Yazan / Çizen : Admin Panpa 10 Ocak 2013

Nate Dogg ölmüş
Vay arkadaş ya, tarzını, sesini , vokallerini en çok beğendiğim, g-funk'un öncülerinden olan Nate Dogg meğer 2011 yılında 41 yaşında ölmüş :(  İnternette gezinirken rastlantı icabı gördüm haberi.

Neden bilmiyorum ama içimde bi burukluğa sebep oldu. Çünkü bu adam ne zaman bi parçada vokal yapsa ben kanatlanan güvercinler gibi hissediyodum kendimi. Moralim bozulduğu zamanlar neşelenmek için kendinin parçalarını açıp dinlediğim çok olurdu.

Bi insanın ancak bu kadar güzel, özgün bi sesi olur. Onun sesini duyunca dünya ile iletişimim kesilir gibi oluyo hacı; büyüleyici bi ses. Ben kendisini ilk olarak kuzeni Snoop Dogg'la yaptığı beatlerle tanımıştım sanırım. West coast denince akla ilk gelenlerdendi kendisi; tok sesi, farklı bi tarzı vardı. Özellikle "The Next Eposide" parçasında sesine hayran kaldığım ve günlerce "Hey hey hey...smoke weed everyday" nakaratını dilime doladığım özel insanlardan biriydi. (her ne kadar nakarattaki mantık bana ters olsada)

Sanatçı popüler olmayı sevmediğinden biçok kekoya göre daha az tanınmakta. Fakat yaptığı işe cuk oturan biriydi. Kendisi ölmüş olsada "Lay low" şarkısı unutulmaz diye düşünüyorum.

Müzik evrenseldir diye boşuna demiyolar sevgili okur, bunu şimdi daha iyi anlıyorum. Çünkü şuan Nate Dogg'un için bi burukluk hissedebiliyosam bu gerçekten müziğin evrensel olduğunun kanıtıdır.

RIP NATE DOGG
(hey hey heeey...smoke peace everyday)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

UYARI: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Yayınlara Abone Ol | Yorumlara Abone Ol

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları