Yazan / Çizen : Admin Panpa 27 Ocak 2013

Troll gibi her boku sürekli tekrarlayanlar...
İş bulabildin mi? İş bulabildin mi? İş bulabildin mi? İş bulabildin mi? İş bulabildin mi?... Al da gel hadi. Al da gel hadi. Al da gel hadi. Al da gel hadi. Al da gel hadi...
İş bakıyo musun? İş bakıyo musun? İş bakıyo musun? İş bakıyo musun? İş bakıyo musun?...
Eben ! Eben ! Eben ! Eben ! Eben ! ...

İnsanları anlamak gerçekten zor sanat, öyle ki Charlie Chaplein sessiz olduğu halde anlamaşılması daha kolay. He diyeceksiniz ki iyide o insan değil mi? İnsan da, insan var insan var hacı. Düşüncesiz insanlara ayar oluyorum. Aynı şey 1 günde bir 2 günde bir sürekli neden sorulur ki?  Windows muyum ben? Sürekli Update mi geliyo bana? yada gelmesi mi lazım? Eğer öyleyse bi sorun var çünkü uzun süredir update almıyorum hatta sürekli virüslerin saldırılarına uğruyorum.

Ben aynı şey 40 kere tekrarlanınca sinirlenirim, elimde değil. Aptal gibi hissettirmenin yanı sıra üzerimdeki stresi de 2-3 katına çıkarıyo. Mesela ben iş ararken işsizlik bilincinin stresini yaşıyorum zaten, birde her gün sevgili babacığım arayıp "İş bulabildin mi?" demiyo mu.... WTF... Gözünü sevdiğimin dünyası, anlatırken, karşılıklı konuşurken herkes anlatılanı dinliyo gibi yapıyo fakat kimse pipilemiyo birbirini demek ki. Çünkü o kadar anlatmama rağmen her gün aynı soruyu alıyorum. Stresten kafam mayın tarlası gibi oldu babasını satayım (harbiden de satayım, alan varsa)  Aramalardan yorulunca az köşeye çekileyim, insanlar sırf şu soruyu sorup durmasın diye saklanayım diyorum, tam bi an olsun unutucam, stresten uzaklaşıcam, yine telefon geliyo ÇAT "İş bulabildin mi?"  Buldum babasını satayım, beyaz saraydan çağırdılar... Farklı insanların sorması sıkıntı yaratmaz, fakat aynı insan periyodik olarak aynı şeyi sorunca çılgına dönüyorum ben.

Pipisine telle ağırlık bağlanarak kollarından duvara asılıp çin işkencesine maruz kalan elemanlar gibi hissetmeme sebep oluyo.

Bişey alınacak yada yapılacaksa söylüyolar, tamam diyorum. O "Tamam" kelimesinin anlamı Türkçede ne olarak değiştiyse artık ben tamam diyince sürekli şu oluyo:

-Oğlum git al da gel.
-Tamam.
-Hadi al da gel.
-Tamam.
1dk sonra
-Hadi alda gel.
-Tamam.
1dk sonra
-Hadi al da gel ha
-Tamaaam
1dk sonra
-E hadi al da gel !
-Fuuuuuuuuuuk !

Ondan sonra diyolar ki bu adminpanpa nasıl böyle enteresan, delice şeyler yazıyo, sizin sayenizde arkadaş. İnsanı delirtirsiniz, şerefsizim ufak bi adaya yerleşicem kaçıp. Artık orada yengeç mi yerim, çim mi kemiririm, deniz suyu mu içerim bilinmez fakat en azından kafam rahat olur madırfakir...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

3 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. bende oyle ya

    ama var iste uyus insanlar :(

    YanıtlaSil
  2. Zaten bunların başını anneler çekiyo :D
    Dediklerini bin kere söylemeseler olmuyo maalesef
    Tekrar tekrar aynı soruyu soranları cinnet geçifrmiş gibi yapıp öldüresim geliyo gerçekten :P

    YanıtlaSil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları