Yazan / Çizen : Admin Panpa 12 Ocak 2013

Sağ salim filmi hakkında
Arada bi film tavsiye ediyorum size bildiğiniz gibi. Eğer izlediğim bi film beni güldürmeyi, salya sümük trolleşmeyi sağlamışsa, paylaşmakta fayda görüyorum. Çünkü biraz seçiciyimdir; yani her filmi beğendiğimi söyleyemem. Peki yönetmenliğini Ersoy Güler'in yaptığı "Sağ Salim" filmini neden öneriyorum ?

Hacı bi kere konu çok farklı, alışılagelmiş Türk komedi filmleri ile senaryoları çok farklı. Oyunculuk desen, başroldeki reyizi çok beğendim, adam saf rolünü çok iyi canlandırıyo. Hani bilmesem adamı harbiden öyle zannedersin.

Filmin başında küçük bi kamyoneti olan bu abimiz köyün muhtarının ısrarlarıyla (sanırım muhtardı) ölen bi adamın tabutunu Mersin'den Sivas'a götürmek için yola çıkıyo. Kullandığı kamyonet akülü araba gibi ayrıca paramparça bi külüstür. Hatta külüstür demek iltifat bile olabilir. Neyse efem tabutu zorlada olsa korkarak alıp yolculuğa çıkıyo. İşte film buradan sonra bi şahane :)  "Bu film bi harika dostuuum" diyebilirim.

Bol bol güleceğiniz, "has-ktir noluyo hahahah" , "yok artık antonyo bandırabas" tarzında tepkiler verebileceğiniz süper bi senaryoya sahip. Bu filmi izlerken en çok güldüğüm sahne ise, yol kenarında namaz kılan adama kamyonetle çarpmaları, ve adamın namazı bozup anlık korkuyla küfretmesidir. Nedense o adamı ve sahneyi görünce aklıma babam gelmişti, sırf o yüzden ölümüne güldüm evde. Trolleştim tam anlamıyla. Çünkü babam çoğu zaman gelip yanımızda küfürlü konuşur, "napıyosun ipne gene pc başında" , "bi çık git hava al kıçına başına oksijen girsin" falan der, sonra da yan odaya namaz kılmaya giderdi :D

Hele eroin kaçakçılığı yapan abimizin saklanmak için tabuta girmesi ve sonrasında yaşadıkları varya, tartışmasız mükemmel :)  Emret komutanımda oynuyodu o abimiz ama adını hatırlamıyorum. Makara roller o adama cuk oturuyo.

Tekrarlıyorum "bu film bi harika dostum" kesinlikle izleyin sevgili okur. Fakat Türk filmlerine karşı dodge kamyon kasası kadar büyük ön yargılara sahipseniz boşa izlemeyin, zira ön yargıyla izlenen filmden hayır gelmez. Yani "bu don bende hoş durmaz" denilerek giyilen bi don, ay ışığında göz kamaştıracak kadar parlak, hatları simetrik, taş kadar sıkı bi poponuzda olsa kıçınızda hoş durmayacaktır :)  Çünkü şartlanmışsınızdır artık, herşey için çok geçtir be hacım.

Kaçırmamanız gereken bi film olduğunu düşünüyorum. Türk yapımı komedi filmlerinin başarılı olduğu nadir görülür. Fakat bu film resmen 4/4 lük olmuş.

İzlemenizi tavsiye ederken, çayların şirketten olduğunu da duyurarak aranızdan ayrılıyorum; tabi ki buradan çay gönderebilme imkanım olmadığı için sizin "yok efem içmiş kadar olduk" dediğinizi  hayal edip gönül rahatlığıyla aranızdan ayrılıyorum.
Adios amigos patos pançoz çitoz çerezos...

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

4 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

  1. kanka ben izledim bunu baya oldu manyak film baya bi carpık :) tabuttakı onun babası obur araba ile cartıkları kızın babası sonra baya bi komedi

    YanıtlaSil
  2. Bende izleyeli baya oldu bunu, fakat aklıma gelince yazayım dedim harbi güzel film :)

    YanıtlaSil
  3. O ön yargı var bende :)
    Bizim komedi anlayışımız recep ivedikten öteye gidemiyo maalesef :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu film çok iyi ama :)
      2. filmde öyle.

      Sil

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları