Yazan / Çizen : Admin Panpa 19 Ocak 2013

Orosbu olarak etiketlenmiş sanatçı :D
Dün gece saat 3:30 civarı, birden bire ayaklanıp anneme sataşmaya başladım; can sıkıntısı belkide, yada "götün mü kaşınıyo?" deyimini harekete dökme ihtiyacı.

Biraz didiştikten sonra televizyonda başlamakta olan Türk filmine takılıyo gözüm. Uzunca bi introdan sonra sonunda yeşilçam filmimiz başlamaya karar veriyo. Veriyo vermesine de benim olayda burada başlıyo be hacım.

Baktım lavabonun başında bi kız, üzerinde beyaz gecelik, saçlar dağınık, hali hiç normal değil. Bi guruptan hunharca dayak yemiş, biraz esrar, eroin falan kullanmış, birazda 5 dakika sonra sevişecekmiş, yada tecavüzcü coşkun tarafından katledilecekmiş imajı var tipinde; izlerken o hissiyatı veriyo yani. Fakat ben yeşilçam filmlerinin %85ine ayar olduğumdan oyuncuları, filmleri falan bilmem pek. Sırf laf olsun diye anneme dönüp aşağıdaki ilk cümleyi kuruyorum ve olay kendiliğinden "Yeeee kamon beybi" diyo:

Ben: -Anne bu kız bişeyler içmiş galiba, pek normal görünmüyo.
Annem: -Yok yok, o kız or-sbu !
Ben: -Nası yani, nereden biliyosun ?
Annem: -Bütün Türk filmlerinde or-sbu o kız.

Aldığım cevapla beraber fındık toplarken çorabının içine makas böceği kaçmış gibi gülmeye başladım. Odama girdim hala düşünüyorum, "abi bu nasıl bi hatırlanma şeklidir" diye. Oyunculuğun ofsayt yanlarına bakarmısın :) Windows'un açıklarıyla aynı hemen hemen. Düşünsene yeşilçam filmlerinde genelde or-sbu rolünde oynayan bi sanatçıyı yolda görüyo birisi:

Kız: -Aaaa anne bak, X kişi !
Anne: -Bırak kızım şu or-sbuyu ya !
Kız: -Ne or-sbusu anne ya, film onlar.
Anne: -Bırak kızım bırak, filmlerde o rolleri oynaya oynaya yalama olmuştur o.
Kız: -Offf anne yaaaa...
Anne: -Bakıyorum da yollusun sende he, çağırayım mı sütçüyü gelsin?

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. O makas böceğinin adı KISKAÇ olmasın ;)Öyle hatırlanmakla ilgili sen her şeyi yazmışsın zaten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskaç olsun sizi mi kırıcaz ;)

      Sil
  2. Ama onlarda hep aynı rolü kabul etmeseydi canım :D
    Yalnız ruhuna işleyenlerde vardır bence :))

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları