Yazan / Çizen : Admin Panpa 22 Ocak 2013

Gelir gider hesabı :D
Çok birikti harcamam lazımmm. Acayip sevap point biriktirdim hacılar.

Mesela millet önünden geçen bi popoya dodge kasası görmüş ikinci el araba satıcısı gibi bakarken ben başımı sağa sola çeviriyorum. Bir başımı sağa sola çevirmeme 5 sevap puanı desen bu zamana kadar 5.000 kere çevirdiğimi farzediyorum, 25.000 sevap point yapar nan O_o
UUuuuu cizısss, harca harca bitmez...

Dedikodu yapılan ortamda, adaleti savunmaya çalışan çakma thor gibi çıkıp "başka şeylerden konuşalım hahunhaaaa, konu mu kalmadı?" dediğim anların her biri 10 sevap point olsa. Ahan buradan da bi 1.000 sevap points geldi. Bu sevinçle Petek Dinçöz'ün albümlerini bile dinleyebilirim (yok nan, düşündüm de imkanı yok).

Ondan sonraaaa cumaaa, anama, babama, çevremdekilere bağırmayıp hep yuttum, kafamda stresten fil kıçı kadar şişlikler oldu, her bağırmayıp kendimi tuttuğum an 20 sevap point desek, buradan da hayırlısıyla bi 20.000 puan çıkar =)

Elimden geldiğince millete yardım ettim, hemde robin hood gibi çalıp çırparak, zenginden alıp fakire vererek değil. Türkçenin elastikliğine gel, zenginden alıp fakire vermek :)) Olan gene fakire oluyo yani. Bu yardımlardan da bi 10.000 puan diyelim.

Azıcıkta kıyıda köşede birikmişler var, alkol almamak için kendini tutmalar, küfür etmemek için kendini kıçtan kaymasından korktuğun pantolonu kemerle ölümüne sıkar edasıyla sıkmalar falan. Yastık altından da bi 5.000lik çıktı şimdi.

Fakat yobaz kesime göre resim çizmek, müzik dinlemek falan günah olduğu için, hesaplamaya kalksam tanesi 10 günah pointden, en az 500.000 günah point çıkar buradan sevgili okur.

Anaaa, sevinçli başladıydım, zararlı çıktım ya la... Hani sınav kağıdına iyi bildiğin tek şey olduğu için adını soyadını yazarsında, sonra alttaki soyadı kısmının boş olduğunu görürsün ya, heh işte, ahanda öyle bi his. Ben o sevap pointlerle item (madde,eşya) almayı, hediye çek kazanmayı, cennete beleş bilet almayı düşlüyodum, hepsi yalan oldu. Düş sokağı sakinlerine döndüm bi anda; vay arkadaş yaaa...(noldu nan bana, trolleşiverdim birden)

YAZILARIN TELİF HAKKI ABDULLAH KARA'YA AİTTİR.ÇALINMASI VE KOPYALANMASI 5846 SAYILI FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNUNUN 81.MADDESİ İTİBARİYLE YASAKTIR !

6 Yorum - UYARILAR: Link içeren yorumlar yayınlanmayacaktır!

Youtube'de Abone Ol, Yeni Videolardan Haberdar Ol :)

ÜYE OL | Takipte Kal !

Rastgele Yayınlar

Tüm Makale ve Çizimlerin telif hakları Abdullah KARA'ya aittir !. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Yaz Bakalım :)

Ad

E-posta *

Mesaj *

KAYIT OL | Yeni Yayınlardan, Karikatürlerden ve Hediye Çizim Etkinliklerinden Maille Haber Al !

Copyright © 2013 Admin Panpa / Mizah - Metrominimalist - Powered by Blogger - Desiger J.Djogan - Editleyen Özel Çizim - © Telif Hakları