ne olur sevgili okur...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

8 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. Ahaha Süper ya. Öyle osuruk açık havada bile kokar. Bizdede var öyle bir arkadaş osurmuyor sanki z-kıyor afedersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle adamlarla direk irtibatı kesicen :)

      Sil
  2. süpersin yaaaaa :)))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. hahah :D gece gece ne güldüm :D

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları